Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه مدیریت بحران گیلان با بیان اینکه تأمین سوخت و انرژی برای نانوایی‌ها و مراکز درمانی به ویژه در مناطق صعب العبور ضروری است، اظهار کرد: باید به فکر سوخت جایگزین در شرایط بحرانی باشیم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه دستگاه‌های خدماتی و امدادی مانند شهرداری و هلال احمر باید اقلام مورد نیاز برای شرایط بحرانی را دپو کنند، افزود: پیش بینی‌های لازم جهت تعبیه اسکان اضطراری و آشپزخانه‌های سیار در مواقع بحرانی مانند بارش سنگین برف انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم استقرار نیروهای امنیتی و انتظامی برای خدمت رسانی در شرایط اضطراری تأکید و بیان کرد: از آنجایی که استان گیلان در سنوات گذشته از ایجاد اختلال در خدمت‌رسانی در شرایط بحرانی آسیب‌دیده است باید آمادگی لازم را داشته باشیم.

عباسی با اشاره به ضرورت تجمیع استقرار ماشین آلات راهداری برای شرایط بحرانی، تصریح کرد: دستگاه‌ها قبل از وقوع بحران مذاکرات لازم برای دریافت کمک از بخش خصوصی را داشته باشند.

استاندار گیلان با اشاره به ضرورت توجه ویژه به مناطق صعب العبور در شرایط بحرانی، اظهار کرد: استحکام پل‌های فعلی و یا در صورت لزوم جایگزین پل در مناطقی که با خطر بیشتری مواجه است ضرورت دارد.

وی با تاکید بر لایروبی رودخانه‌های باقی مانده با هماهنگی آب منطقه‌ای گیلان، بیان کرد: هماهنگی دستگاه‌ها میزان آسیب در مواقع بحرانی را کاهش داده و موجب تبدیل تهدید به فرصت می‌شود.

کد خبر 5349228

منبع: مهر

کلیدواژه: اسدالله عباسی مدیریت بحران استان گیلان ویروس کرونا بوشهر گرگان واکسن کرونا آمار کرونا کرمانشاه اردبیل ایلام بارش باران سیستان و بلوچستان شیوع کرونا استانداری تهران مراسم تودیع و معارفه بارندگی شرایط بحرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا مدارس خوزستان تعطیل شد

بر اساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان خوزستان مدارس نوبت صبح فردا _سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ در برخی شهرهای خوزستان غیر حضوری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل مدیریت بحران و بر اساس اعلام دبیر کارگروه اضطرار آلودگی هوا با توجه به وضعیت وقوع پدیده گردوغبار و پیش‌بینی احتمال تداوم آن، فردا_سه شنبه یازدهم اردیبهشت_ کلیه مقاطع تحصیلی اعم از پیش دبستان، دبستان، راهنمایی و دبیرستان در نوبت صبح شهرستان‌های اهواز، کارون، باوی، آبادان، خرمشهر و شادگان به‌صورت غیرحضوری اعلام شدند

کد خبر 749209

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی
  • دلجویی معاون استاندار کردستان از کارگران آسیب‌دیده سنندج
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • ضرورت ایجاد بخش مدیریت بحران در دستگاه‌های اجرایی
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته