Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-30@18:53:56 GMT

دو نوع لیفت با نخ؛ لیفت صورت و لیفت بینی

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۴۴۲۴

اگر از بینی و یا صورت خود راضی نیستید و تمایل دارید حالت آن را تغییر دهید، راه‌های بسیاری پیش روی شما قرار دارد. اولین راهی که به نظر شما می‌رسد، جراحی است. احتمالا نام جراحی همه‌ی ما را دچار اضطراب و استرس می‌کند. وقتی به عوارض آن‌ها، بیهوشی و نتایج بعد از آن می‌اندیشیم، سرشار از ترس و استرس می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهتر است بدانید که برای هر تغییری نیاز به جراحی‌های سنگین نیست. لیفت با نخ یکی از راه‌های ساده و اثربخش برای تغییر چهره است. لیفت صورت با نخ و یا لیفت بینی با نخ نسبت به جراحی‌های سنگین‌تر، محبوبیت بسیاری بین مخاطبین جراحی‌های پلاستیک پیدا کرده‌اند. در کوتاه‌ترین زمان و با کم‌ترین دستکاری، به نتیجه‌ی دلخواه خود می‌رسید، بدون اینکه دچار عوارض سنگین جراحی‌های بزرگ شوید.

در ادامه با این‌که دو لیفت صورت و بینی با نخ چگونه انجام می‌شوند و چه مزایا و معایبی دارند، توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

لیفت صورت چیست؟

لیفت صورت با نخ ، از بهترین تکنیک‌های جوان‌سازی پوست و تغییر چهره است. این روش غیرجراحی شامل استفاده از نخ‌های کوتاه و قابل جذب برای کشیدن و فرم دادن به صورت و گردن است. لیفت صورت یک روش سریع و موثر است که در آن فرم صورت شما در مدتی کوتاه تغییر می‌کند و به شکلی که می‌خواهید، تبدیل می‌شود. برای لیفت صورت نیازی به بیهوشی، جراحی و بستری در بیمارستان نیست و یک فرایند سرپایی محسوب می‌شود.

لیفت صورت چه اشکالاتی را رفع می‌کند؟

توسط لیفتینگ صورت با نخ می‌توانید از شر مشکلات زیر، در کمتر از یک ساعت، خلاص شوید؛

پیری زودرس صورت و از شکل افتادن آن غبغب و افتادگی پوست زیر چانه و گلو ابروها و پلک‌های افتاده پیری و افتادگی گردن و پوست آن چه کسانی کاندید مناسبی برای لیفت صورت هستند؟

لیفت صورت با نخ برای مردان و زنانی که چهره‌ی افتاده و پیری دارند، مناسب است و می‌تواند آن‌ها را از شر چین و چروک‌های صورت‌شان راحت کند. همچنین برای کسانی که از فرم چهره‌ی خود راضی نیستند و می‌خواهند در کمترین زمان، با هزینه‌ای مناسب و حداقل عوارض تغییراتی را ایجاد کنند، مناسب است. پوست صورت در این عمل زیبایی، سفت‌تر و با طراوت‌تر به نظر می‌رسد.

لیفت صورت با نخ برای چه سنی مناسب است؟

انجام این فرایند معمولا محدودیت سنی ندارد. اما بهترین زمان برای انجام آن، اواخر سی سالگی و اوایل پنجاه سالگی است. به زبان دیگر، زمانی که پوست دچار پیری و یا پیری زودرس می‌شود. هر چند که از این روش برای بیماران مسن‌تر که نمی‌توانند تحت عمل جراحی سنگین قرار بگیرند نیز می‌توان استفاده کرد. اما نتایج متفاوت خواهد بود.

لیفت صورت با نخ چگونه انجام می‌شود؟

لیفت صورت با نخ یکی از روش‌های زیبایی پرطرفدار است. پزشک باید تجربه کافی داشته باشد، تا نخ را در نواحی مناسب قرار دهد. در غیر این صورت لیفت ظاهر طبیعی نخواهد داشت. در روش لیفت با نخ پوست به وسیله نخ‌های مخصوص به عقب کشیده شده و ظاهر پوست جوان می‌شود. این نخ‌ها علاوه بر کشیدن پوست به عقب به روند طبیعی جوانسازی کمک می‌کنند. در نواحی که نخ استفاده شده، کلاژن‌سازی پوست افزایش پیدا می‌کند. کلاژن در جوانسازی نقش حیاتی دارد.

اطالاعات بیشتر در مورد لیفت صورت با نخ با مراجعه به این لینک.

