Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ بیماری کرونا سبب شده تا ضعف شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد در نگهداری از خطوط تلفن ثابت و جمع‌آوری شبکه بیش از پیش به چشم بیاید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازیاسوج، روستای چناربرم از توابع بخش پاتاوه در شهرستان دنا با فاصله پنج کیلومتری از مرکز بخش پاتاوه این روزها در وانفسای شیوع ویروس کرونا با مشکلات زیادی در ارتباط اینترنتی مواجه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال‌ها است که مدارس شبانه روزی دخترانه و پسرانه در مقطع متوسطه دوم با داشتن خوابگاه‌های شبانه روزی دولتی کمک حال دانش‌آموزان مناطق محروم در شهرستان دنا به ویژه مناطق سیلاب و کلوار و زیلایی هستند. علاوه بر مدارس شبانه روزی در روستای چناربرم منازل مسکونی و محل استراحت کارمندان شرکت گاز نیز در این روستا واقع هستند.

دانش‌آموزان این روستا در ایام شیوع ویروس کرونا که از فضای آموزش حضوری محروم هستند برای آموزش مجازی در سایه ضعف ارتباط اینترنتی دچار مشکلات و مسائل بسیاری هستند. متأسفانه ضعف شرکت مخابرات در نگهداری از خطوط تلفن ثابت و متروکه شدن این زیرساخت و یا جمع‌آوری شبکه باعث شده تا در شرایط بحرانی نظیر ویروس کرونا در مناطق روستایی مردم برای دسترسی به اینترنت به زحمت بیافتند.

علاقه مردم لرستان به خریدهای اینترنتی مرسولات پستی را 3 برابر افزایش دادضریب نفوذ 69 درصدی تلفن های هوشمند در ایران/ میانگین سرعت دانلود اینترنت موبایل در ایران چقدر است؟سرعت لاک‌پشتی اینترنت در آذربایجان‌غربی کار مردم را مختل کرد

ابوالفضل از دانش‌آموزان روستای چناربرم به خبرنگار تسنیم گفت: در طول ایام کرونا نتوانستیم به صورت مناسب به درس و مشق بپردازیم.

این دانش‌آموز مقطع راهنمایی افزود: به دلیل ضعف اینترنت و مشکل در تحصیل مجبور شدم به تنهایی در شهر خانه اجاره کنم.

علی از دیگر دانش‌آموزان این روستا گفت: ضعف اینترنت در روستای چناربرم مختص ایام کرونا نیست و قبل از آن هم این مشکل وجود داشت.

یکی از اولیاء دانش‌آموزان در این روستا اظهار داشت: روستای چناربرم با فاصله اندک از شهر پاتاوه و با سابقه بالای فعالیت شرکت گاز در این روستا در ارتباط اپراتور همراه اول دارای مشکل است.

توضیحات مقام مسئول درباره وضعیت اینترنت روستا؛‌ مردم خودشان نمی‌خواهند!

مدیرکل فناوری و ارتباطات استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: این روستا دارای ارتباط نرمال در اپراتور ایرانسل است.

وی افزود: ارتباط اینترنتی و آنتن دهی تلفن همراه در اپراتور همراه اول در این روستا دارای ضعف و اشکال است.

عابدینی خاطرنشان کرد: در دیدار با مردم روستای چناربرم پوشش شبکه ایرانسل به اطلاع مردم رسید اما متأسفانه مردم تمایلی برای استفاده از خدمات این اپراتور ندارند و اغلب از سیم‌کارت همراه اول استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/541/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اینترنت اینترنت روستای چناربرم دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرپرست شبکه بهداشت و درمان بوانات گفت: به مناسبت هفته سلامت ، بسیج جامعه پزشکی با حضور در روستای جوی سفید شهرستان بوانات به  ۲۰۰ بیمار خدمات پزشکی و پرستاری رایگان ارائه کردند.

حامد طباطبایی افزود: بیماران در زمینه های اطفال، قلب، داخلی، مشاوره روانپزشکی، مشاوره تغذیه، پرستاری و دارویی در این روستا ویزیت شدند.
وی بیان کرد: این اردو با همکاری فرمانداری و اداره های هلال احمر، آموزش و پرورش، دهیاری و شورای اسلامی روستای جوی سفید و مدرسه امام حسن مجتبی این روستا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • حمایت شرکت‌های دانش‌بنیان از بخش کشاورزی زمینه تحول و جهش تولید را فراهم می‌کند
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای طرح شنا برای ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • گلایه اهالی روستای حمزه آباد مهاباد از وضعیت اینترنت