Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@02:13:32 GMT

سپاه و بسیج پل ارتباطی نظام و مردم در کردستان هستند

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۴۷۱۶

سپاه و بسیج پل ارتباطی نظام و مردم در کردستان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید صادق حسینی روز پنج شنبه در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج اظهار کرد: اقدام اخیر نیروی دریایی سپاه برخواسته از یک اراده قوی بود و به همه جهانیان نشان داد که تفکر امام و اسلام انقلابی زمینه ساز اقتدار کنونی کشورمان شده است.

وی افزود: در حوزه‌های مختلف سپاه حضور دارد و از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی دفاع می‌کند و در ابعاد مختلف به ایفای نقش می‌پردازد لذا هرچقدر کار و تلاش کنیم قدرتمندتر خواهیم شد و از منافع مان بیشتر دفاع خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: بخش عمده‌ای از مدیران ما در سپاه فرزندان انقلاب هستند و انتظار می‌رود که انقلابی عمل کنند و با مجاهدت به انجام امور بپردازند.

سردار حسینی افزود: تنوع مسئولیت و حضور در صحنه‌های مختلف این انتظار را در جامعه ایجاد کرده است که سپاه در همه عرصه‌ها باید ورود نموده و مشکلات را رفع کند.

وی تأکید کرد: ستون سپاه در هیچ شرایطی در حال لرزش نیست و همواره مستحکم بوده و تکیه گاه ملت ایران است لذا باید در کردستان عزیز فعالیت‌های بیشتری داشته باشیم.

سردار حسینی اظهار کرد: هر اتفاقی می‌افتد گروهک‌های ضد انقلاب سپاه را مورد هجمه قرار می‌دهند چون آنها تلاش می‌کنند با خدشه وارد کردن به ساختار ریشه دار و معنوی سپاه، بین مردم و این نهاد انقلابی فاصله بیاندازند.

وی افزود: سپاه و بسیج پل ارتباطی نظام و مردم در کردستان هستند و در عرصه‌های مختلف طی چهار دهه اخیر به یاری مردم این خطه آمده اند.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: در اوایل شیوع کرونا که پدر از فرزند فرار می‌کرد، بسیجیان بدون هیچ واهمه‌ای وارد عرصه شدند در حالی که نه اطلاع دقیق و نه درمان شناخته شده‌ای در سطح جهان در خصوص این بیماری وجود داشت.

وی افزود: مجموعه بسیج و سپاه از اوایل شیوع کرونا تاکنون در کنار جامعه پزشکی کشور بوده و ملت ایران شاهد ایثار و جهاد بسیجیان هستند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی عبادت است لذا ما باید در افقی بالاتر تلاش کنیم و خستگی را خسته کنیم.

وی در ادامه سخنان خود از خدمات سرهنگ خزایی در مجموعه سپاه تقدیر کرد و گفت: در سپاه بازنشستگی نداریم چون انقلابی دست از اعتقاداتش بر نمی‌دارد.

سردار حسینی خاطرنشان کرد: در تفکر و اندیشه سپاه تا زنده ایم انقلابی هستیم و نیروهای پیشکسوت به عنوان راهنما و حامی نیروهای جوان در مجموعه خدمت می‌کنند.

حمایت از جوانان انقلابی و تولید محتوا در عرصه جنگ نرم مدنظر مجموعه سپاه و بسیج است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج نیز در این مراسم از خدمات سه دهه‌ای سرهنگ حسین خزایی جانشین فرمانده این ناحیه تقدیر کرد و گفت: خادمان مردم در مجموعه سپاه و بسیج بر خود می بالند که بر پایه اعتقادات راسخ نشأت گرفته از آموزه‌های اسلامی به خدمت رسانی در جامعه مشغول هستند.

سرهنگ حسن عسکری افزود: خدمات و تلاش‌های سرهنگ خزایی قابل تقدیر است و امیدواریم سرهنگ دارایی جانشین جدید فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در مسئولیت محوله سربلند باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج در ادامه سخنان خود به پیچیدگی ویژه توطئه‌های دشمنان در عرصه جنگ نرم اشاره کرد و گفت: دشمنان قدرت سخت و نظامی کشورمان را رصد کرده و می‌دانند که در این راستا هیچ حرفی برای گفتن ندارند اما متأسفانه در حوزه جنگ نرم دارای ضعف‌هایی هستیم که دشمنان برای ضربه زدن به انسجام و اتحاد جامعه ما بر آنها زوم کرده اند.

سرهنگ عسکری افزود: در راستای مقابله با هجمه‌های فرهنگی و توطئه‌های دشمنان در عرصه جنگ نرم باید از جوانان انقلابی و تولید محتوای تأثیر گذار در این عرصه حمایت کنیم و این یک اولویت در مجموعه سپاه و بسیج است.

در ادامه این مراسم سرهنگ حسین خزایی از همراهی و حمایت کارکنان مجموعه سپاه سنندج تقدیر کرد و سرهنگ رحمان دارایی جانشین جدید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه در سخنانی اظهار کرد: بسیج حلال همه مشکلات است و از جنگ سخت هشت ساله عبور کرده و اکنون در راستای محرومیت زدایی، ترویج کمک‌های مومنانه و توسعه جامعه به نقش آفرینی می‌پردازد.

وی افزود: در دوران کرونایی نیز مجموعه بسیج ثابت کرد که سرباز انقلاب است و برای هرگونه مجاهدت و جانفشانی پیش قراول است.

در پایان این مراسم نیز از خدمات سه دهه سرهنگ حسین خزایی در مجموعه سپاه تقدیر به عمل آمد و حکم مسئولیت سرهنگ رحمان دارایی به عنوان جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج به وی اعطا شد.

کد خبر 5349155

منبع: مهر

کلیدواژه: سنندج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ویروس کرونا بوشهر گرگان واکسن کرونا آمار کرونا کرمانشاه اردبیل شیوع کرونا ایلام بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران واکسیناسیون کرونا سیستان و بلوچستان بارندگی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج مجموعه سپاه سردار حسینی سپاه و بسیج جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۴۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سید قاسم قریشی پیش از ظهر دوشنبه در آئین گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و تجلیل از مربیان سپاه و بسیج استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت یاد و خاطره علامه شهید مرتضی مطهری و مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، گفت: نگاه پاسداران در انجام رسالت پاسداری به پیمانی که با خدا بسته‌اند تا جان و هستی خود را در راه امنیت مردم فدا کنند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما الگویش امام حسین علیه السلام و پاسداران و بسیجیان ما هم مولایش امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام است و به همین دلیل پاسداری از انقلاب و اسلام ناب محمدی دارای تقدس ا ست.

جانشین ریاست سازمان بسیج مستضعفین با مقایسه پیشرفت‌های اساسی در حوزه‌های مختلف علم و فن آوری، سلول‌های بنیادی، قدرت دفاعی و بازدارندگی، سدسازی و داروسازی، پزشکی و سلامت، و …، اظهار کرد: دلایل افتخار به سپاه و بسیج و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در دو رکن مهم شامل؛ توان دفاعی مادی و معنوی است. از وابستگی مطلق در تسلیحات نظامی قبل از انقلاب به جایی رسیده‌ایم که ما را تحریم می‌کنند تا به کشورهای دیگر موشک و پهپاد نفروشیم.

سردار قریشی، تصریح کرد: نقش اعتقاد راسخ و معنویت برخاسته از دین عامل مهم در توان دفاعی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

سپاه و بسیج بر پایه معنویت بنا شده است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این همایش با اشاره به فراگیر شدن بُعد معنویت در اقصی نقاط دنیا، اظهار کرد: شاخص‌های زندگی سیاسی و معنوی شهید مطهری یکی از الگوهای ما به شمار می‌روند.

سردار علی محمد اکبری افزود: سپاه و بسیج بر پایه معنویت و اصول توکل به خدا، توسل به ائمه و ولایتمداری و ولایت پذیری بنا شده‌اند.

شایان ذکر است؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر هم با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و سالروز شهادت علامه مرتضی مطهری گفت: تقویت مبانی اعتقادی و سیاسی از تأکیدات امامین انقلاب به آحاد جامعه بویژه نیروهای مسلح و پاسداران و بسیجیان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: سند تحول مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بسیج ابلاغ شده و در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر؛ پخش کلیپ از عملکرد مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه استان و تجلیل از مربیان عقیدتی، سیاسی، آموزش نظامی، بهداشت و سلامت، قرآن و… از برنامه‌های این همایش در مجتمع لاله شهرکرد بود که با تقدیر از مربیان پیشکسوت پایان یافت.

کد خبر 6092031

دیگر خبرها

  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است