Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سردار امیر علی حاجی زاده در حاشیه مراسم بزرگداشت دهمین سالگرد شهادت شهید حسن طهرانی مقدم و شهدای نیروی هوافضای سپاه، اظهار داشت: امروز امنیت کشور مثال زدنی است و لزومی ندارد درباره حد توانمان حرف بزنیم به اندازه کافی دشمنان می‌گویند که امروز بیایید راجع به موشک مذاکره کنیم.

وی با بیان اینکه پهپاد‌های جمهوری اسلامی امروز خاری بر چشم دشمنان شده است و می‌گویند این‌ها را باید محدود کنیم، افزود: البته سال‌ها دشمنان در حوزه تحریم تسلیحاتی تلاش کردند و در واقع اجازه واردات به ما نمی‌دادند که البته به نتیجه نرسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حاجی‌زاده گفت: قدرتی که امروز فراهم شده است نتیجه راه و روش فرهنگ شهدایی مثل شهید طهرانی مقدم است یعنی شهید مقدم و یاران شهیدش بنیانی را گذاشتند و راهی را به ما یاد دادند که مسیر موفقیت است. این الگو فقط مختص کار نظامی و امنیتی و دفاعی نیست، این الگو و روش در حوزه فرهنگ، اقتصاد، سیاست و در هر جایی مورد استفاده است که اگر از آن استفاده کنیم به طور قطع موفق خواهیم شد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تأکید کرد: امروز روزی است که نیاز داریم از این روش‌ها و الگو‌ها به ویژه در حوزه اقتصاد که عقب افتادگی داریم و مردم تحت فشار هستند، استفاده کنیم و بتوانیم سد فناوری‌های حوزه غیرنظامی را در زمینه‌های صنایع مختلف بشکنیم و این شدنی است. امروز به لطف خدا در حوزه دفاعی، نظامی و امنیتی به نقاط خوبی رسیده‌ایم و در سایه این امنیت باید در بقیه حوزه‌ها فعال شویم و یکی پس از دیگری مشکلات را حل کنیم.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه رژیم صهیونیستی تنها رژیمی در دنیا است که درباره بقاء و ادامه موجودیت خود صحبت می‌کند، گفت: رژیمی که راجع به موجودیت خود صحبت می‌کند این محکوم به نابودی است و چنین رژیمی نمی‌تواند درباره کشور دیگری صحبت کند و تهدیداتی که هم می‌کند بیشتر مصرف داخلی برای خودشان دارد. مقامات رژیم صهیونسیتی می‌دانند که آن‌ها می‌توانند آغاز کننده باشند، ولی پایان کار با ماست؛ پایان این کار نابودی رژیم صهیونسیتی است و اگر بهانه‌ای دست ما بدهند، دیگر بعد از این دوره را نخواهند دید و قطعا نابودی آن‌ها - به لحاظ تاریخی - جلو خواهد افتاد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سردار حاجی زاده نیروی هوافضای سپاه اسرائیل حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۴۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است

به گزارش خبرگزاری مهر، «زیپی لیونی» وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی در سخنانی با انتقاد از عملکرد کابینه این رژیم به ریاست بنیامین نتانیاهو نسبت به فروپاشی این رژیم هشدار داد.

شبکه خبری الجزیره عصر شنبه گزارش داد که زیپی لیونی در سخنانی اذعان کرد اسرائیل به دلیل کابینه نتانیاهو پس از شروع جنگ هفتم اکتبر در وضعیت سقوط آزاد قرار گرفته است.

وی با اشاره به عجز کابینه نتانیاهو در مهار حماس گفت: که نتانیاهو به دلیل حضور ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی و بزالل اسموتریچ، وزیر دارایی کابینه موضوع راه‌حلی برای جایگزینی برای حماس را حل نکرده است و این امر پایان جنگ را به تأخیر می‌اندازد.

با شدت یافتن نارضایتی‌ها و اعتراضات ساکنان فلسطین اشغالی ضد عملکرد کابینه نتانیاهو در مدیریت جنگ غزه و طولانی شدن جنگ و پیامدهای زیان‌بار جنگ در اقتصاد این رژیم، هزاران معترض صهیونیستی به همراه خانواده‌های اسرای صهیونیستی در تجمع سریالی مجدد در تل آویو در واکنش به انتشار ویدئویی از اسرای خود نزد قسام با هشدار به نتانیاهو اعلام کردند که نتانیاهو باید میان ورود ارتش به رفح یا توافق یکی را انتخاب کند.

خانواده اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در غزه در واکنش به این ویدئو اعلام کردند: اسرائیل باید میان ورود به رفح یا توافق یکی را انتخاب کند. جنگ و پرداخت هزینه باید پایان یابد. ورود به رفح به مثابه قربانیان بیش‌تر است.

این شهرک‌نشینان اذعان کردند: فشار نظامی بر حماس شکست خورده است و ما باید روشمان را تغییر بدهیم.

در ادامه واکنش خانواده اسیران صهیونیست آمده است: کوتاهی در حق اسیران جنایت کابینه علیه اسرائیلی‌ها است. ما خواهان توقف جنگ و آزادی اسیران هستیم. جنگ را برای بازگرداندن فرزندانمان متوقف کنید. اسرائیل باید میان اسیران و تداوم جنگ یکی را انتخاب کند.

کد خبر 6090440

دیگر خبرها

  • لیونی خطاب به نتانیاهو: اسرائیل در ورطه «سقوط آزاد» است
  • خواسته برخی اعراب از اسرائیل برای نابودی حماس محال است
  • مقام حزب‌الله: ایران بازدارندگی ساختگی اسرائیل را نابود کرد
  • اصرار بر نابودی حماس فاجعه دیگری مشابه طوفان الاقصی را برای اسرائیل رقم خواهد زد
  • واکنش ترکیه به حمله وزیرخارجه اسرائیل به اردوغان
  • کل غزه را نابود کنید | از حالا به بعد باید با موشک و بمب با حماس صحبت کنیم
  • وزیر دارایی اسرائیل: باید تمامی غزه را نابود کنیم
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه
  • واکنش انگلیس به کشف گورهای دسته‌جمعی در نوار غزه: تحقیقات اسرائیل کفایت می‌کند