برای انجام این فرایند، تعدادی نخ در اندازه‌های کوتاه، در بخش‌های مختلف صورت وارد می‌شوند. سپس پزشک با کشیدن این نخ‌ها فرمی که مدنظر شماست را ایجاد می‌کند. پیش از ورود این نخ‌ها به زیر پوست صورت، صورت شما بی‌حس می‌شود و هیچ دردی احساس نمی‌کنید. همچنین بعد از انجام فرایند، می‌توانید به خانه بروید و به کارهای روزانه‌ی خود برسید. این نخ‌ها به طور کامل یا نسبی جذب می‌شوند . در عین حال کلاژن‌سازی را در پوست تحریک می‌کنند که سبب جوان و سفت شدن پوست می‌شود.

هزینه لیفت صورت با نخ

یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب فرایند جوانسازی و زیبایی صورت ، هزینه‌ی آن است. یکی از مزایای لیفت صورت با نخ در این است که هزینه‌ی نسبتا کمی دارد. به طور میانگین، قیمت لیفت صورت با نخ حدود 6 میلیون تومان است. البته که هزینه‌ی انجام فرایند و مشاوره‌های لازم، در کلینیک‌های زیبایی متفاوت است.

لیفت بینی چیست؟

لیفت بینی یک عمل سبک و غیرتهاجمی زیبایی است که در آن، در زمانی کوتاه و با کمترین آسیب، بینی شما به شکلی طبیعی شکل دلخواه شما را می‌گیرد. اولین کشوری که این جراحی را به کار برد، کره جنوبی بود که با استقبال بی‌سابقه‌ای مواجه شد. این روش فوق‌العاده و نوین، با عوارضی ناچیز، شما را به نتیجه‌ی دلخواهتان می‌رساند. اگر از درد و خونریزی، همچنین دوران نقاهت بعد از جراحی واهمه دارید، این روش برای شما نتیجه‌ای بی‌نظیر به ارمغان خواهد آورد. در کمترین زمان و با دردی ناچیز، به وسیله‌ی تعدادی نخ، فرم بینی شما تغییر خواهد کرد و به چیزی که در ذهن دارید، نزدیک خواهد شد.

لیفت بینی با نخ یک روش بسیار جدید است، که باعث ایجاد تغییرات طبیعی با نتایج فوری می‌شود. در این روش می‌توان تیغه بینی، نوک بینی یا هر دو را کشیده، تا بینی صاف شود. با استفاده از این روش می‌توان برجستگی جزئی روی تیغه بینی را نیز از بین برد. در لیفت بینی با نخ همانند تزریق ژل، نیاز به بی‌حس‌کننده موضعی است. کل زمان انجام لیفت حدود ۳۰ دقیقه طول می‌کشد.

آیا ایده آل نیست؟ در زمانی حدود یک ربع، بینی شما بالا کشیده شده و تغییر حالت می‌دهد. اگر از شکل بینی خود راضی نیستید و می‌خواهید بدون جراحی بینی آن را تغییر دهید، به لیفت بینی با نخ فکر کنید. به طور کلی لیفت بینی برای داشتن بینی نوک تیزتر و سربالا، انتخاب خوبی است. این جراحی در آسیا مخاطبین بسیاری دارد. از دیگر روش‌های غیرجراحی می‌توان به فیلر بینی نیز اشاره کرد.

لیفت بینی با نخ چگونه انجام می‌شود؟

این روش غیرجراحی، شامل برش‌های بزرگ جراحی بینی نمی‌شود. در لیفت بینی از نخ‌هایی استفاده می‌شود که توسط بدن جذب می‌شوند و از یک کمپلکس قندی به نام پلی‌دی اکسانون ساخته شده است. این نخ بسیار بی‌خطر است و سال‌هاست از آن در صنایع دارویی استفاده می‌شود. نخ استفاده شده در لیفت بینی و صورت، آلرژی‌زا و آسیب‌رسان نیست. همچنین با گذر زمان به طور کامل توسط بدن جذب می‌شود. این فرایند بینی شما را شکل می‌دهد و در عین حال کلاژن سازی را تحریک می‌کند.

این فرایند در کم‌تر از 1 ساعت انجام می‌گیرد و بیماران می‌توانند بعد از انجام آن به کارهای روزانه‌ی خود برسند. بستری در بیمارستان بعد از آن لازم نیست و بلافاصله به خانه می‌روید. هنگام لیفت بینی با نخ ، باید دراز بکشید و پزشک سر شما را اندکی به سمت بالا قرار می‌دهد. بینی و اطراف آن بی‌حس می‌شوند و در طول لیفتینگ هیچ دردی احساس نمی‌کنید. نخ‌های کوچکی در بینی شما قرار داده می‌شود و پزشک با کشیدن این نخ‌ها به بینی شما شکل می دهد. تعداد نخ‌های استفاده شده در هر فرایند به فرم بینی و شکلی که قرار است بگیرد، بستگی دارد.

راهکاری دیگری نیز برای لیفت بینی وجود دارد که جا دارد در اینجا به ان اشاره کرد که چسب لیفت بینی نام دارد، بسیاری از افراد به دنبال روش‌هایی برای لیفت بینی خود هستند. چسب لیفت بینی راه‌حلی فوری و راحت برای بالا بردن بینی است. ممکن است، شما هم بخواهید در جشن یا مراسمی خاص بینی خوش‌فرمی داشته باشید. اما به دلیل عوارض جراحی زیبایی بینی یا روش‌های لیفت بینی این گزینه‌ها را انتخاب نکنید. در این حالت بهترین راه برای شما استفاده از چسب لیفت است.

اگر به دنبال اطلاعات بیشتر درمورد چسب لیفت بینی هستید به مجله سلامت و زیبایی دکترتو مراجعه کنید.

هزینه لیفت بینی با نخ

از آنجایی که این روش بسیار سبک و بدون نیاز به بی‌هوشی و جراحی است، نسبت به جراحی بینی و جراحی لیفت بینی از هزینه‌ی کم‌تری برخوردار است. البته هزینه‌ی مشاوره‌ها و انجام فرایند در کلینیک‌های مختلف جوان‌سازی و زیبایی، متفاوت است. اما معمولا هزینه‌ی لیفت بینی با نخ بین تا 6 میلیون تومان است.

عوارض لیفت با نخ

لیفت صورت و بینی با نخ، در کنار خوبی‌هایی که دارد، عوارضی را نیز در برمی‌گیرد. این روش که معمولا 2 سال پایداری دارد، می‌تواند عوارض زیر را برای متقاضیان خود ایجاد کند؛

اگر جنس نخ خوب نباشد، ممکن است مسائل و مشکلاتی را برای بیمار ایجاد کند. یکی از این موارد، عفونت است. کسی که لیفت را انجام می‌دهد، باید از مهارت کافی برخوردار باشد تا بهترین نتیجه به دست آید. نخ‌ها حتما باید در جای دقیق و درستی وارد شوند. در غیر این صورت، خارج کردن آن‌ها مشکلات دیگری را ایجاد می‌کند. گاهی ممکن است درد، کبودی و ورم برای بیمار ایجاد شود که بعد از چند روز برطرف خواهد شد. گاهی ممکن است در محل نخ‌ها، ریزش مو رخ دهد. نتیجه :

راهکار های زیادی برای لیفت بینی و لیفت صورت وجود دارد که یکی از این راهکار ها لیفت صورت با نخ و لیفت بینی با نخ است که در مورد چگونگی انجام لیفت و عوارض و مزایا و همچنین قیمت و دیگر موارد کاملا توضیح داده شد و یک راه دیگری برای لیفت بینی به نام لیفت بینی با چسب معرفی شد.اگر به دنبال مطالب بیشتری در مورد لیفت بودید میتوانید به این سایت مراجعه کنید (https://doctoreto.com/blog/).

منبع: الف

کلیدواژه: لیفت صورت با نخ لیفت صورت ی لیفت بینی لیفت با نخ برای لیفت بینی شما ی انجام هزینه ی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۴۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی

احتراما به استحضار می رساند سرکار خانم منفرد ۳۶ ساله بی سرپرست دارای دو فرزند و مستأجر به حضورتان معرفی می گردد.

خانم منفرد ازچند وقت پیش متوجه شده در سینه راستش یک غده بیرون زده و به خیال غده چربی پیگیر نشده و با بزرگتر شدن غده سونوگرافی داده و مشکوک به سرطان شدند که با ماموگرافی و نمونه برداری تشخیص سرطان دادند و چون پیشرفت کرده بود عمل کردند و توده را برداشتند و درحال حاضر مجددا غده بیرون زده که باید نصف سینه را بردارد و باید بعد از عمل یازده جلسه شيمي درمانی شود و بعداز آن ۳۰ جلسه پرتودرمانی انجام پذیرد

این مادر بدلیل زایمان نارس فرزندش هم هزینه های زیادی داشته که با فروش فرش و یخچال خونه مقداری از بدهی های خود را داده است و الانم شناسنامه و کارت ملی خودش و فرزندانش بخاطر بدهی در چند جا امانت گذاشته است

از آنجا که این مادر هزینه های درمانش بسیار بالاست و برای فرزندش هم شیر خشک باید تهیه کند از شما مردم عزیز ونوعدوست تقاضا داریم مثل همیشه یاری رسان این خانواده باشید که همانا خداوند متعال یاری گر شما باشد

قبلا از همکاری و مساعدتی که دراین باره مبذول خواهید فرمود کمال تشکر و سپاسگزاری را می نماید

شماره کارت خیریه

6104 3377 3357 3958

شماره حساب خیریه

204 218 7340

شماره شبای خیریه

IR930120000000002042187340

برای کمک آنلاین کلیک کنید

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آشنایی با روش‌های بدون جراحی کاشت موی طبیعی
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی
  • بنی گانتز مجروح شد/عمل جراحی در بیمارستانی در تل آویو
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • لیست بهترین جراح فک و صورت تهران
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد