Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، «کرم محمدی» روز پنجشنبه در حاشیبه بازدید استاندار کرمانشاه از پروژه مسکن مهر ۴۸۰ واحدی مسکن مهر فرهنگیان کرندغرب افزود: با پیگیری لازم و عنایت استاندار کرمانشاه و نماینده مردم این شهرستان در خانه ملت قرار شد به منظور تکمیل واحدهای مسکن مهر،  تسهیلات تکمیلی ارزان قیمت به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به مالکان هر واحد اعطا شود تا بتوانیم شاهد اتمام این پروژه و بهره برداری از آن باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: همچنین با توجه به مشکل محوطه سازی پروژه مسکن مهر نیز قرار شد از طریق سازمان ملی و مسکن پیگیری اعتبار لازم برای اجرای زیرساخت های مربوط به محوطه سازی این پروژه باشیم.

                                                                        

بیمارستان شهرستان دالاهو ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

استاندار کرمانشاه نیز در بازدید و پیگیری میدانی روند عملیات اجرایی بیمارستان کرندغرب گفت: پیشرفت این پروژه بعد از گذشت ١٢٠ روز از کلنگ زنی بسیار مطلوب است و بر اساس برنامه زمانبندی در حال اجرا است.

هوشنگ بازوند افزود: احداث این بیمارستان یکی از مطالبات جدی مردم بود که علی رغم برخی محدودیت ها به سرعت شروع شد و الان روند اجرا امیدوار کننده است که از پیگیری دکتر بخشی پور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دالاهو و اهتمام جدی و تلاش دانشگاه علوم پزشکی و پیمانکار طرح نیز تقدیر می کنم.

وی به همراهی و همدلی و خدمات داوطلبانه مردم دالاهو در در زمان زلزله برای کمک و امدادرسانی اشاره کرد و گفت: در بازدیدهای قبلی از منطقه  این مطالبه از سوی مردم مطرح می شد که با وجود مشکلات اعتباری و محدودیت های تخصصی بالاخره عملیات اجرایی این طرح در تیر ماه آغاز شد.

عملیات اجرایی بیمارستان ٣٢ تختخوابی کرندغرب تیرماه امسال در زمینی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ متر مربع و با ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار اولیه آغاز شد.

شهرستان دالاهو اکنون فاقد بیمارستان است و مردم این شهرستان برای امورات درمانی خود به شهرستان های مجاور یا مرکز استان مراجعه می‌کنند.

در این بازدید جعفر همتی مشاورعالی استاندار کرمانشاه،  رییس سازمان مدیریت برنامه ریزی، مشاور استاندار، مدیرکل دفتر روستایی و شوراها،  معاون راه و شهرسازی و نمایندگان تعاونی مسکن و  جمعی از مدیران استانی و شهرستان نیز حضور داشتند.

شهرستان دالاهو با حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت در ۱۰۰ کیلومتری غرب کرمانشاه واقع شده است.

برچسب‌ها افتتاح طرح مسکن مهر مسکن اعتبار دالاهو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: افتتاح طرح مسکن مهر مسکن افتتاح طرح مسکن مهر مسکن اعتبار دالاهو استاندار کرمانشاه مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۴۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی

محمدرضا آمویی، فرماندار کرمانشاه از نوسازی و درجاسازی واحد‌های فرسوده واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی روستا‌های تابعه براساس مصوبات شورای مسکن استان در بخش‌های روستایی از جمله بیلوار، کوزران، ماهیدشت و فیروزآباد خبر داد.

وی اظهار کرد: واحد‌های فرسوده این مناطق می‌توانند صرف رعایت درجاسازی و نوسازی برای دریافت تسهیلات به بنیاد مسکن شهرستان مراجعه کنند.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: دهیاران و شورای اسلامی مربوطه می‌توانند به واحد‌های واقع در محدوده‌های مورد نظر در روستا‌های خود و ابلاغ لازم به مالکان به منظور مراجعه به بنیاد مسکن شهرستان و اخذ تسهیلات بازسازی و احداث واحد نوسازی عمل کنند.

این مسئول بیان کرد: در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه مسئولیت هرگونه خسارت بر عهده مالکان مورد نظر خواهد بود، لذا با استفاده از این فرصت ایجادی می‌توانند در راستای بازسازی واحد‌های فرسوده این مناطق اقدام لازم را انجام دهند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی پروژه نهضت ملی مسکن هیدج
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • بیمارستان نیایش خرم‌آباد ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود