Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، تروریست‌های تکفیری داعش اقدام خصمانه جدیدی را برای هدف قرار دادن شبکه برق عراق صورت دادند. در همین راستا، تکفیریها تلاش کردند دکل‌های برق در استان صلاح الدین را منفجر کنند.

بر اساس این گزارش، نیروهای حشد شعبی عراق تلاش تروریست‌های تکفیری داعش برای منفجر کردن دکل‌های برق در استان صلاح الدین را ناکام گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب، داعشی ها نتوانستند دکل‌های برق در استان مذکور را منفجر کنند.

پیشتر «محمود الربیعی» سخنگوی دفتر سیاسی جنبش «صادقون» عراق در سخنانی در همین ارتباط گفته بود: داعشی‌ها، بعثی‌ها و کسانی که به ایالات متحده آمریکا خدمت می‌کنند، ۷۰ دکل‌های برق عراق را در استان‌های نینوا و صلاح الدین منفجر کرده‌اند.

چندی پیش، جنبش «کتائب حزب الله» عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: طبق اطلاعاتی که ما به دست آورده‌ایم عربستان سعودی در عملیات تخریب دکل‌های برق عراق دست دارد.

حزب الله عراق در بیانیه مذکور تصریح کرد: هدف عربستان سعودی از عملیات تخریب دکل‌های برق عراق، ایجاد هرج و مرج در این کشور است. در واقع، سعودی‌ها به دنبال احیای داعش در عراق هستند.

حزب الله افزود: در حال حاضر ریاض تلاش می‌کند تا خود را به عنوان ناجی در بحران کنونی عراق جلوه دهد. این در حالی است که هدف اصلی و اساسی سعودی‌ها از این اقدام، ترمیم چهره مخدوش خود نزد افکار عمومی عراق است.

کد خبر 5349042 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: عراق حشد شعبی صلاح الدین عراق ایالات متحده امریکا افغانستان مصطفی الکاظمی روسیه رژیم صهیونیستی عربستان سعودی فلسطین سوریه ایران ترکیه طالبان لبنان جو بایدن دکل های برق برق عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) نجم‌الدین شریعتی بر مزار خودش فاتحه خواند

نجم‌الدین شریعتی با انتشار این ویدیو در صفحه اینستاگرامش نوشت:

رفته بودم بهشت زهرا «علی‌ها سلام»

قبلا دوستی به من گفته بود

با مزاری مواجه شده هم‌نام من

آدرسش رو با زحمت پیدا کردم و به دیدنش رفتم

اولین مواجه‌ی من با این مزار، با دیدن اسمم

نه نگفتی‌ست و نه نوشتنی

فقط یاد کلام حضرت ابوتراب افتادم که:

«کفی بالموت واعظا»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: رکنا

دیگر خبرها

  • تولد فرزند شهید حادثه تروریستی کرمان + عکس
  • تلاش برای تحقق وحدت و تقریب جزء اولویت های ماست
  • طالبان: داعش از خاک پاکستان وارد افغانستان می‌شود
  • (ویدیو) نجم‌الدین شریعتی بر مزار خودش فاتحه خواند
  • بمب‌های عظیمی که رفح را منفجر کرد
  • حماس: حمله صهیونیست‌ها به رفح ناکام‌کردن توافق آتش‌بس است
  • پارتی پر سروصدایی که سوشیال مدیا را منفجر کرد/ عکس
  • ببینید | فوری؛ ترور محمد بن سلمان ناکام ماند!
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • فروش بره تودلی در تهران قدیم و جنجال در مجلس شورای ملی