Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا اکبرپور پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در حاشیه دیدار دربی پیشکسوتان سرخابی‌ها گفت: دربی پیشکسوتان مانند دربی استقلال و پرسپولیس نیست. ما بیشتر دور هم جمع می‌شویم تا یکدیگر را ببینیم. بیشتر می‌خواهیم ورزش کنیم و با سلامت از زمین مسابقه خارج شویم. باید یاد کسانی که نیستند زنده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اواخر نیمه دوم بازی را ول کردیم و ۳ گل خوردیم. فوتبال همین است.

او درباره شرایط این فصل استقلال و آمدن آجورلو به مدیریت این باشگاه تصریح کرد: خداراشکر که این فصل حواشی نداشتیم. مدیریت به ثبات رسیده است. همیشه طی فصول اخیر درگیر حواشی مدیریتی بودیم. همیشه این حواشی‌ها به تیم ضربه می‌زد. آجورلو از زمانی که آمده توانسته عملکرد خوبی داشته باشد. تمرکز مجیدی برای تیم است نه درگیر حواشی و چیز‌های دیگر. فصل را خوب شروع کردیم و ان شاالله بتوانیم قهرمان شویم.

اکبرپور در مورد دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل لبنان گفت: فوتبالیست‌های خوبی در اختیار داریم. همه آن‌ها بهتر از نفر بعدی هستند. در مورد حواشی تیم ملی چیزی نمی‌دانم. طارمی یکی از بهترین‌ها است و وجودش همیشه کمک حال تیم ملی بوده است. باید حواشی را از تیم ملی دور کنیم. این مسائل باید مدیریت شود و فدراسیون مسئول است تا رسیدگی کند.

بیشتر بخوانید

مظلومی: امیدوارم بتوانیم تیم ملی فوتبال لبنان را شکست دهیم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۵۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران عصر چهارشنبه در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور خواهد بود.

دیداری که می‌تواند ساعتی قبل از بازی پرسپولیس برابر سپاهان تا حدود بسیار زیادی سرنوشت قهرمانی در لیگ برتر را مشخص کند، به خصوص اگر نتیجه بازی بعدی چیزی به جز برتری پرسپولیس مقابل سپاهان باشد.

استقلالی‌ها که حالا باید به مصاف تراکتور متحول شده بدون پاکو خمس بروند، تمرینات خود برای این مسابقه را در زمین چمن و سالن وزنه دنبال کرده و صفحه رسمی باشگاه استقلال تصاویری از این تمرین را روی خروجی خود قرار داده است.

یکی از نکات جالب توجه این تصاویر عکس ژست گروهی بازیکنان استقلال مقابل دوربین عکاس باشگاه است که خبر از آمادگی و سرحال بودن بازیکنان این تیم برای رویارویی با بازیکنان تراکتور در مصاف مرگ و زندگی آخر هفته دارد.

دیگر خبرها

  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود