Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ساجدی رئیس هیأت اسکواش استان اردبیل، اسکواش در اردبیل به یک رشته ی نام آشنا و پرطرفدار تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، ، دومین جلسه هیأت اسکواش استان اردبیل در خانه اسکواش استان اردبیل با حضور ریاست و اعضاء فعال هیأت اسکواش استان اردبیل برگزارشد.

 در این جلسه اعضاء هیأت اسکواش استان اردبیل با ارائه شرح وظایف مسئولین کمیته ها  , و رؤسای شهرستان ها در جهت پیشبرد اهداف هیأت اسکواش استان، رصد هر چه بهتر سامانه آیوپارس، افزایش تعداد ورزشکارن در سامانه مبین، فرآیند برگزاری استعداد یابی، ارائه برنامه ای جهت برگزاری مسابقات در مناسبت های سال، بحث هم افزایی، تیم سازی ، انعقاد تفاهم نامه با ادارات و ارگان های دولتی و خصوصی و بازاریابی هر چه بهتر برای ورزش اسکواش به بحث و گفتگو پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی ساجدی رئیس هیأت اسکواش استان اردبیل از مسئولین کمیته ها خواستار ارائه برنامه ها و فعالیت های در جهت پیشبرد بهتر اهداف هیأت اسکواش استان اردبیل شد و گفت: در بحث فرآیند استعداد یابی ورزش اسکواش  و برگزاری هرچه سریعتر این موضوع در استان اردبیل  باید اهتمام داشته باشیم.

رییس هیأت اسکواش استان اردبیل افزود: بحث هم افزایی، افزایش کارایی مربیان هیأت اسکواش استان اردبیل با توجه به برگزاری دوره مربیگری در ماه گذشته و برنامه ریزی جهت برگزاری مسابقات ورزش اسکواش در مناسبت های خاص سال باید مورد توجه مسوولین کمیته باشد.

رئیس هیات اسکواش استان اردبیل اشاره کرد : برای ثمره دهی بهتر این رشته ورزشی که به مانند یک نهال نوپا است، باید همگی باغبان های خوبی باشیم، از تمامی اعضاء خواستارم که دست اندازهای راه پیش رو باعث دلسردیشان نگردد و ابراز امیدواری کرد این ورزش به زودی و با کمک همه ی اعضای هیات به یک رشته ی نام آشنا و پرطرفدار تبدیل خواهد شد.

حمید صفری عضو هیأت رئیسه و مسوول کمیته مربیان هیأت اسکواش استان اردبیل به موضوع استعداد یابی اشاره کرد و افزود: درصدد هستیم تا با گسترش فعالیت‌ها، برگزاری منظم دوره‌های آموزشی و استعدادیابی را توسعه دهیم.

وی اضافه کرد : به کشف استعدادهای جدید در این رشته امیدوار هستیم و در این دوره که بزودی برگزار خواهد شد طرحی مدون بر پایه اصول علمی تدوین شده که قابل اجرا در استان می باشد.

او با تاکید براینکه تمرین های ورزشی کودکان با رعایت پروتکل ها و در گروه ها با تعداد کمتر انجام خواهد شد تصریح کرد: ارائه تخفیف ویژه و حمایت مادی و معنوی از دیگر اقداماتی است که برای استعدادهای جدید انجام خواهیم داد.  در ادامه آقای حمید صفری به موضوع بازاریابی هر چه سریعتر ورزش اسکواش در جهت پیشرفت و همگانی شدن این ورزش در سطح استان اشاره نمودند.

در پایان این نشست لیلا ملکی به عنوان مسئول کمیته داوران (بانوان)، آقای مسعود مردوار مسئول کمیته حقوقی و انضباطی و آقای عسگر ایران پور مسئول کمیته آموزش و پژوهش هیأت اسکواش استان اردبیل منصوب شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل هیأت اسکواش استان اردبیل ورزش اسکواش خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد

با حضور فرماندار مشهد و جمعی از مسئولان ورزشی؛ ‌‌از از دختران مدال‌آور در رشته‌های ورزشی ووشو و کاراته تجلیل شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محسن داوری شب گذشته در آیین تجلیل از دختران مدال‌آور در رشته‌های ورزشی ووشو و کاراته به نقش ورزشکاران در فرهنگ جامعه اظهارداشت: مردم به ورزشکاران نگاه می‌کنند و از آنها الگو می‌گیرند.

فرماندار مشهد خطاب به دختران ورزشکار مشهدی گفت:ورزشکاران در فرهنگ و خلق و خوی جامعه نقش‌آفرین هستند، شما می‌توانید الگوهای خوبی برای جامعه باشید.

وی با بیان اینکه از دیرباز در کشور ما به ورزشکاران رشته‌های رزمی به عنوان الگوهای مثبتی توجه می‌شود، افزود: ورزش‌های رزمی که به نوعی به تمدن ما هم وابسته است ویژگی‌هایی مانند مردانگی، اخوت و توانمندی را به جامعه نشان می‌دهد.

داوری با تاکید بر اینکه ورزش تضمین کننده سلامتی است تصریح کرد: ورزش حرفه‌ای علاوه بر تضمین سلامتی فرد، اقتدار کشور را به همراه دارد و سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

فرماندار مشهد خاطرنشان کرد: ورزش های رزمی علاوه بر سلامت شخص و جامعه با فرهنگ سازی موجب ارتقای جامعه هم می‌شود.

وی بر برنامه ریزی، هم‌افزایی و تعامل با حوز‌ه‌های مختلف در راستای جذب حامی مالی و توسعه فعالیت‌های ورزشی تاکید کرد.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • تجلیل سایت کمیته بین المللی پارالمپیک از ملی پوش اردبیلی گلبال
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • برگزاری رویداد «خشتانه» در واحد یزد
  • هاشمی: حق پخش حق ورزش است، باید به ورزش داده شود/ هر باشگاهی برای تغییر نام باید مسیر قانونی را طی کند
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست