Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدالله عباسی روز پنجشنبه در جلسه مدیریت بحران استان در رشت افزود: همه دستگاهها در زمان بحران ها باید باهم هماهنگ باشند؛ زیرا این هماهنگی موجب عبور از بحران ها با کمترین آسیب‌ها و تبدیل آنها به فرصت می شود.

وی با اشاره به نگرانی از بارش برف سنگین و وقوع بحران  و مشکلات ناشی از انها طی سال های گذشته گفت: با توجه به فرار رسیدن فصل سرما ، تمامی دستگاهها باید آمادگی لازم را برای بحران های احتمالی ناشی از برف سنگین داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با اشاره به اینکه هر چندین سال یکبار با بارش برف سنگین  و سیل در استان روبرو هستیم، افزود: جلسات باید عملیاتی و راهبردی باشد تا برای آسیب کمتر در زمان بحران ها تاثیر گذار باشد.

عباسی با تاکید بر ضرورت تامین سوخت ، انرژی ، آرد و نان برای مکان هایی همچون نانوایی ها ، مراکز درمانی و  در مناطق صعب العبور گفت: باید نانوایی‌ها سوخت جایگزین داشته باشند تا در زمان بحران مردم با مشکل روبرو نشوند.

وی همچنین بر لزوم آمادگی شهرداری ها تاکید و بیان کرد: دستگاههای خدماتی و امدادی همچون شهرداری ها ، هلال احمر و راهداری باید تجهیزات مورد نیاز خود را از قبل  تمهید کنند .

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین  با اشاره به احتمال وقوع سیلاب در  زمان بارش های شدید باران بر تداوم برنامه های آب منطقه ای برای لایروبی رودخانه ها و ساماندهی انها تاکید کرد.

برچسب‌ها رشت استانداری گیلان مدیریت بحران گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت استانداری گیلان مدیریت بحران رشت استانداری گیلان مدیریت بحران گیلان بحران ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۶۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایوان: آماده مقابله با تحرکات چین در زمان تحلیف رئیس‌جمهور هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، معاون وزیر دفاع تایوان امروز چهارشنبه اعلام کرد که ارتش تایوان برای هر حرکتی که چین ممکن است در زمان مراسم تحلیف و روی‌کارآمدن «لای چینگ ته» رئیس جمهور منتخب انجام دهد، آماده است.

مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید تایوان اواخر این ماه (می) برگزار می‌شود.

کد خبر 6100002

دیگر خبرها

  • آماده باش دستگاه‌ های عضو ستاد مدیریت بحران فومن
  • آمادگی کامل برای برگزاری دور دوم انتخابات در آذربایجان شرقی
  • برای برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس آمادگی کامل داریم
  • لزوم همکاری همه دستگاه های اجرایی ایلام برای مقابله با حریق جنگل
  • تایوان: آماده مقابله با تحرکات چین در زمان تحلیف رئیس‌جمهور هستیم
  • بارش تگرگ و باران شدید در غرب استان تهران
  • آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برگزاری انتخابات دور دوم در کرمانشاه
  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد