Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@23:39:11 GMT

پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی به حداقل برسد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۵۹۱۰

پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی به حداقل برسد

استاندار خراسان رضوی گفت: همه دستگاه‌ها باید با فهم مشترک بر تحقق اهداف متمرکز شوند و کاهش پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی باید مدنظر باشد.

به گزارش قدس آنلاین، یعقوب‌علی نظری در جلسه شورای معاونین، مشاورین و مدیران ستادی استانداری خراسان رضوی، ضمن تأکید بر لزوم تجدید نظر در مواجهه با مردم در مجموعه استانداری، اظهار کرد: درِ اتاق همه زیرمجموعه‌های استانداری باید به روی ارباب رجوع باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استانداری یک مجموعه ستادی بوده و باید دستگاه‌ها فعال شوند، گفت: ارتباط بین استانداری و دستگاه‌ها باید به نحوی باشد که دستگاه مربوطه نسبت به استانداری تعلق خاطر داشته باشد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به این‌که موضوع زیارت در خراسان رضوی از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: بسیاری از فعالیت‌هایی که در استان صورت می‌گیرد از جمله موضوعات سرمایه‌گذاری، تحت تأثیر بارگاه نورانی امام رضا (ع) و زائر است از این رو در برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات خود باید به موضوع زیارت توجه داشته باشیم.

وی خطاب به مدیران و معاونان متذکر شد: اگر یک نقشه راه و اهداف قاطع عملیاتی و مشخص نداشته باشیم دچار چالش خواهیم شد به همین جهت در ادامه کار اهدافی تعیین خواهد شد و دستگاه‌ها باید در اجرای آن همت کنند.

نظری بیان کرد: همه دستگاه‌ها باید با مفاهمه مشترک بر تحقق هدف مورد نظر متمرکز باشند همچنین پروژه‌های نیمه تمام عمرانی باید احصا و کاهش پیدا کند.

منبع: مهر

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استاندار خراسان رضوی پروژه های عمرانی دستگاه ها خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد

سیدرضا اسدنژاد جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: مرتکبان هشت هزار و ۵۶۲ فقره تخلفات راهور دیروز در مشهد جریمه شدند که ۲ هزار و ۹۷ فقره از این تعداد تخلف حادثه ساز است.

او افزود: ۴۷ فقره تصادف جرحی نیز دیروز در مشهد رخ داد که در پی وقوع آنها ۵۳ نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: همچنین ۵۲۲ فقره تصادف خسارتی دیروز در این کلانشهر رخ داد و عدم توجه به جلو و تخطی از سرعت مطمئنه از مهمترین عوامل وقوع تصادفات است.

اسدنژاد از رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهور از وقوع حوادث تلخ جلوگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • ۹۷ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد توقیف شد
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست