Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: در عرصه سلامت و درمان همواره پیشگیری و بهداشت مقدم بر درمان است و اگر بتوانیم کاری کنیم که مصرف دخانیات، غذاهای نامرغوب و... در سبک زندگی مردم کنار گذشته شود بسیاری از مسائل درمانی حل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ آیت الله عبدالکریم عابدینی در دیدار عبدالله دیده‌بان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی استان قزوین اظهار کرد: در عرصه سلامت و درمان همواره پیشگیری و بهداشت مقدم بر درمان است و اگر بتوانیم کاری کنیم که مصرف دخانیات، غذاهای نامرغوب و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در سبک زندگی مردم کنار گذشته شود بسیاری از مسائل درمانی حل خواهد شد.

وی افزود: می‌باید یکی از اقدامات جدی و کلیدی در دوران مسئولیت بهداشت و درمان این باشد که در عرصه‌های مختلف بهداشتی که آسیب جدی برای سلامت مردم دارند؛ از جمله سفره غذای مردم تا محیط تنفس و محیط کاری، راهکارهای پیشگیری و پیش‌بینی را شناسایی و اولویت‌بندی کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: در دنیای امروز کسانی جان انسان‌ها را ابزاری برای منافع مالی خود می‌بینند؛ درحالیکه نگاه دینی صادقانه برای سلامت مردم تلاش می‌کند و شما هم امروز پرچمدار این عرصه شده‌اید.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: عدالت در عرصه بهداشت و سلامت مردم بسیار مهم است و باید کاری کنیم که همه مردم از فرصت‌های درمانی بهره‌ی همسان داشته باشند و این زیبنده نیست که عده‌ای با درد و رنج بیماری زندگی کنند و از نظر فرهنگی هم باید تلاش کنیم که مردم قدر سلامتی خودشان را بدانند.

آیت‌الله عابدینی بیان کرد: چیزی‌که امروز ما را آزار می‌دهد دنیاطلبی است و اگر ما دلسوزانه و صادقانه حرکت کنیم همه مشکلات کشور حل خواهد شد. خداوند ما را دعوت به توحید کرده است و اگر همه موحد باشیم، وحدت ماندگار و ناگسستنی ایجاد می‌شود که این وحدت دل‌ها را به هم پیوند می‌زند و دنیا طلبی را مذموم می‌شمارد.

دیده‌بان در ابتدای این دیدار گفت: همانطور که تصمیماتی که اتخاذ می‌شود باید پیوست فرهنگی داشته باشد، لازم است در شرایط کنونی که همه‌گیری ویروس منحوس کرونا وجود دارد و آسیب های شدید جسمی و روحی وارد می کند، پیوست سلامت داشته باشد.

سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین افزود: ان‌شاءالله با یاری خدای متعال و دعای خیر شما بتوانیم شبانه‌روزی و جهادی مشکلات مردم را حل کنیم و حمایت‌های تمامی دستگاه‌های استانی که به نوعی در زمینه سلامت مردم دخیل هستند، لازمه این راه است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه قزوین استان قزوین سلامت مردم کاری کنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۴۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: به نظر بنده نمره‌ای که به سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین داده می‌شود نمره صفر بوده و معتقدم در حوزه ی فرهنگی کار خاصی را در سطح شهر انجام نداده‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، بعد از ظهر امروز شنبه در نشست رودررو با مسئولین که با حضور جمعی از اصحاب رسانه استان قزوین در محل سازمان بسیج رسانه برگزار شد گفت: منتخبین مردم در ششمین دوره از مجلس شورای اسلامی به هیچ عنوان رسانه‌گریز نیستند و همواره بر حضور اصحاب رسانه در همه جلسات پارلمان محلی قزوین تاکید دارند.

وی ادامه داد: معتقدم حوزه مدیریت شهری، جای سیاسی‌بازی و باندبازی نیست و اصلی‌ترین هدف این مجموعه را خدمت‌رسانی به مردم قزوین می‌دانم. پارلمان محلی شهر قزوین هیچ محدودیتی برای ارتباط با رسانه‌ها نداشته و ندارد و معتقد است باید همواره پاسخگوی مردم و اصحاب رسانه باشد.

فرمانی با اشاره به تذکر جدی شورای شهر به شهردار قزوین مبنی بر انتصابات مدیران این چنین تصریح کرد: پارلمان محلی در حوزه انتصابات مجموعه مدیریت شهری اختیاری ندارد اما همواره هرکجا که لازم باشد تذکرات جدی را به شهردار داده و خواهد داد.

وی در ادامه در پاسخ به سؤال یکی از اصحاب رسانه استان قزوین مبنی بر اینکه آیا پارلمان شهری در برسی بودجه سالیانه از ظرفیت نخبگان استفاده کرده است این چنین افزود: بنده به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در بررسی بودجه سالانه شهرداری قزوین با بالغ بر 400 نفر از نخبگان و اقشار مختلف مردم بدون هیچ نگاه سیاسی و جناحی مشورت کرده و از نقطه نظراتشان استفاده کرده‌ام.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ضعف سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین این چنین تصریح کرد: به نظر بنده نمره‌ای که به سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قزوین داده می شود نمره صفر بوده و معتقدم در حوزه ی فرهنگی کار خاصی را در سطح شهر انجام نداده‌ایم.

فرمانی در پایان تاکید کرد: بنده همواره به ارتباط با همه دستگاه‌های اجرایی استان قزوین تاکید کرده‌ام و از همین رو بدون هیچ واهمه و نگاه پوپولیستی و تبلیغاتی به تعامل با مدیریت ارشد استان پرداخته‌‌ام.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسئولان جریان‌های اثرگذار بر حوزه کاری خود را بشناسند
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد 
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • صندوق نوآوری حامی زیست‌بوم پیشگیری و درمان سرطان
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد
  • صندوق نوآوری حامی پیشگیری از سرطان شد