Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:30:01 GMT

بارش برف موجب کندی تردد در راه‌های خلخال شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۵۱۸۴

بارش برف موجب کندی تردد در راه‌های خلخال شد

 معروف خسروی  روز پنجشنبه در گفتگو با ایرنا اعلام کرد: ارتفاع برف که از شب گذشته در جاده‌های  کوهستانی این شهرستان آغاز شده است هم‌اکنون  به ۲۰ سانتیمتر در گردنه الماس واقع در محور ارتباطی خلخال به اسالم رسیده است.

وی از برفروبی، نمک‌پاشی و تیغه‌زنی جاده‌های کوهستانی با استفاده از ماشین آلات مستقر در راهدارخانه الماس خبرداد و افزود: علاوه بر محورهای خلخال به پونل و خلخال به اسالم هم اکنون راهداران درهمه مسیرهای برف‌گیر  مشغول برف‌روبی راه‌های ارتباطی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس اداره راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای خلخال بیان کرد: در حال حاضر همه راه‌های ارتباطی بین شهری و روستایی این شهرستان باز و تردد خودروها در محورهای خلخال به اسالم و خلخال به پونل فقط با کمک زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

وی گفت: بارش برف تا روز جمعه ادامه خواهد داشت و مسافران و رانندگانی که قصد تردد از محورهای کوهستانی خلخال را دارند لازم است که قبل از سفر، خودرو خود را  به تجهیزات زمستانی و سوخت کافی  مجهز کنند.

غلامرضا گلمرادی رئیس اداره هواشناسی خلخال نیز گفت: بارش برف در شهر خلخال و مناطق تابعه این شهرستان ادامه دارد و دمای  هوا  در صبح امروز در این شهرستان  صفر درجه بوده است.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل بارش برف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل بارش برف خلخال استان اردبیل بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد

                                                                      به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ عبدالصاحب نادری در حاشیه بازدید از معابر درون و برون‌شهری و روستاهای حاشیه شهر ایلام و سایر نقاط شهرستان اظهار داشت: خوشبختانه باتوجه‌ به تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت‌گرفته توسط دستگاه‌های متولی در حال حاضر هیچ‌گونه مشکلی در سطح شهرستان وجود ندارد.   وی در ادامه با اشاره به اینکه باتوجه به حجم بارش‌ها شاهد آب‌گرفتگی مختصر در برخی معابر شهری هستیم، عنوان کرد: از شهروندان و همشهریان فهیم شهرستان تقاضا داریم تا کاهش میزان بارش‌ها از تردد‌های غیرضروری در محور‌های درون و برون‌شهری اجتناب کنند.

دیگر خبرها

  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • طراوت باران بهاری در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • هشدار درباره تردد غیر ضروری در محور‌های خوزستان
  • تشدید سامانه بارشی در آذربایجان شرقی
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • تگرگ موجب شکستن شیشه خودرو‌ها و منازل دُرح سربیشه شد
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» شهرستان هریس
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • ۴ شهرستان خراسان رضوی دچار سیلاب و آبگرفتگی شد
  • مشکل تردد در شهر ایلام وجود ندارد