Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس پلیس راهور استان زنجان گفت: گشت‌های نامحسوس پلیس راهور در شهر زنجان راه‌اندازی شد. - اخبار استانها -

سرهنگ عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان ، در رابطه با علت اصلی تصادفات در شهر زنجان اظهار داشت: طبق بررسی کارشناسان راهور استان علت اصلی تصادفات تغییر مسیر ناگهانی، عدم رعایت حق تقدم و عدم توجه به جلو است؛ همینطور سرعت غیر مجاز اخیراً در شهر زنجان مرسوم شده و رانندگان در محورهای پرترافیک شهری توجهی به سرعت خود ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پلیس راهور استان زنجان برای حذف این تخلفات از دو روز قبل تیم‌های گشت نامحسوس در شهر راه‌اندازی کرده و به‌شدت با خودروهای متخلف برخورد می‌کند. در این دو روز حدود 35 خودرو به پارکینگ راهنمایی و رانندگی هدایت شده است.

رئیس پلیس راهور استان زنجان گفت: بیشترین تخلفات خودروهای هدایت شده به پارکینگ "خودروهای شوتی" هستند که با تغیر ناگهانی وضعیت، سبب ایجاد تصادفات ناگوار می‌‌شوند. این خودروها برای اینکه دو تخلف همزمان انجام می‌دهند به پارکینگ منتقل می‌شود تا وضعیت آن‌ها مشخص شود.

رئیس پلیس راهور: از دوربین‌های معیوب ثبت تخلف داده‌ای دریافت نمی‌کنیمرئیس پلیس راهور: 49 درصد دوربین‌های ثبت تخلف کشور خراب است!/ فقط 7 شهر کشور دوربین ثبت تخلف دارندهادیانفر: قانونی شدن موتورسواری بانوان در اختیار پلیس راهور نیسترئیس پلیس راهور کاشان: در برخی ساخت و سازها به مسائل ترافیکی اعتنا نمی‌شود

وی در ادامه گریزی به وضعیت تصادفات شهری استان زنجان زد و افزود: 50 درصد آمار تصادفات مربوط به عابرین پیاده و 50 درصد مربوط به موتورسیکلت‌ها و خودروها است؛ عابرین پیاده از پل‌های مخصوص عابرین استفاده نمی‌کنند و همین موضوع منجر به تصادف هولناکی می‌شود. کمربندی شمالی شهر زنجان جزء مکان‌هایی است که بیشترین تصادفات خودروها با عابرین در این مسیر رخ می‌دهد.

تخلفات موتورسواران

 مظفری در ادامه به تخلفات بی‌نهایت موتورسواران در شهر اشاره کرد و گفت: موتورسواران زنجانی کمتر از کلاه ایمنی استفاده می‌کنند که توصیه پلیس به آن‌ها این است که برای حفظ سلامتی خود حتما از کلاه استفاده کنند. موارد متعددی وجود دارد که موتورسواران به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی، فوت شده‌اند.

 وی در پایان با اشاره به وضعیت بد رانندگی در استان زنجان گفت: از همه مردم به ویژه جوانان درخواست داریم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند. با اینکه آموزش‌های زیادی به مردم از طریق صدا و سیما و فضای مجازی داده می‌شود ولی گاهاً شاهد آن هستیم که قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی برخی از اقشار نادیده گرفته می‌شود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: عملیات پلیس عملیات پلیس شهر زنجان راهور استان استان زنجان پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۳۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد

ایسنا/هرمزگان رئیس پلیس راهور کیش از ترخیص ۲۷۵ موتورشارژی و خودروی توقیفی از پارکینگ در طرح ترخیص فوری خبر داد.

سرهنگ توانگر امروز (۱۵ اردیبهشت ماه) گفت: با هدف اجرای طرح ترخیص فوری وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ، ۲۲۵ دستگاه موتورشارژی و ۵۵ دستگاه خودروی توقیفی با همکاری دستگاه قضایی از پارکینگ ترخیص شدند. این طرح از نهم اردیبهشت به مدت یک هفته اجرا شد و وسایل نقلیه توقیفی به مراجعه‌کنندگان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: ساکنان و گردشگران با رعایت قوانین در زمان رانندگی به حفظ فرهنگ ترافیک کیش کمک کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پلیس راهور کیش، توانگر افزود: پلیس راهور با سامانه ارتباط تلفنی ۱۲۰ در تمام ساعت‌های شبانه‌روز برای خدمت به مردم آماده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • ببینید | زیرکی جالب یک زن در تماس با پلیس برای درخواست کمک به صورت نامحسوس!
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • فیلم| وقتی پلیس راهور راه خودروها را باز می‌کند!
  • وقتی پلیس راهور دست به بیل می شود! + ویدئو
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی