Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت رئیسی به صد روزگی رسید و هنوز سخنگو ندارد. برخی تحلیلگران روند کند انتصابات و عدم انتخاب سخنگو را یکی از ضعف‌های دولت دانسته و معتقدند که هرچه سریعتر باید رفع شود. دولت اما این طور که نظر می‌رسد همه تلاش خود را می‌کند تا هرچه سریعتر تکلیف کرسی‌های بلاتکلیف را روشن کند. مثلا همین چند روز قبل گمانه‌زنی‌ها درباره سخنگوی دولت بالا گرفت و رسانه‌ها از «سپهر خلجی» نام می‌بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلجی سابقه مدیریت روابط عمومی دفتر رهبر معظم انقلاب و عضویت در شورای عالی سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی«ایرنا» را در کارنامه دارد و دانشجوی دکترای علوم ارتباطات اجتماعی است.درعین حال شاهد بودیم که درفضای مجازی از «علی بهادری جهرمی» که اکنون تصدی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه را برعهده دارد، به عنوان گزینه احتمالی سخنگویی دولت نام برده می‌شد. 

اینکه بهادری سخنگو می‌شود یا نه معلوم نیست اما حداقل تا اینجای کار مشخص شده که خلجی پیشنهاد دولت را رد کرده است. او در یک پست اینستاگرامی در این باره توضیح داده است: «برادر عزیزم آقای دکتر عبدالله گنجی چند روز قبل از روی محبتشان خبری منتشر کردند مبنی بر اینکه دولت محترم بنده را برای سخنگویی و اطلاع رسانی دولت در نظر گرفته است. خبر درست بود و مدت‌ها مذاکراتی جدی در خصوص مقدمات این انتقال در حال انجام بود؛ اما با وجود لطف و عنایت بسیار آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور محترم، سرانجام این توفیق حاصل نشد.»

او افزوده است: «سربازی برای نظام و انقلاب در هر سنگری افتخار است. رهبر حکیم انقلاب اسلامی در فرازی از بیانات می‌فایند: در جمهوری اسلامی هرجا که قرار گرفته‌اید همان‌جا را مرکز دنیا بدانید ... باید با این روحیه کار و تلاش کرد و زحمت کشید (5 اسفند 1370)».

او همچنین نوشته است: «مجددا لازم می‌دانم از محبت و اعتماد رئیس جمهور محترم سپاسگزاری و از اینکه فعلا توفیق همکاری مستقیم با دولت مردمی و خدمتگزار فراهم نشد ابراز تاسف و شرمندگی کنم؛ اگرچه کمک به دولت انقلابی به هر شکل ممکن را جزو وظایف قطعی خود می‌دانم. انشاءالله به زودی برادری جوان، فاضل و خوش‌بیان مسئولیت سخنگویی و هماهنگ‌سازی رسانه‌ای دولت را برعهده می‌گیرند که ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان یقینا از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد».

اشاره او به «برادر جوان» می‌توان احتمال سخنگو شدن علی بهادری جهرمی را تقویت کند اما باید منتظر ماند و دید که نهایتا انتخاب دولت کیست.

2323

کد خبر 1572035

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: دولت سیزدهم سخنگوی دولت سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۴۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد

                                                                 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سپهر خلجی در نشست شورای اداری استان ایلام با اشاره به اینکه روایت اقدامات انجام گرفته در دولت برای مردم لازم و ضروری است اظهار داشت: تبیین، رفع شبه و روایت گری جزو اولویت‌های مسؤولان باید باشد، و مسئولان مقایسه‌ای از آمار عملکرد دولت را به مردم ارائه دهند.

وی عنوان کرد: آرایش رسانه‌ای دشمن آفندی شده است، یعنی علاوه بر برجسته کردن نقاط ضعف، حتی به نقاط قوت کشور هم حمله رسانه‌ای می‌کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: درگیر جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها هستیم، الان حوزه جنگ رسانه‌ای دشمن بیشتر در بخش اقتصادی است .

خلجی با اشاره به اینکه وظیفه ما امیدآفرینی و اعتماد سازی است، عنوان کرد: ما رشد بالای ۶ درصد در کشور را تجربه کردیم و این میزان به هشت درصد خواهد رسید.

وی در ادامه مطرح کرد: پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف مثل فضایی، ارتباط با کشور‌های خارجی، قابل توجه است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه هر مدیر مسئول اصلی اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی خود است عنوان کرد: باید طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان ایلام پیوست اطلاع رسانی تعریف شود.

خلجی با عنوان اینکه باید حوزه اطلاع رسانی اولویت شناخته شود یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی از افراد توانند برای روابط عمومی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • پاسخ به مهم‌ترین پرسش هواداران استقلال؛ مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • خلجی: بانی اصلی تورم ۶۰ درصدی مدعی تورم شده است
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • خلجی: آرایش دشمن رسانه‌ای است
  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد