Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزای فارس از گچساران استاندار کهگیلویه و بویراحمد در یادواره شهدای 19 آبان این شهرستان اظهار کرد: بعد از دوران خدمتم در فرمانداری تغییرات زیادی در شهرستان صورت گرفت اما صادقانه عرض کنم انتظارم بیش از این بود چرا که سال ها هم گذشته وقتی مرحوم هاشمی رفسنجانی به گچساران آمد پیشنهاد پالایشگاه و پتروشیمی را دادیم و بعدا نیز مسئولانی هم آمدند و مصوب شد که پتروشیمی در گچساران احداث شود و اما الان همچنان به بهره برداری نرسیده و مایه تاسف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدزاده بیان کرد: در سفر هاشمی سد چمشیر مصوب شد و تازه قرار است امسال آبگیری شود،کارخانه نوشابه سازی گچساران در آن دوران قرار بود ۲۶۰ نفر اشتغالزایی کند اما همچنان از این آمار به دور است، بنده در این سفر نیز کارهای بزرگ را هم بیشتر از این موارد ندیدم اما به شما قول می دهم که پتروشیمی دوم گچساران احداث شود و پالایشگاه گچساران نیز احداث خواهد شد و حقمان را خواهیم گرفت.

وی گفت: برای کل استان تلاش می کنم که حقوق مان را بگیریم چرا که حق گرفتنی است و فکر می کنم عده ای تلاش ها کردند اما خیلی از حقوق‌مان را نگرفتیم اگر چه بیکاری در گچساران زیاد است و باید به دنبال اشتغال پایدار باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به عنوان اینکه 25درصد صادرات نفت داریم بهره ای از این منبع عظیم نداریم و همان موقع هم عده ای می گفتند نفتی که از شهر شما به تبریز می رود حق این بود آن پتروشیمی در گچساران ایجاد می شد و می گفتند که فقط یک مشکل دارید این که استان شما صاحب ندارید که بتواند حقتان را بگیرد در حالی که آن دوران فقط به اندازه یک فرماندار توان داشتم اما امروز دستم به وزرا می رسد.

وی اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور یک تغییر و نگرش برای استان ایجاد شد اینکه وزرا پذیرفتند که باید برای این استان کار کنند، سه روز پیش نامه ای برای ریاست جمهوری ارسال کردم که این اعتباراتی که در استان توزیع شده، روستاها و جاده های روستایی دیده نشده و خیلی روستاها هم دسترسی نداشتیم و 200 میلیارد تومان هم برای شهرستان ها اعتبار گرفتیم فقط برای جاده روستایی و آب این اعتبار گرفته شد.

احمدزاده تصریح کرد: در گچساران کارهایی بزرگی داریم مثل جاده ترانزیتی گناوه _گچساران_پاتاوه که بدون هیچ دلیل قانع کننده ای تونل دیل تعطیل شده است به هرحال پیگیری هایی برای تعیین تکلیف لازم داشت و وزارت راه بایستی پیگیر این موضوع می بود،فقط اینکه به اعتبارات استانی گره بخورد حداقل 20 سال طول می کشدکه باید پروژه مجددا احیاء شود.

وی افزود: شبکه های آبرسانی امامزاده جعفر، پاکوه، خان احمد، باشت و ...الان ناتمام باقی مانده است که باید پیگیری و به ثمر برسند، در شهرک خان احمد خیلی کارهای بزرگی نیز صورت نگرفته است و کارخانه بیو اتانول نیز هرچه زودتر بایستی به بهره برداری برسد و در سفر هیات دولت هم دیده شده و اعتبار لازم را هم گرفته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به سفر هیات دولت الان 1300 میلیارد تومان پول برای اشتغال در استان موجود است که باید در روستاها اشتغالزایی بوجود آورد، متاسفم زمین های کارخانجاتی که به دلایلی نمی توانستند ادامه دهند و باید کمک می کردند اما زمین را گرفتند و قطعه بندی کردند و پولش هم به خزانه دولت رفت اما چه نفعی برای شهرستان ما دارد.

وی اظهار کرد: چند روز پیش اعلام کردم که گره کور بانک ها هستند و باید تسهیلات خیلی راحت به دست مردم برسد و در حال ایجاد کارگروهی هستیم که استعداد هر شهرستانی را برای سرمایه گذاری مشخص کنند و مقدمات لازم را برای سرمایه گذار فراهم کنیم.

احمدزاده تصریح کرد: از من نخواهید فرزندانتان را در ادارات دولتی مشغول به کار کنم خیلی از ادارات نیز پست های سازمانی پرشده است، فروشگاه‌های زنجیره ای که در استان هستند که به نوعی موجب اخلال درآمد مغازه داران محلی شده اند به طور مثال همه حساب هایشان در تهران است بحث گردش پول در استان هم با مشکل مواجه شده است و وام بانکی بیشتر از درآمد بانک در استان است.

وی افزود: به عنوان فرزند این منطقه از خداوند طلب حمایت می کنم و بعد از مردم نیز طلب حمایت می کنم این که در همه حال با هم باشیم و همه باید برای تغییر معیشت و درآمد مردم پای کار بیایند و این امر تنها از راه اشتغال های منطقه ای امکان پذیر است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: گلایه از بانک بسیار است و اما اتمام حجت کردیم که اگر برای مردم تسهیل نکنند و فسادی که در برخی شعب وجود دارد اول سراغ مدیرانش خواهیم رفت و بانک ها باید فرهنگ دینی و صادقانه خدمت کردن به مردم را ببینند و اینکه چرا جوانان نمی توانند وام ازدواجشان را دریافت کنند.

احمدزاده در پایان گفت: مردم باید دست به دست هم بدهیم و عمران و آبادانی ایجاد کنیم و دسترسی به روستاها را آسان‌تر کنیم، وضع معیشت مردم را بهتر کنیم و اولویت کاری ما الان سفره و معیشت مردم است و باید برای مردم نیز منبع درآمد ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فساد هاشمی رفسنجانی بانک فروشگاه های زنجیره ای استاندار کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان

ایسنا/خوزستان سرپرست مرکز بهداشت آبادان از پلمب یک فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای در این شهرستان خبر داد.

روح‌الله شکری امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) به رسانه‌ها اظهار کرد: با توجه به موارد تخلف مشاهده شده در یک فروشگاه‌ زنجیره‌ای و اینکه این موارد مصداق بارز تهدید علیه سلامت عمومی بوده است، برخورد با این فروشگاه با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در بازدید از این فروشگاه زنجیره‌ای، این واحد به علت رعایت نکردن موازین بهداشتی پلمب شد.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان با تاکید بر لزوم برخورد قانونی و بدون اغماض با افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی، به صورت ۲۴‌ساعته می‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمار اورژانس از مصدومان حوادث ترافیکی سالانه در ایران
  • حوادث ترافیکی در ایران سالانه منجر به ۷۰۰ هزار زخمی می‌شود
  • کمبود آمبولانس بزرگترین چالش اورژانس کشور است
  • هشدار استاندار قم نسبت به کم کاری برخی از مدیران
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • تدوام بیمه رایگان ۵ دهک اول در سال ۱۴۰۳
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها