Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک فردا(جمعه) برگزار می‌شود.

خبرگزاری میزان - قرار است انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک، فردا (جمعه) برگزار شود. این انتخابات در شرایطی برگزار خواهد شد که ۵۶ نفر برای عضویت در کمیسیون کاندیدا شده‌اند و در بین این کاندیدا‌ها نفراتی همچون محمد باقری معتمد، علی پاکدامن، احسان حدادی، کیانوش رستمی، بهداد سلیمی، فرزانه فصیحی، جواد فروغی، محمدرضا گرایی، سجاد گنج زاده، شهربانو منصوریان، زهرا نعمتی و حسن یزدانی  دیده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیسیون ورزشکاران تفاوت عمده‌ای با سایر کمیسیون‌ها دارد و این تفاوت به خاطر کسانی است  که عضو این کمیسیون می‌شوند. در کمیسیون ورزشکاران اغلب ورزشکاران معروف و شناخته‌شده حضور دارند و همین مسئله باعث شده این کمیسیون بیشتر از سایر کمیسیون‌ها تحت تاثیر حواشی قرار بگیرد.

در دوره قبلی کمیسیون ورزشکاران، حواشی بسیاری پیرامون اختلاف بین برخی از اعضای کمیسیون به وجود آمده بود. کار به جایی رسید که حمید سوریان ترجیح داد از حضور در کمیسیون ورزشکاران کنار برود. از فردا بادور جدید حواشی کمیسیون ورزشکاران آغاز خواهد شد؛ اما ای کاش حداقل این حواشی به اندازه کارکرد این کمیسیون بود. اینکه برخی از کاندیداهای کمیسیون ورزشکاران حتی نمی‌دانند کمیسیون چه کارکردی دارد یک معضل بزرگ محسوب می‌شود  و همین موضوع یکی از مهمترین دلایل ایجاد حواشی است.

باید دید این بار در کمیسیون ورزشکاران چه کسانی عضو خواهند شد و چه عملکردی در دوره حضور خود در این کمیسیون خواهند داشت؛ اما حداقل انتظار از آنها این است که خودشان باعث ایجاد حاشیه نشوند.

 

بیشتر بخوانید: کمیسیونی منفعل و پرحاشیه، اما جذاب برای ورزشکاران

 

انتهای پیام/

برچسب ها: کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۲۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی

چهار بازیکن جهت ارائه پاره‌ای از توضیحات در خصوص اتفاقات بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی بیست و پنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر آقایان به کمیته انضباطی و کمیته فنی دعوت شدند.

سعید داورپناه از طبیعت به کمیته انضباطی و آرمان زنگنه از تیم طبیعت، محمد جمشیدی از تیم مهرام تهران، سالار منجی و کریم علمی از تیم شهرداری گرگان به کمیته فنی دعوت شدند.

شایان ذکر است، مبین مرشدی، محمد تالاری، محمد جواد جعفزی و فرهاد بابایی از تیم خانه بسکتبال کاشان در جریان رقابت‌های لیگ دسته یک ملی بسکتبال آقایان ایران نیز به کمیته انضباطی فراخوانده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس کمیته بین المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • واکنش رئیس کمیته بین‌المللی المپیک به دوپینگ ورزشکاران چین
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • تشکیل دوباره کمیته انضباطی برای حواشی لیگ برتر بسکتبال
  • احضار عوامل حواشی لیگ برتر بسکتبال به کمیته‌های انضباطی و فنی