Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین متولیان روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با تقویت سازمان‌های مردم‌نهاد این حوزه و مراکز مشاوره در کنار فعالیت‌های فرهنگی مختلف در راستای ترویج و تقویت این سبک از ازدواج تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ۳۰۰ کارگاه ازدواج نیمه نخست امسال در استان سمنان برگزار شد افزود: یک کارگاه ملی نیز با حضور استادان کشوری دی ماه امسال یا زودتر از آن در استان سمنان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس گروه ساماندهی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: همچنین اتاق عقد مهر واقع در امام‌زاده یحیی (ع) به صورت رایگان به جوانان ارائه خدمت می‌کند که اکنون در حال انتقال به امام‌زاده‌ای دیگر است و با استقبال خوبی در استان مواجه است.

متولیان بیان کرد: باشگاه زوج‌های جوان و شبکه ارتباطی آموزشی زوجین نیز به عنوان طرح ابتکاری استان سمنان به صورت آزمایشی در شهرهای سمنان، مهدیشهر و سرخه فعال است و بعدها فعالیت آن گسترش می‌یابد.

وی افزود: نرم‌افزار مربوط به این طرح طراحی شده است و به منظور ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای حتی در حوزه خرید اقلام مورد نیاز برای شروع زندگی ارائه خدمت می‌کند.

رئیس گروه ساماندهی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: ازدواج آسان، ازدواجی است که با کمترین هزینه اقتصادی و با درکی صحیح از زندگی مشترک و همراهی خانواده‌ها در موضوعات مهم از جمله اشتغال، محل سکونت و مهریه آغاز شود.

وی بیان کرد: در حوزه ازدواج هرچقدر تلاش شود باز هم راه باقی است زیرا ازدواج پایه و اساس خانواده و فرزندپروری است.

رئیس گروه ساماندهی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: جوانان زیادی به سن ازدواج رسیده‌اند اما به دلیل مشکلات اقتصادی و اشتغال تن به ازدواج نمی‌دهند. امید است با همکاری مردم و دستگاه‌های مرتبط روزی برسد که هیچ جوانی به دلیل این مشکلات ناچار به اجتناب از ازدواج نشود.

برچسب‌ها سمنان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان سازمان های مردم نهاد کمک های مردمی ازدواج ساده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان سازمان های مردم نهاد سمنان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان سازمان های مردم نهاد کمک های مردمی ازدواج ساده اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • عملیات کنترل آفت در ۵۰۰ هکتار از تاغزارهای شاهرود آغاز شد
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • برگزاری کارگاه آموزشی شبکه فیبرنوری توسط آکادمی ایرانسل
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد