Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد برای رویداد استارت‌آپ‌های سرآمدان شاهد و ایثارگر مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر فراخوان داد.

فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و مستندسازی (نرم‌افزارها، اپلیکیشن و بازی‌های رایانه‌ای)، خدمات آموزشی، خدمات اداری در سازمان، سلامت، مراقبت‌های سالمندی و امور جانبازان، امداد و نجات، گردشگری و هتلداری، بانکی و بیمه‌ای، کشاورزی و دامداری، اشتغال و مسکن به‌عنوان موضوعات این رویداد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرخانه رویداد آخرین‌مهلت ارسال آثار را پایان آبان اعلام کرده است و تیم‌هایی که حداقل یک نفر از آن‌ها عضو خانواده‌های شهدا و ایثارگران( جانبازان و خانواده‌های آنان با هر درصد جانبازی) باشد برای شرکت در این رویداد می‌توانند با ثبت‌نام در سایت گنج شاهد  ganjshahed.ir (پنل استارت آپ ها) نسبت به ثبت ایده‌ها و محصولات خود اقدام کنند.

رویداد در سه مرحله استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار می‌شود که در مرحله اول طبق داوری‌های استانی تعدادی اثر انتخاب و به مرحله منطقه‌ای، ارسال می‌شود. سپس چهار ایده در مرحله منطقه‌ای انتخاب و به مرحله کشوری راه می‌یابد.

آخرین‌مهلت ثبت‌نام پایان آبان ماه و زمان برگزاری رویداد نهایی و انتخاب برگزیدگان بهمن‌ماه سال جاری خواهد بود که در چهار سطح ایده، محصول، محصول قابل‌ ارائه به بازار و محصول قابل صادرات  تقسیم‌بندی و داوری می‌شوند در مرحله کشوری با داوری‌هایی که انجام می‌گیرد، از بین برگزیدگان سه ایده برتر انتخاب خواهد شد که مورد حمایت مالی و ارائه تسهیلات قرار خواهد گرفت.

اما اتفاق خوب این است که ایده‌هایی که به مرحله کشوری برسند، حتی اگر برگزیده نشود ممکن است برای اجرایی کردن مورد توجه حامیان قرار گیرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، متقاضیان شرکت در این رویداد می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با بنیاد شهید و امور ایثارگران یا روابط عمومی بنیاد نخبگان استان تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی بنیاد شهید استارت آپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۶۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، جمعی از مادران، همسران و دختران شاهد و ایثارگر برای حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس و مطالبه‌گری از مسئولان برای صیانت از عفاف و حجاب در جامعه تجمع کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی