Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اهدای اعضای دختر 19 ساله نخبه کنکور اهوازی به بیماران نیازمند خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، عرفان مردانی در این خصوص اظهار کرد: صبح امروز پنج شنبه ۲۰ آبان در بیمارستان گلستان اهواز اعضای بدن نوجوان ۱۹ ساله رتبه ۷۰ کنکور که در پی انجام عمل زیبایی دچار مرگ مغزی شده بود، با رضایت خانواده ایشان به بیماران نیازمند اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: متاسفانه ایشان چند روز پیش با مراجعه به یک کلینیک زیبایی تحت عمل توسط افراد غیر متخصص قرار گرفت و به علت دریافت دوز بالای دارو دچار ایست قلبی تنفسی شد و بعد از چند روز بستری در بیمارستان، با تایید مرگ مغزی، امروز با رضایت خانواده دو کلیه و یک کبدشان به بیماران نیازمند پیوند زده شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در پایان افزود: امیدواریم با برخورد قاطع با هر گونه مداخله غیراصولی در امور پزشکی و آگاهی عمومی و هوشیاری خانواده ها دیگر شاهد بروز چنین اتفاق هایی و از دست دادن جوانان عزیزمان نباشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اهدای عضو کنکور بیمارستان گلستان اهواز بیماران نیازمند برنا خوزستان عمل زیبایی دختر نخبه اهوازی بیماران نیازمند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۶۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بحث‌های زیادی درباره پاداش اعضای این تیم مطرح شده است.

یکی از موضوعات در این باره اهدای حواله خودرو به اعضای تیم ملی فوتسال است. ماجرای اهدای حواله خودرو به ملی‌پوشان فوتبال سال گذشته حواشی زیادی را حول فدراسیون ایجاد کرد و حالا مسئولان فدراسیون قصد دارند برای فوتسالیست‌ها هم چنین درخواستی بدهند.

احسان اصولی عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال و رییس کمیته فوتسال در گفت و گوی روز دوشنبه خود درباره احتمال اهدای حواله خودرو به فوتسالیست‌های قهرمان ایران گفت:«حواله خودرو را فدراسیون فوتبال نمی‌دهد، اما ‌درخواست آن را پیگیری می‌کنیم. طبق چارچوب تعریف شده بخشی از پاداش اعضای تیم پرداخت شده و بخشی از آن را هم که باقی مانده است، پرداخت خواهیم کرد.»

دیگر خبرها

  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • باشگاه گل‌گهر اولین سفیر و حامی اهدای عضو در فوتبال ایران
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید