Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – زلاتان ایبراهیموویچ هنگام رونمایی از پوستر فیلمی درباره رسیدنش به قله فوتبال، اعلام کرد: «انتظارها به پایان رسید!»

فیلم «من زلاتان هستم» داستان به اوج رسیدن زلاتان در فوتبال را روایت میکند؛ از دوران کودکی‌اش در سوئد و حضورش در آژاکس. ابراهیموویچ با آپلود پوستر فیلمش در توئیتر برای هوادارانش نوشت: «وقتی از ناکجاآباد بیایید مجبورید برای هرچیزی بجنگید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»… «۱۱ نوامبر، انتظار به پایان رسید…»

در این فیلم بازیگران متعددی نقش زلاتان را در طی سال‌ها بازی می‌کنند. و حتی نقش «مینو رایولا» هم در این فیلم به تصویر کشیده شده است.

زلاتان در طول ۱۱۰ بازی موفق به زدن ۴۸ گل برای آژاکس شد و در سال ۲۰۰۴ جهشی بزرگ به سوی یوونتوس داشت. این ستاره که اکنون ۴۰ ساله است همچنان در میلان به بازی کردن مشغول است. ایبراهیموویچ پس از بازگشت از مصدومیت، در ۶ بازی ۳ گل به ثمر رساند و می‌گوید حالا حالاها قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد.

اسطوره سوئدی فوتبال در مصاحبه‌ای با «تلفه‌فوت» می‌گوید: «راز من در ذهنم نهفته است. من سعی دارم ثابت کنم که ۴۰ فقط یک عدد است و من هنوز هم میتوانم کاری که دوست دارم را ادامه بدهم. می‌خواهم هرروز پیشرفت کنم. مشخصاً نمی‌توانم مثل سابق بازی کنم اما حالا باهوش‌تر و باتجربه‌تر از قبلم هستم. جوان‌تر که بودم فقط می‌خواستم بازی کنم و برایم مهم نبود تاندون‌هایم درد کنند یا نه. دوست داشتم بازی کنم و گل بزنم. با گذر زمان و کسب تجربه شروع به استفاده بیشتر از ذهنم کردم و متوجه شدم که چقدر مهم است که به بدنت گوش بدهی. ذهنم عالی‌ست اما بدنم دارد پیر می‌شود و همیشه نمی‌تواند با ذهنم هماهنگ باشد و این کمی مشکل‌ساز است. امسال، باید به بدنم خوب گوش بدهم، به هر سیگنالی که می‌فرستد توجه کنم. فقط اینگونه می‌توانم جلوی عواقب بد را بگیرم. برای همین باید آرامتر فکر کنم و این موضوع را درک کنم که من سوپرمن نیستم.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: زلاتان ایبراهیموویچ میلان تیم ملی سوئد زلاتان ایبراهیموویچ میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و ملوان با تساوی یک بر یک به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و ملوان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه غدیر اهواز مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

رضا جعفری تک گل تیم ملوان را در دقیقه ۳۸ به ثمر رساند؛ عثمان الدونگ در دقیقه ۶۰ گل تساوی را به ثمر رساند.

خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان کد خبر 749866

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان + فیلم
  • تجارت جدید اسطوره؛ لیونل مسی در شکل و شمایلی که تا کنون ندیده‌اید! / عکس
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • خلاصه بازی آلومینیوم و فولاد + فیلم
  • خلاصه بازی مس رفسنجان و گل گهر + فیلم
  • خلاصه بازی استقلال و تراکتور + فیلم
  • اعتراف آنچلوتی بعد از متوقف کردن بایرن
  • اعتراف کارلتو: بایرن نمایش بهتری داشت
  • رباح ماجر: مسی نه، کرویف قله خلاقیت فوتبال است!‏