Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام نقدعلی عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی پس از حضور در جلسه سه ساعته مجمع نمایندگان استان با  رئیس جمهور درخصوص مشکلات کم آبی، کشاورزان و تاثیرات منفی و مخرب خشکی زاینده رود ، گفت: خبر خوب ما از این جلسه و مکالمه با رئیس جمهور این است که رئیس جمهور نسبت به مسائل و مشکلات اصفهان بسیار دغدغه مند هستند به همین دلیل دستور ویژه ای به وزیر نیرو جهت سفر به اصفهان و بررسی مشکلات را دادند که از قبل نیز این سفر مطرح شده بود و فردا ۲۱ آبان ماه شاهد حضور وزیر نیرو به اصفهان خواهیم بود، از طرفی رئیس مرکز استراتژیک ریاست جمهوری را مامور کردند تا نخستین ماموریت و اولویت خود را آب کشور قرار دهد و بررسی مشکلات کم آبی و خشکی زاینده رود را به صورت ویژه و در اولویت فوری انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رئیس جمهور در این جلسه صحبت های همه نمایندگان استان اصفهان را شنیدند و نمایندگان نیز دسته بندی شده هر کدام از یک زاویه مسئله آب، فرونشست و محیط زیست را مطرح کردند و حجت الاسلام رئیسی نیز با دقت تمام مطالب را شنیدند و یادداشت کردند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی  بیان کرد: رئیس جمهور دستور پیگیری برای تشکیل مجدد کارگروه احیای زاینده رود را  مورد تاکید قرار دادند. این نکته بسیار مهم است که در طول سالیان گذشته نمونه این جلسات که به صورت دوره ای میان نمایندگان با رئیس جمهور برگزار شود بی نظیر است و از همه مهم تر اینکه اینکه رئیس جمهور مطالبات نمایندگان را بشنود و مورد توجه قرار دهد.

حجت الاسلام نقدعلی عنوان کرد: جلسه امیدبخشی بود و افق پیش رو را به خوبی برای نمایندگان ترسیم کرد، در خصوص اقتصاد کلان کشور نیز ریاست جمهور با وجود مشکلات موجود، روند را رو به بهبود پیش بینی کردند، فروش نفت را رو به ارتقا دانستند همچنین دریافتی و وصولی های فروش نفت را رو به رشد عنوان کردند و آمار هایی را ارائه کردند که موجب امیدواری بود.

انتهای پیام/ص

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجمع نمایندگان رئیس جمهور خشکی زاینده رود رئیس جمهور زاینده رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!

روزنامه دولت به انتقادات نسبت به اعطای مدرک دکترای افتخاری به رئیسی در پاکستان واکنش نشان داد.   اعطای دکترای افتخاری در پاکستان به ابراهیم رئیسی با حاشیه های متعددی روبرو شد. منتقدان، شان رئیس جمهور را بالاتر از آن دانستد که از یک داشگاه نامعتبر مدرک بگیرد و از سویی مدرک را معاون دانشگاه اعطا کند.     روزنامه ایران نوشت:   اهدای مدرک دکترای افتخاری به رئیس جمهور کشورمان در پاکستان، موجب بروز واکنش‌هایی در میان رسانه‌ها و فضای مجازی شد.   در همین رابطه ادعایی مطرح شد مبنی بر اینکه مدرک دکترای افتخاری، از سوی یک دانشگاه فرعی پاکستان و توسط معاون این دانشگاه به آیت‌الله رئیسی اهدا شده است.   این ادعا درحالی است که اولاً دانشگاه کراچی بزرگترین دانشگاه دولتی در پاکستان است؛ ثانیاً در مراسم اعطای این مدرک افتخاری «حکمران» ایالت سند پاکستان به عنوان رئیس هیأت امنای دانشگاه‌های کراچی حضور داشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • دستورات رئیس جمهور برای رفع مشکلات مردم جنوب غرب تهران
  • رئیسی خواستار رفع مشکلات جنوب غرب تهران شد
  • رییسی مطرح کرد؛کاهش نرخ بیکاری در کشور/ بر عهد خود با شما مردم باقی هستم
  • رئیس جمهور: مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم
  • دستور رئیسی برای رفع مشکلات جنوب غرب تهران
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران