Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار آذربایجان شرقی با حضور در کارخانجات ماشین‌سازی تبریز، ضمن بازدید از خطوط تولید ماشین‌سازی و ریخته‌گری، با کارگران این دو واحد صنعتی درباره مسائل و مشکلات آنان گفت‌وگو کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، عابدین خرّم با حضور در کارخانجات ماشین‌سازی تبریز، ضمن بازدید از خطوط تولید ماشین‌سازی و ریخته‌گری، با کارگران این دو واحد صنعتی درباره مسائل و مشکلات آنان گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بازدید که دو ساعت به طول انجامید، با گزارش مسئولان و مدیران مربوطه، در جریان روند فعالیت گروه ماشین‌سازی و موانع و مشکلات آن قرار گرفت.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در بازدید از خطوط تولید، در فضایی صمیمی با کارگران این دو کارخانه درباره مسائل و مشکلات آنان گفت‌وگو کرد و به خواسته‌های آنها گوش فراداد.

نوسازی ماشین‌آلات و به‌روزرسانی تکنولوژی، اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، افزایش حقوق، به‌کارگیری نیروهای متخصص و کارآزموده، بهسازی محیط کار، ثبات مدیریتی و تعیین تکلیف مسائل حقوقی شرکت ماشین‌سازی از جمله مطالبات کارگران در گفت‌وگو با استاندار آذربایجان شرقی بود.

استاندار آذربایجان شرقی پس از گفت‌وگو با کارگران، نسبت به پیگیری جدی برای حل مسائل و مشکلات آنان قول مساعد داد و ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش مدیران مجموعه و مسئولان اجرایی، در مدت زمان کوتاهی شاهد بهبود وضعیت در این گروه صنعتی باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی سپس در جلسه‌ای که با حضور مدیران گروه ماشین‌سازی تبریز و مسئولان اجرایی ذی‌ربط در محل کارخانه ریخته‌گری تشکیل شد، مسائل و مشکلات این گروه صنعتی را بررسی کرد.

در این جلسه مقرر شد کارگروهی تخصصی با مسئولیت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به منظور جمع‌بندی و تحلیل موانع و مشکلات گروه ماشین‌سازی تبریز تشکیل و پس از یک ماه نسبت به ارائه گزارش درخصوص وضعیت این گروه صنعتی و راهکارهای پیشنهادی برای برون‌رفت از مشکلات، اقدام کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، فرماندار تبریز و جمعی از مسئولان استانی نیز استاندار را در بازدیدهای امروز همراهی کردند.

گروه ماشین‌سازی تبریز به عنوان یکی از صنایع معظم و باسابقه، نقش ویژه‌ای در توسعه صنعتی کشور در دهه‌های اخیر داشته است که پس از مسائل و مشکلات سال‌های گذشته، در حال حاضر در وضعیت نسبتاً مناسبی از نظر تولید قرار دارد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در جلسه‌ای که پیش از این بازدید در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تشکیل شد، دستورهای لازم درخصوص مشکلات کارگری استان را صادر کرد.

انتهای پیام/111/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی مسائل و مشکلات آنان ماشین سازی تبریز گروه ماشین سازی گفت وگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در مرحله نخست انتخابات دوازدهمین دوره مجلس، ۲۴۵ نماینده انتخاب شدند و تعیین تکلیف ۴۵ کرسی به به دور دوم کشید.
انتخاب این ۴۵ نماینده در ۲۲ حوزه انتخابیه صورت می‌گیرد که سه حوزه تبریز، آذرشهر و اسکو _ میانه و شبستر در  آذربایجان شرقی واقع شده است.

در دوره دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ۱۲ نفر برای کسب ۶ کرسی باقیمانده از ۱۹ نماینده استان باهم به رقابت خواهند پرداخت که چهار نماینده از بین هشت نفر در تبریز انتخاب می‌شود و از حوزه میانه و شبستر نیز یک نفر منتخب و راهی مجلس خواهد شد.

همچنین انتخابات در هشت حوزه انتخابیه در کشور از جمله حوزه انتخابیه تبریز آذرشهر و اسکو به صورت کاملاً الکترونیکی برگزار می‌شود و علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی خواهد بود.

طبق قانون تنها کسانی می‌توانند در مرحله دوم رأی بدهند که حتما در دور اول در همان حوزه انتخابیه رأی داده باشند و یا اصلا در کل کشور رأی نداده باشند.

تبلیغات داوطلبان نمایندگی دومین دوره انتخابات مجلس دوازدهم از یک هفته قبل از تاریخ برگزاری انتخابات از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۸ صبح ادامه خواهد داشت.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در حوزه‌های باقیمانده برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • گشایش نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی در تبریز
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه