Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تهران با اشاره به مشکلات سکنه منطقه ۱۶ گفت: به دنبال این هستیم جشنواره‌هایی به مانند جشنواره ورزشی در بین مناطق برگزار کنیم تا از این طریق در کنار توسعه ورزش همگانی به استعدادهای مناطق توجه شود.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی این هفته در سومین پویس قرار خدمت به منطقه ۱۶ رفت و بعد از بازدید از پروژه‌های عمرانی در جمع نخبگان این منطقه حاضر شد و با بیان اینکه گرچه بیشترین سرانه ورزشی شهرداری در منطقه ۱۶ قرار دارد اما نبود مدیریت درست موجب بروز مشکلات موجود شده است گفت: برای ما مهم است که شهر به دست مردم اداره شود و وقتی حرف از مردم می‌شود نخبگان جامعه محور این تحول خواهند بود و از همین رو منطقه ۱۶ نیز مستثنی نیست و باید به سمتی حرکت کنیم که وضعیت زندگی در منطقه ۱۶ بسیار مطلوب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه امروز صبح در بوستان میثاق در بین مردمانی بودم که به دستگیری نیاز داشتند و این وظیفه ماست که شرایط را برای آنها به گونه‌ای تغییر دهیم تا افقی روشن ایجاد شود تا از این راه نیازهای محیطی برای آنها فراهم شود گفت: با این اقدام دیگر نیازی نیست دست افراد گرفته شود و از این جهت مشکلات به خودمان بر می گردد و باید بپذیرم مسئولیت های خود را بپذیرم زیرا اگر مردم شاهد تبعیض باشند آینده در دل آنها از بین می رود.


شهردار تهران افزود: در شهرداری باید تلاش کنیم شعارها و وعده های خود را عمل کنیم زیرا یک عمل به اندازه هزار حرف ارزش دارد و امروز در محضر پدر ۳ شهید بزرگ هستیم و این ها اهل عمل بودند.


زاکانی گفت: چرا مردم حاج قاسم سلیمانی را دوست داشتند؟ چون مردم او را مرد عمل دیدند و به اعتقاد من منطقه ۱۶ نیاز به تحول بزرگ دارد و این اقدام ناظر به مسائل اجتماعی است زیرا برخی از مسائل به مانند استخوان لای زخم است و در برهه‌ای وعده تحقق ۶ ماهه برخی مشکلات داده شده است اما برای حل و ریشه کنی معضلات اجتماعی که ناظر به تمام تهران است نیاز به اقدام ها و برنامه‌های بلند مدت داریم.


وی ادامه داد: نقش ورزش در ایجاد نشاط و فرح و تندرستی بالاست و خدارو شکر منطقه ۱۶ مهد ورزش و قهرمانی است و عرض من این است که وظیفه ماست که شهرداری از نگاه ذاتی خدماتی به نهادی برای حضور و میدان داری مردم بدل شود تا با زندگی و اقتصاد و فرهنگ مردم کار داشته باشد و شرایط برای این اقدام فراهم است و لازمه رسیدن به مطلوب در تمام حوزه ها این است که تنها خود و منافع خود را در این بخش نبینیم و باید تلاش کنیم این فرهنگ در جامعه ما حاکم باشد.


زاکانی بیان کرد: درباره برخی از مشکلات و معضلات که بیان شد مانند راه آهن باید بگویم هفته پیش با وزیر راه جلسه‌ای داشتیم که در آن جلسه تاکید بر حریم تنها ۱۷ متری راه آهن شد که از این طریق ۱۳ هزار مجموعه را تحت تاثیر خود قرار دهیم و به دنبال این هستیم که این مشکل را حل کنیم.


وی ادامه داد: انتقال دکل‌های برق منطقه ۱۶ به زیر زمین یکی دیگر از برنامه های مدیریت شهری است که در حال پیگیری از سوی مدیریت شهری است و غرض از این جلسات شنیدن مشکلات است.


شهردار تهران با بیان اینکه در تلاش هستیم نخبگان محور تصمیم گیری برای محله و شهر شوند و ذیل این اقدام ۵۲ اقدام و برنامه تعریف شود اظهار کرد: به دنبال این هستیم جشنواره‌هایی به مانند جشنواره ورزشی در بین مناطق برگزار کنیم تا از این طریق در کنار توسعه ورزش همگانی به استعداد های مناطق توجه شود و سرمایه گذاری روی استعداد های مناطق یکی از مواردی است که از سوی شهرداری تهران دنبال می شود.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهردار تهران علیرضا زاکانی منطقه 16 شهرداری تهران منطقه ۱۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت از مزون لباس واقع در محله محمودیه تهران، مأموران پلیس به بررسی این موضوع پرداختند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با بررسی دوربین‌ها مشخص شد سرایدار ساختمان که از اتباع کشور همسایه بوده با همدستی دو نفر دیگر، نیمه شب اقدام به سرقت لباس‌ها کرده است.

سرهنگ ضرونی بیان کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌داد متهمان از طریق فضای مجازی اقدام به فروش لباس و اموال مسروقه کرده‌اند.

این مقام انتظامی افزود: با به‌کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی و در یک اقدام غافلگیر کننده سرایدار ساختمان دستگیر و پس از کشف اموال مسروقه در اتاق سرایداری دو نفر دیگر از همدستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان به کلانتری منتقل و پس از تکمیل پرونده متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند و کشف سایر جرایم احتمالی در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان به ویژه مغازه داران توصیه کرد که فروشگاه‌ها و انبارهای خود را به تجهیزات امنیتی همچون دوربین‌های مداربسته و دزدگیر مجهز کنند.

کد خبر 6089985

دیگر خبرها

  • تمایل عجیب و تمام نشدنی زمین خواران به محدوده جنوبی تهران | مبارزه با ساخت و ساز غیرمجاز ادامه دارد
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  •  ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • وزیر راه و شهرسازی: نوسازی بافت فرسوده از سیاست‌های اصلی دولت است / امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در منطقه ۱۷ تهران
  • امکان ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی «منطقه ۱۷ تهران»
  • امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی با آزادسازی حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران