Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: هنوز هیچ خبری از سوی وزارت ورزش و جوان در خصوص زمان آغاز ثبت نام از کاندیدا‌های ریاست فدراسیون به ما نداده‌اند.

فرهنگ شادنیا در گفت‌وگو با میزان، درباره برخی شائبه‌ها درخصوص در اختیار قرار دادن اتومبیل فدراسیون دوچرخه‌سواری برای تیم و شرکت عراقیِ اسپانسر تیم بانوان که برای حضور در مسابقات لیگ برتر در ایران حاضر بود، اظهار داشت: همانگونه که اطلاع دارید موضوع قرارداد فدراسیون دوچرخه‌سواری با یک شرکت عراقی فعال در حوزه تجهیزات دوچرخه برای اسپانسرینگ تیم بانوان ایران به صورت کامل و جامع رسانه‌ای شد و در آن برهه زمانی اعلام شد که تفاهم نامه‌ای ۲ ساله بین طرفین امضا شده و هر کدام از طرفین قرارداد مستلزم به اجرای تعهدشان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مدتی که شرکت عراقی اسپانسر تیم بانوان بوده به تمام تعهداتش عمل کرده و ما هم کاملا از این ارتباط رضایت داریم، ولی ما به عنوان یکی از طرفین قرارداد به برخی تعهداتمان عمل نکرده‌ایم و با این وجود آنها اعتراضی نداشته‌اند.

وی افزود: در این مدت اسپانسر عراقی هزینه اعزام تیم بانوان به ترکیه را که چند ماه پیش بود به صورت کامل پرداخت کرد و قرار است هزینه‌های اعزام در سفر بعدی به ترکیه را نیز بپردازد. همه هزینه‌های تیم بانوان در این مدت با اسپانسر عراقی بوده و در مقابل آنها درخواست کرده بودند که در لیگ برتر ایران شرکت کنند. در مورد اتومبیل فدراسیون هم باید بگویم که اصلا موضوع اینگونه نبود و چون اتومبیل فدراسیون برای مرحله سوم لیگ راهی تبریز می‌شد قرار شد دو رکابزن تیم عراقی هم با آن اتومبیل به تبریز برود. حتی در آن جا هم تمام هزینه‌ها بر عهده خودشان بود. واقعا به جز «خاله زنک بازی» نمی‌توان نام دیگری روی برخی رفتار‌ها گذاشت.

دبیر فدراسیون دوچرخه‌سواری در پایان در خصوص زمان آغاز ثبت نام از کاندیدا‌های ریاست فدراسیون گفت: هنوز هیچ دستوری از سوی وزارت ورزش و جوان به ما نداده‌اند و حتی در ملاقات حضوری که اخیرا با یکی از مسئولان وزارت ورزش داشتم گفتند فعلا در مورد برگزاری روند انتخابات فدراسیون دوچرخه‌سواری و آغاز ثبت نام تصمیم‌گیری نشده است.

 

بیشتر بخوانید: ناطقی: لیگ دوچرخه‌سواری دیر شروع شد اما به موقع به اتمام رسید/ نباید با پرداختن به حواشی نتایج لیگ را زیر سوال برد

 

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون دوچرخه‌سواری فرهنگ شادنیا تیم ملی عراق محمود پراش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دوچرخه سواری فدراسیون دوچرخه سواری تیم ملی عراق محمود پراش فدراسیون دوچرخه سواری تیم بانوان هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال آمده است: همانطور که مطلع هستید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و همچنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و همچنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متاسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شان هواداران ایرانی نبوده و متاسفانه رفتار برخی هوادارنما‌ها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم کرده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و همچنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تاکید نمایم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همانطور که بار‌ها تأکید نموده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است.»

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و همچنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث اینچنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود.

بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این ماموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمام‌تر پیگیری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • (عکس) «خاله الیویا» سریال «قصه‌های جزیره» پس از گذشت ۳۴ سال
  • پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان شکایت می کند
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به دلیل اهانت به بانوان
  • شکایت پرسپولیس از سپاهان به خاطر توهین به بانوان هوادار