Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی احمد آقاپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد هرچند سه نفر بیشتر از اواخر هفته گذشته است ولی نشان می دهد که همچنان شیوع کرونا در استان، کاهش خاصی نیافته و ادامه دارد.

وی اضافه کرد: از این تعداد همچنین ۴۶ نفر تحت دستگاه ونتیلاتور قرار داشته و با کمک این دستگاه تنفس می کنند که در این خصوص نیز شاهد افزایش یک نفری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ابتلای ۵۹۲ نفر به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان، اظهار کرد: از این تعداد حدود ۱۸۰ نفر در مراکز درمانی بستری شده اند.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان غربی بیان کرد: در حال حاضر ۹۷۱ نفر به خاطر سندرم حاد تنفسی در استان بستری هستند که نسبت به هفته گذشته حدود ۵۰ نفر کمتر است.

آقاپور با اشاره به فوت هفت نفر طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان‌غربی از جمله سه نفر در ارومیه و ۲ نفر در چایپاره افزود: کل فوتی‌های ناشی از کرونا در استان به ۶ هزار و ۹۶۹  نفر رسید.

به گزارش ایرنا، تاکنون بیش از ۳۱۱ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند که ۹  درصد جمعیت استان را شامل می شود.

برچسب‌ها کرونا چایپاره آذربایجان غربی کووید-19 ارومیه پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا چایپاره آذربایجان غربی کرونا چایپاره آذربایجان غربی کووید 19 ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آذربایجان‌غربی گرمتر می‌شود

ایسنا/آذربایجان غربی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اذربایجان غربی گفت: از نظر دمایی روند افزایش تدریجی دماهای بیشینه در استان پیش بینی می‌شود.

مطیعی در گفت و گو با ایسنا افزود: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی و با حاکمیت الگوهای پایدار در منطقه، تا اواسط هفته جاری در اغلب نقاط استان شاهد جوی آرام خواهیم بود. 

وی ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی، در برخی ساعات وزش باد و غبار محلی نیز پیش بینی می‌شود. 

این کارشناس هواشناسی استان با اشاره به کمینه و بیشینه دمای استان طی ۲۴ ساعت گذشته تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته شوط با ۲۹.۴ درجه بالای صفر گرم‌ترین و تکاب با ۳.۶ درجه بالای صفر خنک ترین شهر استان گزارش شده است.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • افزایش مسمومیت با قارچ‌ های سمی؛ ۱۴ نفر بستری شدند
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • آذربایجان‌غربی گرمتر می‌شود
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار