Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون آلمان و بایرن مونیخ در صدد قانع کردن بازیکنان خود برای واکسینه شدن، هستند

 با اعلام فدراسیون فوتبال آلمان، پس از ابتلای نیکولاس زوله به ویروس کرونا، این بازیکن و چهار بازیکنی که ارتباط نزدیکی با او داشتند یعنی یوسوا کیمیش، جمال موسیالا، سرژ گنابری و کریم آدیمی در قرنطینه قرار گرفتند و قادر به همراهی تیم ملی آلمان نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری به نقل از کیکر، حال هانسی فلیک از بازگشت این 5 بازیکن به خانه ناراحت است. موضوع واکسیناسیون در داخل فدراسیون آلمان و باشگاه بایرن مونیخ مخصوصا از زمان اظهارات یوسوا کیمیش در این مورد بحث برانگیز شده است، بایرن می خواهد بازیکنان واکسینه نشده را قانع کند که واکس بزنند. چند بازیکن بایرن از جمله کیمیش، فعلا واکسینه نشده اند.

گفتنی است که کیکر نیز در یک نظر سنجی در مورد اینکه آیا فقط بازیکنان واکسینه شده باید به تیم ملی دعوت شوند برگزار کرد که کاربران کیکر 67.3 درصد موافق بودند و 32.7 هم درصد نیز مخالف حضور بازیکنانی بودن که واکسینه نشدند.

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم پرسپولیس حتما از فیفا استعلام بگیرد / تفسیر اشتباه شرایط بازیکنان تاجیک + سند مقایسه حجم چمدان های کاروان ایران با کشور های دیگر (به همراه عکس) نظم آلمانی؛ نگاهی به وضعیت جالب جدول رده بندی بوندسلیگای دو جان آرنه ریسه: عمق ترکیب لیورپول نگران کننده است و قدرت منچسترسیتی و چلسی را ندارد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۵۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه‌شنبه شب در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ و در حضور هواداران این تیم روبه‌روی آنها قرار بگیرد و امیدوار است که بتواند با کسب نتیجه دلخواه، بازی برگشت در خانه را برای خودش آسان کند.

بایرن مونیخ در این فصل نتوانسته است نتایج خوبی در رقابت‌های بوندسلیگا بگیرد و قهرمانی در این مسابقات را پس از بیشتر از یک دهه از دست داد. آنها خیلی زود در جام حذفی آلمان هم از دور مسابقات کنار رفتند و قهرمانی در لیگ قهرمانان اهمیت خاص و ویژه‌ای برای آنها دارد.

هری کین در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از تاتنهام جدا شد و به بایرن پیوست و با وجود اینکه این تیم روند پرفراز و نشیبی را طی کرد اما او توانست یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای فوتبال آلمان باشد و مهارت و توانایی‌هایش در زمینه گلزنی را در خط حمله بایرن به نمایش بگذارد.

مهار این ستاره انگلیسی از اهمیت بسیار زیادی برای کارلو آنچلوتی در بازی فردا شب برخوردار است و روزنامه اسپانیایی مارکا خبر داده است که این مربی ایتالیایی تصمیم گرفته رودیگر را مسئول مهار هری کین کند.

این مدافع آلمانی در مرحله یک چهارم نهایی به خوبی موفق شد هالند را مهار کند و اجازه درخشش در زمین را به این ستاره سیتی نداد و به نظر می‌رسد که بهترین گزینه در جمع مدافعان رئال برای مقابله با درخشش کین باشد.

دیگر خبرها

  • شوک به تیم ملی والیبال
  • یک ملی پوش والیبال لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • ماموریت جدید برای قاتل هالند: هری کین!
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید و بارسلونا باشگاه‌های فوق‌العاده‌ای هستند
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • غیبت فیل فودن و روبن دیاز مقابل ناتینگهام فارست به علت بیماری
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو