Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: فاصله بین پیشرفت و عزت یک جامعه تا وابستگی و ذلیل شدن آن در روحیه و باور به توانستن است و نمونه روشن" روحیه و شعار "ما می‌توانیم" انقلاب اسلامی است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف روز چهارشنبه در مراسم دهمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار حسن طهرانی مقدم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدت‌های رزمندگان هوافضای سپاه و افتخارآفرینی آنان در تضمین امنیت کشور در زمین، دریا و هوا اظهار کرد: فاصله بین پیشرفت و عزت یک جامعه تا وابستگی و ذلیل شدن در روحیه و در همین کلمه "ما می‌توانیم" یا "ما نمی‌توانیم" است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: یک فرد، جامعه و خانواده، امت باورش این است که ما می‌توانیم پیشرفت کنیم و بر مشکلات فائق بیاییم و در مقابل آن بایستیم که نمونه روشن آن انقلاب اسلامی است.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، استبداد و استکبار اجازه هیچ پیشرفتی را به کشور نمی‌دادند و ظلم و سلطه را پذیرفته بودند. زیرا قبول کرده بودند که نمی‌توانند اما فلسفه انقلاب فلسفه ما می توانیم بود.

قالیباف یادآور شد: چه کسی فکر می‌کرد که بتوانیم در مقابل رژیم طاغوت و رژیم آمریکا بایستیم و آنها را شکست بدهیم. همین روحیه خودباوری، خداباوری و اتکا به مردم باعث این اتفاق شد.

 مجموعه هوافضا تابلو تمام معنای ما می‌توانیم است

وی با بیان این که مجموعه هوافضا تابلوی تمام معنای ما می‌توانیم است، ادامه داد: اگر به گذشته بازگردیم و تجربه و فرهنگ گذشته را مشاهده کنیم متوجه می‌شویم در کنار خودباوری ما می‌توانیم، در کنار خدامحوری که مبتنی بر سنت‌های الهی است، مردمداری و مشارکت مردمی هم وجود دارد.

ادامه دارد ...

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محمدباقر قالیباف انقلاب اسلامی ما می توانیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۴۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد

به گزارش صدای ایران از تسنیم،رئیس مجلس در نشست بررسی مسائل ارزی گفت:نباید به ارائه گزارش اکتفا کرد، زیرا در نشست قبلی به اندازه کافی گزارش ارائه شد و دوستان دولت باید به طور روشن و شفاف رویکرد رو به جلو برای مدیریت بازار ارز ارائه کنند. ما دنبال تکرار جلسات نیستیم و جلسه سومی وجود ندارد.

همه اختیار‌های موجود در قانون دائمی را به رئیس بانک مرکزی دادیم و هر چه ایشان در جلسه سران قوا بیان کردند قبول کردیم، اما شرایط کنونی نشان می‌دهد که هم رویکرد اقتصادی و هم رویکرد مدیریتی در موضوع ارز دچار اشکال است.

به طور روشن و مشخص امروزه در سیاست‌های ارزی از نگاه اقتصادی دچار مشکل هستیم و طرح جامعی برای رویکرد اقتصادی در ارز وجود ندارد.

ما رویکرد اقتصادی مان در حوزه مدیریتی را اعلام کردیم و تا روز یکشنبه برای دریافت برنامه دولت منتظر می‌مانیم، اما اگر برنامه و سیاست ارزی دولت ارائه نشود، مجلس جلسه خواهد گذاشت و طرح خود را ارائه می‌کند.

دیگر خبرها

  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • شهدا بهترین الگوی جامعه هستند/ برای ادامه راه انقلاب به یاد و راه شهدا نیاز داریم
  • قالیباف: منتظر برنامه بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز هستیم / بانک مرکزی برنامه ندهد مجلس برنامه می‌دهد
  • شعار سال جاری با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • سپاه به هیچ جریان سیاسی وابستگی ندارد