Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد وحیدی در مراسم تکریم و معارفه استاندار مازندران، این استان را سرزمین تاریخ و فرهنگ و دیار عالمان و شهدای بزرگ برشمرد و گفت: مازندران بزرگ سرزمینی است پر از خاطره‌های ارزشمند و دلاوری‌ها و حماسه‌هایی که به حب اهل بیت(ع) پیوند خورده‌اند. استانی است که هم به لحاظ معنوی و حماسه و هم اقلیم اهمیت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواهب طبیعی به این استان جایگاهی بالا داده است.

وی افزود: ما به سمت مدینه فاضله‌ای می‌رویم که نقطه تجلی پیشرفت‌هاست. در آموزه‌های ما انسان هدف پیشرفت است. این هدف از مسیر دولت اسلامی و تمدن نوین اسلامی محقق می‌شود.

وزیرکشور با بیان این که انقلاب ما رسالتی بزرگ دارد ،اظهار کرد: همه مظلومان عالم نگاه‌شان به ایران است. چون کانون توجه آزادی‌خواهان هستیم.
وحیدی خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم دولت مردمی و ایران قوی نام‌گذاری شد. یعنی دولت با مردم هیچ فاصله‌ای نداشته باشد. یعنی دولتمردان جز غم مردم غمی نداشته باشند. یعنی انسجام برای رفع مشکلات به مردم باشد.

وزیر کشور افزود: تفاوت در دیدگاه‌ها عادی است. تحول در تفاوت‌ها اتفاق می‌افتد. حرکت و تحول که محور مهمی در انقلاب است،باید در یک پیکره واحد تعریف شود که آن پیکر واحد منافع مردم است.
وحیدی اطهار کرد: مشکلات ما مشکلات لاینحلی نیستند. مازندران با این همه ظرفیت نیازی ندارد منتظر دولت بماند. بلکه می‌تواند به دولت کمک کند.

وی تصریح کرد: این استان می‌تواند ۱۰ تا ۱۵ میلیارد دلار صادرات داشته باشد. رژیم صهیونیستی در دریای خزر برای پرورش ماهی خاویاری برنامه‌ریزی کرده، چرا ما نتوانیم؟ اقتصاد دریا و جنگل را باید جدی بگیریم.
وزیر کشور تصریح کرد: این مواهب منافع ملی است که باید از آن‌ها به سود مردم با کنار گذاشتن اختلاف سلایق استفاده شود. مردم از ما یکپارچگی و همسویی می‌خواهند.

وحیدی با بیان این‌که تک‌تک ما باید پاسخگو باشیم خاطرنشان کرد: دولت تا کنون در چند قدم تنظیم بازار گام‌هایی برداشت و این گام‌ها ادامه دارد. بعد از آن هم اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی مهم است.
این مسئول افزود: در هر استان باید به همین شکل ،مسیر حرکت ترسیم شود،هر استان باید یک راه پیشرفت را تدوین کند و استانداران هم پیگیر اجرایی شدن آن باشند.

وحیدی ضمن قدردانی از حسین‌زادگان و سایر مدیران پیشین بابت تلاش‌های‌شان گفت: این تلاش‌ها پایان ندارد، باید برنامه‌های جهشی خود را تدوین و اجرا کنیم.

وی با اشاره به تولیدات کشاورزی و دامی مازندران گفت: رتبه‌های اول مازندران در تولیدات کشاورزی و باغی و دامی اندکی از ظرفیت‌های مازندران محسوب می‌شوند.

وزیر کشور درباره استاندار جدید مازندران نیز گفت: ایشان با روحیه جهادی و پیشینه موفق در مدیریت می‌توانند در  این مسئولیت موفق باشند،اما لازمه‌اش حضور همه در میدان است. حتما به تنهایی نمی‌توانند کل بار را به دوش بکشند، استاندار مسئولیت فراوانی بر دوش دارد، دشمنی دشمنان و فتنه‌انگیزی‌ها تلاش دارد ناامیدی ایجاد کند، نخستین گام باید برگشت امید و اعتماد به جامعه باشد.

وی افزود: همه باید به این فکر کنیم که چطور به استاندار جدید کمک کنیم و سرمایه اجتماعی را افزایش دهیم، اعتماد عمومی شرط مردم‌سالاری دینی است، مقام معظم رهبری بارها بر این موضوع تاکید کردند و باید بر این موضوع متمرکز شویم.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: امیدواریم در فصل جدید مدیریت استان یک حرکت توفنده داشته باشند که لازمه آن همراهی همه مدیران استان و نمایندگان با استاندار جدید مازندران است.

وحیدی در پایان اظهارات خود از احمد حسین‌زادگان با اهدای لوح تقدیر قدردانی کرد. همچنین حکم رئیس‌جمهور به سید محمود حسینی‌پور به عنوان استاندار مازندران نیز قرائت و توسط وزیر کشور به حسینی‌پور تقدیم شد.

احمد حسین‌زادگان که امروز کرسی استانداری مازندران را به حسینی‌پور تحویل می‌دهد از هفتم آبان ۱۳۹۷ پس از انتصاب محمد اسلامی استاندار اسبق مازندران به عنوان سرپرست وزارت راه و شهرسازی سرپرستی این استانداری را تحویل گرفت و یک ماه بعد یعنی از هفتم آذر ۱۳۹۷ رسما به عنوان استاندار مازندران معرفی شد و بیش از ۳۵ ماه در این مسئولیت خدمت کرد.

حسینی‌پور روز یکشنبه ۱۶ آبان در جلسه هیئت دولت به ریاست آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی به عنوان استاندار مازندران در دولت سیزدهم معرفی شد. استاندار جدید مازندران متولد ۱۳۴۷ و اصالتا اهل بلده شهرستان نور است. وی با مدرک کارشناسی علوم سیاسی و کارشناسی ارشد حقوق عمومی در مسئولیت‌های مختلف ملی مانند ریاست مرکز پیگیری‌های ویژه دادستانی کل کشور، دستیار ویژه و دبیر شورای راهبردی سازمان بازرسی کل کشور، رئیس هیأت تخلفات اداری دیوان محاسبات کشور و دبیری شورای هماهنگی دستگاه‌های نظارتی کشور حضور داشت.

برچسب‌ها احمد وحیدی استانداری مازندران مراسم معارفه مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: احمد وحیدی استانداری مازندران مراسم معارفه احمد وحیدی استانداری مازندران مراسم معارفه مازندران استاندار مازندران استاندار جدید حسینی پور وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران در آیین گرامیداشت هفته کار و کارگر در شهرستان نور با بیان اینکه تاکنون ۸۰ درصد مردم مازندران از کالابرگ خود استفاده کردند، گفت: استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ الکترونیک و طرح فجرانه، نشاندهنده عملکرد مطلوب دولت در این بخش است.

علی باقری با بیان اینکه۱۲ هزار و ۶۰۰ مجوز مشاغل خانگی از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون در این استان صادر شده است، افزود: یکهزار و ۵۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در این بخش به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

او لازمه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم را توجه بیش از پیش به تعاونی‌ها دانست و ادامه داد:‌ توسعه اقتصاد روستاها و شهرها با محوریت تعاونی ها زودتر محقق می شود

علی باقری گفت: حمایت از تعاونی ها اولویت اصلی دولت است و تسهیلات و خطوط اعتباری به سمت تعاونی ها سوق داده می شود 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران از مردم خواست با جمع کردن سرمایه های خرد و تشکیل تعاونی برای خود و جامعه شغل ایجاد کنند. 

او با بیان اینکه در هفته کار و کارگر بیش از ۳۰۰ ویژه برنامه پیش بینی شده است، گفت: ۱۱۰ هزار کارگاه‌ بزرگ و کوچک در ا استان وجود دارد که بازرسان اداره کار در چند ماه گذشته از ۶ هزار و ۲۰۰ کارگاه‌ها بازرسی کردند.

باقری گفت: میزان تعهد اشتغال پارسال مازندران ۴۹ هزار و ۹۰۰ شغل بود که ۱۲۴ درصد آن محقق شده است.

دیگر خبرها

  • مردمی کردن اقتصاد توسعه پایدار کشور را به دنبال دارد
  • خبرگزاری کره شمالی جلوتر از مسئولان ایران
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • رحمانی فضلی: دولت ضعیف و قوی، هر کدام ۲۰ درصد کشور را عقب یا جلو می برند /بدون فضای باثبات نمی شود کاری کرد
  • استقبال ۲۰ هزار میلیارد ریالی مازندرانی ها از طرح کالابرگ و فجرانه
  • ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • پایتخت تقسیم می شود؟
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان