Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@11:19:59 GMT

برج ۱۷طبقه رامیلا چالوس کامل سوخت

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۵۸۹۵

برج ۱۷طبقه رامیلا چالوس کامل سوخت

به گزارش ایرنا ، این مجتمع مسکونی واقع در حاشیه ضلع شمالی جاده چالوس - تنکابن محدوده شهرک رجایی شهر گردشگرپذیر چالوس حوالی ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه عصر چهارشبنه هفته جاری رخ داد 

 رئیس ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری چالوس روز پنجشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت که این آتش سوزی حوالی ظهر  امروز با همکاری آتش نشانان شهرهای مازندران از جمله بابل ، رامسر ، تنکابن ، کلارآباد ، هچیرود ، نوشهر و نیز نیروهای امدادی و مردمی مهار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نعمت دیاری با اظهار آنکه علت بروز این آتش سوز در حال بررسی است ، افزود : اگرچه این حادثه تلخ  تلفات جانی به همراه نداشت اما براساس مشاهدات  به علت شدت آتش سوزی تمامی امکاانات و تجهیزات موجود در این مجمتع ۹۶ واحدی به طور کامل سوخت.

این مسئول از میزان خسارت های ناشی از این حادثه نیز اظهار بی اطلاعی کرد و گفت که از آنجایی که طبق شنیده ها این بنای مسکونی بیمه بوده قرار است کارشناسان بیمه امروز یا فردا برای برآورد میزان خسارت از این مجتمع بازدید و میزان خسارت ها را برآورد کنند.

شهرستان چالوس با برخورداری از سه نقطه شهری و نیز ۱۶۳ نقطه روستایی در غرب مازندران قرار دارد.

برچسب‌ها آتش سوزی اطفای حریق چالوس مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی اطفای حریق چالوس آتش سوزی اطفای حریق چالوس مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد

 


به گزارش تابناک از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، سرهنگ محسن سلیمانی روز پنجشنبه افزود: این صفحه مجازی در ایام قبل و بعد انتخابات مجلس شورای اسلامی همواره با تمسخر مسوولان و شخصیت های منطقه قصد تشویش اذهان عمومی را داشته است.

وی اظهارداشت: گرداننده اصلی این صفحه مجازی با اقدام حرفه ای پلیس فتا چالوس شناسایی و دستگیر و با دستور مقام قضایی راهی زندان شد.

رییس پلیس چالوس یادآور شد: پلیس موظف است تا نسبت به جلوگیری از انتشار هرگونه محتوای غیرواقعی و مجرمانه اقدام کند و در صورت وقوع متهمان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد

شهرستان چالوس در غرب مازندران واقع شده است.

دیگر خبرها

  • دزفول را هم آب برد + عکس
  • تصاویر جدید از خسارت‌های آتش‌سوزی مهیب شهرک امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • ببینید | تصاویری تلخ از خسارت‌های آتش‌سوزی گسترده در امامزاده ابراهیم (ع)
  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • ببینید | ۴۰ ساختمان روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان در آتش سوخت
  • حریق بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم (ع) شفت + فیلم
  • حریق مهیب در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم شفت گیلان/ ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری سوخت و خاکستر شد
  • تصاویر آتش‌سوزی شدید 100 ملک در امامزاده ابراهیم
  • آتش‌سوزی در روستای امام‌زاده ابراهیم گیلان