Web Analytics Made Easy - Statcounter

همانطور که می دانید بلبرینگ ها خانواده ای از یاتاقان ها هستند که در صنعت کاربرد زیادی دارد و باعث چرخش قطعات مختلف می شود و ایجاد حرکت می کند بلبرینگ ها بصورت کلی به دو دسته بلبرینگ و رولبرینگ تقسیم می شوند که هر کدام از این نوع به چند دسته تقسیم می شوند در ادامه با ما همراه باشید تا درباره برند های مختلف بلبرینگ در فیدار گستر به بحث بپردازیم

بلبرینگ در لغت به معنای یاتاقان توپی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلبرینگ ها برای به چرخش در آوردن اجسامی که وزن بالایی دارند استفاده می شوند و قدرت تحمل بارهای محوری، شعاعی و یا هر دو آن ها را دارند. از آن جایی که بلبرینگ ها برای استفاده در وسیله های مختلف و در صنعت های متفاوتی ساخته می شوند، انواع بسیاری دارند که هر کدام از آن ها، دارای ویژگی مخصوص به خود هستند

بلبرینگ برند  skf:

شرکت بازرگانی بلبرینگ فیدار گستر دارای نمایندگی برند بلبرینگ skf  می باشد این شرکت سوئدی یک برند پرطرفدار است که دارای کیفیت بسیار بالا بوده و دارای استاندارد جهانی نیز می باشد این شرکت بلبرینگ های خود را در سایز ها و انواع متفاوت برای صنایع مختلف تولید کرده است این برند در 130 کشور جهان نمایندگی داشته و فعالیت خود را از سال 1907 آغاز کرده و اولین محصول تولیدی این کشور بلبرینگ خود تنظیم بوده است برای خرید و فروش بلبرینگ skf  کافیاست با پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

با وجود تحریم ها و تغییرات لحظه ای قیمت ها بهتر است قبل از هر اقدامی در خصوص خرید بلبرینگ از چند جای معتبر استعلام قیمت بلبرینگ بگیرید تا علاوه بر صرفه جویی در هزینه های جاری خود بتوانید محصول با کیفیت تری را برای مجموعه تان تهیه کنید

شما می توانید با مراجعه به سایت های فیدار گستر از لیست قیمت بلبرینگ skf مطلع شوید

بلبرینگ های nachi تولید کشور ژاپن:

هم چنین کشور ژاپن در تواید بلبرینگ چندین سال است فعالیت دارد قیمت بلبرینگ ژاپنی نسبت به برند های دیگر به جز چینی کمتر بوده و از کیفیت خوبی برخورد دار است این بلبرینگ ها از ساختار خاصی تولید می شوند که دو برند بلبرینگ nachi و koyo از بهترین برند های بلبرینگ ژاپنی هستند اما شرکت های معتبر دیگری مثل NTN,NSK,IKO هستند که شما عزیزان می توانید برای خرید غیر حضوری به سایت ما مراجعه کنید یا برای گرفتن اطلاعات بیشتر با متخصصان ما تماس بگیرید.

شرکت فیدار گستر:

کلیه محصولات ارائه شده توسط فیدار گستر، دارای استانداردهای ایمنی لازم می باشد که در زمان خرید کالا به مشتریان ارائه می گردد. همچنین تضمین کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش، توسط شرکت فیدار گستر انجام می پذیرد و ضمانت های کیفی لازم در زمان خرید در اختیار مشتریان قرار می گیرد

بازرگانی بلبرینگ فیدارگستر یکی از شرکت های معتبر و موفق با سابقه ی طولانی و درخشان در زمینه ی فروش انواع  بلبرینگ در برند های مختلف مثل بلبرینگ INA و غیره است  علاوه بر آن فروش یاتاقان صنعتی و توزیع انواع محصولات صنعتی از جمله انواع زنجیر صنعتی، روغن صنعتی، گریس نسوز skf و … با بهترین کیفیت ها و خدمات ارائه می دهد. همچنین این شرکت تمام محصولات مورد نیاز مشتریان خود را در کوتاه ترین بازده زمانی ممکن نه تنها به تهران بلکه به سراسر نقاط ایران ارسال می کند. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر نظیر قیمت بلبرینگ و دیگر قیمت یاتاقان و خرید این محصولات صنعتی تنها کافی است تا با مشاوران ما تماس بگیرید.

منبع: فردا

کلیدواژه: خدمات پس از فروش خرید و فروش ژاپن صرفه جویی وزن بلبرینگ ها فیدار گستر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۷۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰

فرانسوی‌ها با برند رنو نسبت به صنعت خودروی ایران حق آب و گل دارند چرا که اولین ماشین تاریخ ایرات توسط مظفرالدین شاه قاجار از این برند خریداری شد. گروه رنو شرکت خودروسازی چندملیتی فرانسوی است، که در زمینه طراحی، ساخت و پخش خودروها، کامیون، تراکتور، اتوبوس و خودرو‌های برقی فعال است و پیش‌تر در زمینه طراحی و تولید هواگرد و موتور‌های هواگرد نیز فعالیت داشته‌است. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بولوین-بیانکور، فرانسه قرار دارد.

منبع: چندثانیه

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • لوتوس حافظه؛ دریافت نمایندگی فلش مموری در ایران
  • قیمت انواع پژو پارس امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین کارکرده چند؟
  • قیمت دوربین مدار بسته بیسیم با برد بالا ؟ + انواع آن
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • محصولات غذایی در اراضی اشغالی فلسطین گران شد
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • قیمت انواع لپ تاپ ایسر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت
  • (عکس) تصویری جذاب از انبار رنو در تهران در دهه ۵۰