Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – ماجرای دعوت نشدن مهدی طارمی مهاجم پورتو از سوی دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان به بازی با لبنان و سوریه در یک هفته گذشته جنجال آفرین بود.

سرمربی تیم ملی روز گذشته به این قائله پایان داد و با بیان کرد: تیم ملی فوتبال متعلق به بازیکن، مربی یا شخص خاصی نیست بلکه به تمام ایرانی ها تعلق دارد و ما ارزش هایی داریم که باید به آنها احترام بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی طارمی نیز امروز در توئیتر خود با انتشار پیامی مثبت و آرزوی موفقیت برای تیم ملی به این قائله پایان داد. ستاره ایرانی نوشت: : «آرزوی قلبی برای موفقیت تیم ملی. ان شاءالله با کمک خدا و درایت مجموعه تیم ملی موفق خواهیم شد.»

نشریه «آبولا» پرتغال امروز به بازتاب پیام طارمی به شکل جالبی پرداخت. ابتدا این نشریه تیتر خبر خود را به این شکل زد:« طارمی یخ را به داخل جدل ریخت». به این معنا که شعله اختلافات فروکش کرد.

این رسانه معتبر پرتغالی ادامه داد: مهدی طارمی با انتشار پیامی به درگیری که با اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران داشت و این درگیری به درجه جوش رسیده بود، خاتمه داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی مهدی طارمی تیم ملی دراگان اسکوچیچ مهدی طارمی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۶۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خبر فوت پزشک طرحی در جاسک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ غلامعلی جاودان گفت: این خبر که این روز‌ها در فضای مجازی منتشر شده نادرست است و فوت ایشان در تهران و در زمان مرخصی رخ داده است.

وی افزود: انتشار خبر فوت این پزشک طرحی، موجب ایجاد شایعات و نگرانی‌هایی در بین رسانه‌های رسمی و غیررسمی، مردم و جامعه پزشکی شده است.

بیشتر بخوانید: واکسیناسیون کودکان هرمزگان علیه بیماری پُنوموکوک

دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با تسلیت این ضایعه دردناک به خانواده محترم ایشان و جامعه پزشکی، از رسانه‌ها و سایر افراد جامعه تقاضا کرد اخبار را از منابع موثق و معتبر دریافت کنند و از انتشار خبر‌های نادرست و شایعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • بی‌بی‌سی از جنازه نیکا شاکرمی چه می‌خواهد؟
  • ادعای جنجالی؛ رالف رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد!
  • واکنش جالب جواد نکونام به برکناری خطیر
  • تکذیب خبر فوت پزشک طرحی در جاسک
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • باورنکردنی؛ الهلال می‌خواهد الکساندر میتروویچ فوق‌ ستاره‌اش را بفروشد!  
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب