Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، هفته پنجم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور عصر جمعه (فردا) برگزار می شود که تیم فوتبال ملوان مقابل تیم پارس جنوبی جم قرار می گیرد و شهرداری بندرآستارا نیز به مصاف تیم شاهین شهرداری بوشهر خواهد رفت.

البته رقابت تیم‌های شمالی با جنوبی، ۲ چهره متفاوت دارد زیرا تیم‌های شمالی با تفکر پیروزی و برای پیوستن به صدرنشینان به میدان خواهند رفت اما تیم‌های جنوبی برای فرار از انتهای جدول، رو در روی شمالی‌ها قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود این ۲ دیدار می تواند بسیار جذاب و تماشاگرپسند باشد زیرا با وجود برگزاری چهار هفته از این رقابت‌ها، حالا اکثر تیم‌ها تا حدی به ترکیب ثابت خود دست یافته و به همین دلیل هماهنگی بهتری را نسبت به ابتدای فصل دارند و با آمادگی بیشتر گام به میدان خواهند گذاشت.

در این بین، تیم‌های ملوان و شهرداری آستارا با هدف کسب پیروزی و صعود به جمع صدرنشینان و همچنین تیم‌های پارس جنوبی جم و شاهین شهرداری بوشهر نیز، برای کسب پیروزی و فرار از سکوی قعرنشینان جدول رو در روی هم قرار می گیرند.

نگاه ملوان به صدر جدول

ملوانان که تاکتون نتایج خوبی را در این فصل از رقابت های لیگ دسته یک کسب کرد و در چهار دیدار قبلی خود طعم شکست را نچشیده است، برای ادامه روند رو به رشد خود در یک دیدار خانگی به مصاف تیم پارس جنوبی جم خواهند رفت تا با برتری در این بازی، باوجود جایگاه چهارمی در جدول لیگ دسته یک به صدر نزدیکتر شده و یا حتی صدرنشین شوند.

البته این دیدار همانند سایر بازی های خانگی تیم ملوان، به دلیل ناآماده بودن ورزشگاه تختی این شهر، در ورزشگاه سرارجنگل رشت برگزار خواهد شد تا قوهای سفید انزلی، در این ورزشگاه پذیرای حریف خود باشند.

با این وجود تیم ملوان برای اینکه همچنان در بین صدرنشینان جدول قرار داشته باشد، نیاز مبرم به کسب سه امتیاز این دیدار دارد تا با برتری در این بازی و با غلبه بر یکی از تیمهای جنوب کشور، همچنان بدون شکست در جدول رده بندی قرار داشته و به صدر جدول نزدیکتر شود.

ملوانان که در چهار دیدار قبلی خود نشان دادند که علاوه بر خطوط میانی و حمله مناسب، از خط دفاعی خوبی نیز برخوردار هستند و در بازی های قبلی دروازه خود را بسته نگه داشته تا یکی از برترین خطوط دفاعی لیگ دسته یک را تا پایان هفته چهارم به خود اختصاص دهند.

با توجه به خط دفاعی مستحکم ملوان، به طور حتم کادرفنی این تیم همچنان این خط را قدرتمند کرده تا همانند بازی های گذشته، دروازه اش را بسته نگهدارد و از سوی دیگر، با استفاده مناسب از فرصت‌های به دست آمده، سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کند.

در آن سوی میدان نیز، تیم پارس جنوبی جم که همانند ملوان سابقه حضور در رقابت‌های لیگ برتر را دارد، در چهار بازی گذشته خود ضعیف ظاهر شد و سه شکست و یک تساوی کسب کرده که به طور حتم این نتایج برای این تیم قابل قبول نیست.

با این وجود، پارس جنوبی جم سعی خواهد داشت تا برابر ملوان با انجام یک بازی محکم و قدرتمند، علاوه بر متوقف کردن میزبانش، به نخستین پیروزی خود در فصل جاری دست یابد تا روند ناکامی‌های این تیم قطع شود و آنان بتوانند از انتهای جدول فاصله گیرند.

به طور حتم کسب نتیجه مساوی نیز برای ۲ تیم ملوان و پارس جنوبی جم راضی کننده نیست زیرا با کسب نتیجه مساوی، ملوانان از صعود به صدر جدول باز می مانند و تیم پارس جنوبی جم نیز با کسب نتیجه مساوی، همچنان بین تیم‌های انتهای جدولی قرار خواهد گرفت.

با توجه به شرایط این ۲ تیم، انتظار می رود که دیدار ملوان از شمال و پارس جنوبی جم از جنوب کشور، یک بازی سراسر هجومی باشد و هر ۲ تیم با ترکیب هجومی در میدان حضور یافته و شاهد رد و بدل شدن گل در این بازی باشیم.

تا پایان هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، ملوان انزلی با کسب هشت امتیاز در مکان چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد و تیم پارس جنوبی جم نیز فقط با کسب یک امتیاز در رتبه هفدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

شهرداری آستارا بدنبال کسب امتیاز در سواحل بوشهر

تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا دیگر نماینده استان گیلان نیز در هفته پنجم این رقابت ها در دیداری همزمان همانند ملوان باید به مصاف تیمی از جنوب کشور برود و در بوشهر رو در روی شاهین شهرداری این شهر قرار گیرد.

البته این دیدار گرچه با یک تیم جنوبی برگزار می شود اما یک تفاوت عمده با دیگر بازی نماینده گیلان دارد، زیرا ملوانان باید در یک دیدار خانگی رو در روی نماینده ای از جنوب کشور قرار گیرند اما شهرداری آستارا باید در یک بازی خارج از خانه، به مصاف دیگر نماینده استان بوشهر برود.

به همین دلیل یاران فرشاد پیوس کار سخت‌تری پیش رو دارند اما آنان نیز به طور حتم در این دیدار برای تصاحب هر سه امتیاز گام به میدان خواهند گذاشت تا علاوه بر تداوم روند رو به رشد خود، با پیروزی در این دیدار خارج از خانه، به جمع صدرنشینان لیگ اضافه شوند.

شهرداری آستارا که همانند فصل گذشته تاکنون نتایج قابل قبولی را کسب کرده ، بازی سختی را باید برابر شاهین شهرداری برگزار کند چون این تیم بوشهری نیز همانند دیگر نماینده این استان، نتایج ضعیفی را طی چهار هفته اخیر کسب کرد و جزو تیم‌های قعر جدولی قرار دارد.

با توجه به نتایج شاهین شهرداری بوشهر، این تیم مترصد پیروزی در این دیدار خانگی و برابر یکی از نمایندگان فوتبال گیلان در این لیگ است تا با کسب امتیاز از این بازی خانگی، از انتهای جدول جدا شده و به تیم‌های میانه جدول نزدیکتر شود.

به طور حتم کادرفنی شاهین شهرداری بوشهر برای این بازی خانگی خود حساب ویژه ای را باز کرده و فقط به فکر پیروزی و کسب هر سه امتیاز، در این دیدار هستند تا روند ناکامی های خود را با پیروزی در این مسابقه و در هفته پنجم خاتمه دهند چون تیم بوشهری فقط یک امتیاز از چهار مسابقه قبلی خود کسب کرده که به طور حتم، این نتیجه نیز برای تیمی که فصل گذشته در لیگ برتر حضور داشته، قابل قبول و راضی کننده نیست.

با توجه به شرایط و موقعیت تیم‌ها در جدول رده‌بندی، شهرداری بندرآستارا کار سختی را برابر تیم شاهین شهرداری بوشهر و در یک بازی خارج از خانه پیش رو دارد اما اگر این تیم بتواند در این دیدار پیروز شود، با خیالی آسوده در هفته ششم، در یک بازی خانگی به میدان می رود تا همانند فصل گذسته نتایج ارزنده ای را در دور رفت این مسابقات، کسب کند.

به طور حتم فرشاد پیوس سرمربی باتجربه شهرداری آستارا شناخت خوبی از حریفش دارد و در این مدت نیز، روی نقاط قوت و ضعف این تیم کار کرده و به همین دلیل طرفداران شهرداری آستارا مترصد کسب امتیاز تیم خود در این بازی سخت خارج از خانه هستند.

 شهرداری آستارا نیز تا پایان هفته چهارم این رقابتها، با کسب هفت امتیاز در مکان هفتم جدول و تیم شاهین شهرداری بوشهر نیز، با کسب یک امتیاز در رتبه شانزدهم جدول رده‌بندی قرار دارند.

به هرحال باید مشاهده کرد که مصاف و نبرد تیمهای گیلانی شمال کشور با نمایندگان بوشهر از جنوب کشور به کجا می انجامد و این مصاف سرانجام با پیروزی کدام تیم‌ها خاتمه خواهد یافت که به طور حتم با توجه به شرایط تیم‌ها در جدول رده بندی، وضعیت نمایندگان گیلان مناسب تر و شانس کسب پیروزی آنان بیشتر است.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می‌پردازند که تیم های ملوان و شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان شاهین شهرداری بوشهر شهرداری بندرآستارا جدول رده بندی قرار تیم پارس جنوبی جم شهرداری آستارا جنوب کشور انتهای جدول بازی خانگی طور حتم سه امتیاز رو در روی رقابت ها لیگ دسته یک بازی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۴۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا امروز یکشنبه با برگزاری رقابت های روز دوم در فجیره امارات پیگیری شد.

در این روز از مسابقات، ریحانه رضایی در اسلحه اپه بانوان به مصاف حریفان خود رفت. وی در مرحله گروهی صاحب ۴ برد شد و نتیجه دو دیدار را هم واگذار کرد اما موفق به صعود شد.

او در جدول ۱۶ نفره مسابقات مقابل «هانیل آبلا» از فیلیپین با نتیجه ۱۵ به ۶ باخت و از صعود بازماند. بدین ترتیب رضایی بدون کسب سهمیه به کار خود پایان داد.

رقابت های شمشیربازی انتخابی زون آسیا به منظور توزیع آخرین سهمیه های باقی مانده در قاره آسیا برگزار می شود. قهرمان هر اسلحه صاحب سهمیه می شود.

در چارچوب این مسابقات، روز گذشته محمد اسماعیلی در اسلحه اپه تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما در نهایت موفق به کسب سهمیه نشد. زهرا کارگر هم در اسلحه فلوره موفق به صعود از دور گروهی نشد.

شمشیربازی ایران تا به امروز توسط تیم ملی اسلحه سابر مردان تنها سهمیه تیمی ورزش برای المپیک پاریس را کسب کرده است.

کد خبر 6090774

دیگر خبرها

  • خوشحالی ریکاردو اورسولینی به همراه مادربزرگش پس از صعود بولونیا به رقابت های اروپایی
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • فرار مهره کلیدی سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس! | تصاویر
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست