Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:29:30 GMT

پرباران‌ترین شهر کشور زیر آب + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۶۸۱۶

پرباران‌ترین شهر کشور زیر آب + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  بارش شدید باران از شب گذشته و با شدت بیشتر از صبح امروز سبب بالا آمدن سطح آب و آبگرفتگی معابر و خیابان‌ها شده است، نبود کانال‌های مناسب هدایت آب‌های سطحی در پرباران‌ترین شهر کشور مشکلات متعدد برای مردم به همراه داشت.

چندین دستگاه خودرو به دلیل بالا آمدن سطح آب در خیابان‌ها زیر آب رفتند و در برخی مناطق نیز مردم برای تردد از بولدوزر استفاده می‌کنند

علی امینی شهردار رامسر با بیان اینکه رامسر پر باران‌ترین شهر ایران است، گفت: این شهر در جمع آوری آب‌های سطحی مشکل دارد

او افزود: در برخی مناطق مانند بلوار رزاقی، چهارراه دادگستری، رودخانه صفارود آبگرفتگی شدید گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شهردار رامسر با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران دیشب تشکیل و گروه واکنش سریع از ساعت ۱۲ شب با ۵۰ نیرو فعال شده اند، ادامه داد از ستاد مدیریت بحران استان انتظار داریم طرح‌های مارا حمایت کنند.


جواهرده غرق در سیل

ارسلان نعمتی بخشدار مرکزی رامسر نیز از مسدود شدن محور جواهرده خبر داد و گفت: بارش شدید باران باعث جاری شدن سیلاب در مسیر جنگلی جواهرده و روستا‌های این محور شده است و درحال حاضر این محور قابلیت تردد ندارد و بسته است
او از مردم خواست تا اطلاع ثانوی در محور جواهرده تردد نکنند.


امدادگران پیشرو در کمک به مردم

هاتف باقر سلیمی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان رامسر نیز گفت: در پی سیل و آبگرفتگی شهرستان رامسر چهار تیم عملیاتی و یک تیم پشتیبانی از اولین ساعات بامداد تاکنون مشغول امداد رسانی و رهاسازی خودرو‌ها در سطح شهرستان هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سیل و آبگرفتگی باران شدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۶۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌وکار و اشتغال مردم گذاشته‌ام

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه در مراسم گرامیداشت روز شورا که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، با بیان اینکه اعضای شورای اسلامی شهر و روستا باید بدون دغدغه و با آرامش دوره شناخت را بگذرانند، اظهار کرد: برای جمع‌آوری اطلاعات از اقدامات انجام شده و ادامه کارهای نیمه‌کاره و همچنین ایجاد زیرساخت‌های لازم در توسعه و پیشرفت استان، شوراها بهترین منابع شناخت هستند.

وی، سرپنجه خدمت به حوزه‌های شهری و روستایی را شوراها عنوان کرد و افزود: باید در استان اصول عدالت رفتاری و ارتباطی در شوراها و ارگان‌های دولتی در برقرار شود.

استاندار لرستان، بیان کرد: باتوجه‌به مشکلات موجود نیاز استان به فعالیت و توسعه به‌خصوص در حوزه زیر ساخت‌ها و آمادگی برای دعوت سرمایه‌گذاری به‌منظور ایجاد اشتغال و فعالیت کسب‌وکار بسیار بالا است.

شفقت، تصریح کرد: محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌وکار و اشتغال گذاشته‌ام و باید تلاش کنیم تا با ارتقای سطح درآمد مردم رفاه اجتماعی را بالا ببریم.

وی افزود: تحقق این امر مستلزم رفتار درست و فراهم‌کردن زیر ساخت‌های عمرانی و اقتصادی است.

استاندار لرستان بر لزوم فراهم‌کردن فضا و بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری فراهم تأکید و عنوان کرد: در این مسیر تشکیل اتحادیه‌های اقتصادی از جمله تعاونی‌های روستایی و مشارکت مردم بسیار مهم است.

شفقت، لازمه پیشرفت لرستان را اتحاد عمومی و یکپارچگی همه اقشار و آحاد جامعه عنوان کرد و گفت: به همه ارگان‌ها به‌ویژه معاونین خود عدالت رفتاری را تذکر می‌دهیم.

کد خبر 6095393

دیگر خبرها

  • محور اصلی کار خود را توجه به کسب‌وکار و اشتغال مردم گذاشته‌ام
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور | عملیات امدادی در این استان‌ها ادامه دارد
  • آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان کشور
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور
  • آزادسازی ۲هزار متر از زمین های کشاورزی در رامسر
  • تقلب در تعمیر کولر
  • آزادسازی اراضی کشاورزی در رامسر
  • نقش بی‌بدیل اساتید در مردمی‌سازی ارزش‌های سلامت محور
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس