Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان گفت: قصه‌گوی گیلانی با «نقل اکوان ‌دیو» برگزیده مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.

سید جلیل میرعظیمی در گفت وگو با خبرنگاران، از درخشش یک گیلانی در مرحله منطقه ای جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد و اظهار کرد: آیین پایانی مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره‌بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز گذشته در محل «عمارت خانه پدری» شهر یزد برگزار شد و «امیر تنها»، قصه‌گوی گیلانی با «نقل اکوان دیو» عنوان برگزیده بخش قصه‌های «آیینی سنتی» را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آیین اختتامیه این مرحله از جشنواره قصه‌گویی که ۲۴ مهر سال جاری در استان خراسان رضوی کلید خورد، با حضور و همراهی مهدی علی‌اکبرزاده، مدیرعامل کانون پرورش فکری، محمود مروج، معاون فرهنگی کانون، محمد گودرزی دهریزی، دبیر بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی، عالیه قوامی، مدیرکل کانون استان یزد، مسئولان استانی و جمعی از قصه‌گویان یزدی به‌ انجام‌ رسید و برترین‌های بخش‌های «ملی»، «آیینی سنتی» و «قصه‌گویی با زبان اشاره» به مرحله پایانی این رویداد بین‌المللی راه‌یافتند.

مدیرکل کانون پروش فکری گیلان تصریح کرد: داوری قصه‌های آیینی سنتی که در دو بخش «زنان و مردان» و «دختران و پسران» صورت گرفت را «فهمیه باروت‌چی» بازیگر و کارگردان تئاتر، «اردشیر صالح‌پور» پژوهشگر، کارگردان و مدرس تئاتر و «علیمراد خرمی» کارشناس فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دبیر و داور چند دوره جشنواره برعهده داشتند و امیر تنها را با «نقل اکوان دیو» برگزیده بخش «زنان و مردان » و شایسته حضور در مرحله پایانی معرفی کردند.

میرعظیمی اضافه کرد:‌ مرحله پایانی بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری به دبیری محمد گودرزی دهریزی همزمان با شب یلدا ۱۴۰۰ صورت می‌گیرد و با اعلام برترین‌های راه‌یافته به مرحله ملی همراه خواهد ‌شد.

به گزارش ایسنا، مرحله منطقه‌ای بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان گیلان ششم و نهم آبان امسال به میزبانی مرکز فرهنگی هنری مجتمع رشت برگزار ‌شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جشنواره قصه گویی بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرحله منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا در شهر خانتی مانسیسک کشور روسیه پیگیری شد که سینا موحد در دور نهم و پایانی بر شطرنج باز تیم مغولستان غلبه کرد.

تیم تهران نیز که سینا موحد در ترکیب آن حضور داشت، با نتیجه ۴ بر صفر تیم سوخباتر مغولستان به برتری دست یافت و با ۱۶ امتیاز پس از میزبان نایب قهرمان شد.

سینا موحد پیش از این مقابل حریفان خود به ۶ پیروزی و ۲ شکست دست پیدا کرده بود.

تیم بانوان تهران نیز مقام ششم را کسب کرد.

تیم آقایان شهر تهران» با ترکیب استاد بزرگ مسعود مصدق پور، استاد بزرگ بردیا دانشور، استاد بین‌المللی آبتین عطاخان، استاد بین‌المللی سیدکیان پورموسوی و استاد فیده سینا موحد دراین رقابت‌ها شرکت کرد.

استاد بین‌المللی بانوان میترا اصغرزاده، استاد بین‌المللی بانوان پروا بهزاد نظیف، استاد فیده بانوان آناهیتا زاهدی‌فر، استاد فیده بانوان ملیکا محمدی و استاد فیده بانوان طناز ازلی نفرات تشکیل دهنده تیم بانوان تهران بودند.

۱۵ تیم از ۱۱ کشور برگزار کنتده مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا بودند.

دیگر خبرها

  • جام حذفی ایران؛ از درخشش کرمانی‌ها تا شکست‌ناپذیری مس رفسنجان
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره ره آورد سرزمین نور
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران