Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا دبیر در نشست خبری اظهار داشت: کار ما تازه شروع شده و طرح توسعه ما تا ۲۰۲۸ لس‌آنجلس است. در مسابقات جهانی طبق طرح توسعه جلو هستیم و این طرح را هیچ فدراسیونی ندارد. 

رئیس فدراسیون کشتی افزود: در مورد اتفاقات بدنسازی و همکاری با نصیرزاده، گفت: ما از او راضی هستیم و او کار خود را می‌کند اما چون رئیس فدراسیون است آنجا هم فعالیت بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما طبق قانون کار می‌کنیم و اما سازمان لیگ شغل نیست. او بارها استعفا داده اما فرصت زیادی تا پایان لیگ نمانده و او تا این مدت کنار ماست. نصیرزاده و تیمش زحمت خود را کشیده و تیم ها نیز از لیگ راضی بودند.

وی در خصوص مبارزه ایران و آمریکا، عنوان کرد: در آزاد از روسیه و آمریکا عقب هستیم، در نروژ هم همین را دیدید اما فاصله‌مان نزدیکتر شده است. هر چه با آنها مسابقه دهیم و اردو داشته باشیم به نفع ماست از طرفی به رشد کشتی دنیا هم کمک می‌کنیم. باید آنقدر به مسابقات بین‌المللی(غیر از جهانی و المپیک) تا ببازیم و دست مربیان بیاید کجای کار هستیم‌. مثلا اگر گلیج در این مسابقات بین‌المللی می‌باخت مقابل اسنایدر در نروژ اشتباه نمی‌کرد. حتی آمریکا از کشتی فرنگی هم دعوت داشت اما باید بنا در این خصوص تصمیم بگیرد. قرار است چرخه انتخابی را اعلام کنیم و تا سال ۲۰۲۲ همه بدانند برنامه چیست.

ادامه دارد…

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۴۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استولتنبرگ: وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، دبیر کل ناتو اذعان کرد کشورهای عضو این پیمان به وعده های خود در قبال اوکراین عمل نکردند.

«ینس استولتنبرگ» دبیرکل ناتو اعلام کرد که حمایت ناکافی غرب از اوکراین دلیل پیشرفت روسیه در میدان نبرد است، اما کمک‌های نظامی بیشتری به کی‌یف در راه است.

دبیر کل ناتو با اشاره به وخامت اوضاع کیف در درگیری با مسکو، گفت که اوکراین محل محک اعضای ناتو است.

استولتنبرگ گفت: ما باید صادق باشیم. واقعیت این است که در ماه‌های اخیر، متحدان ناتو حمایتی را که ما قول داده‌ایم ارائه نکرده‌اند.

دبیر کل ناتو یادآور شد که آمریکا نتوانست به توافق بر یک بسته برسد و در اروپا، تحویل مهمات بسیار پایین‌تر از سطحی است که ما گفته‌ایم ارائه خواهیم کرد.

روز چهارشنبه، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا بسته کمکی ۶۱ میلیارد دلاری به اوکراین را پس از بن بست طولانی میان دموکرات ها و جمهوری خواهان در کنگره امضا کرد. این بسته مدتها به دلیل اختلافات در کنگره آمریکا مسدود مانده بود.

کد خبر 6089189

دیگر خبرها

  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد
  • استولتنبرگ: وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • لبخند عباس جدیدی به انتخاب فدراسیون کشتی (عکس)