Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی نژاد بیان کرد: از اواخر سال ۹۹ و در پی گزارش‌های رسیده درباره تشکیل شبکه ارتشای اعضای سابق شورای شهر و شهردار سابق شهرستان بهبهان به دادستان وقت، تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه انجام شده و همه واسطه‌ها و اعضای شورای شهر و شهردار که در این پرونده نقش داشتند، شناسایی و پس از احضار و تفهیم اتهام نیز روانه زندان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این پرونده علاوه بر شهردار اسبق، چهار نفر از اعضای شورای شهر، همسر یکی از اعضای شورای شهر، یکی از کارمندان شهرداری و چند نفر از واسطه‌ها نقش داشته‌اند که در مجموع حدود ۱۵۰ میلیارد ریال رشوه دریافت کرده‌اند.

قاسمی‌نژاد با اشاره به اینکه مستندات در خصوص یکی دیگر از اعضای سابق شورای شهر نیز جمع آوری شده که به‌زودی تفهیم اتهام خواهد شد، اظهار کرد: به مردم بهبهان اطمینان می‌دهیم که این پرونده تا رسیدن به نتیجه نهایی و محکومیت مجرمان پیگیری شود.

دادستان شهرستان بهبهان تأکید کرد: با مدیرانی که در انجام وظیفه خود کوتاهی کرده و ترک فعل می‌کنند و یا مدیرانی که در انجام وظیفه خود مرتکب جرم می‌شوند، همچون گذشته با قاطعیت برخورد خواهد شد و با احدی بر سر حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد.

کد خبر 5348931

منبع: مهر

کلیدواژه: بهبهان دادگستری خوزستان فساد مالی فساد اقتصادی ویروس کرونا بوشهر گرگان واکسن کرونا آمار کرونا کرمانشاه ایلام اردبیل شیوع کرونا بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران استانداری سمنان عکس استانها سیستان و بلوچستان شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر یکشنبه در دیدارهای جداگانه با اعضای شورای اسلامی شهر دیلم و امام حسن به مناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها، وجود تعامل و همدلی در میان اعضای شورا را اولین اصل تشکیل شورای موفق ذکر کرد.

وی اظهار داشت: دانش، تخصص، دلسوزی، اراده انجام کار تیمی و استفاده از خرد جمعی نیز یاری دهنده افراد شورا برای انجام رسالت و وظیفه سنگین نمایندگی مردم است و در سایه این خصوصیت‌ها، شهر به آبادانی و پیشرفت می‌رسد و آینده روشنی برای آن رقم می‌خورد.

فرماندار دیلم ضمن تبریک روز شوراها به منتخبین مردم در شورای اسلامی شهرهای دیلم و امام حسن افزود: ما به عنوان خادمین مردم در مجموعه دولت امیدواریم با همفکری و تعامل بیشتر با شوراها و شهرداری بتوانیم خدمات قابل قبولی در شهرستان انجام دهیم تا پاسخگوی توقعات به حق مردم باشیم.

در ادامه این نشست‌ها هر یک از اعضای شورا به بیان مطالبی در خصوص مشکلات و ارائه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 6091228

دیگر خبرها

  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • خروج علیه شهردار تهران
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • تلاش ۷ عضو شورای شهر تهران برای از حدنصاب انداختن جلسه شورا