Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی از تکمیل و افتتاح فاز اول شبکه آبیاری اراضی دشت یکانات تا یک ماه آتی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهادكشاورزی استان، مهندس اکبر فتحی در حاشیه بازدید از پروژه 5000 هکتاری شبکه آبیاری اراضی دشت یکانات که به اتفاق عوامل اجرایی پروژه اعم از نماینده مجری، مشاور و پیمانکار طرح در کارگاه پروژه گلفرج صورت پذیرفت گفت: سازمان جهادکشاورزی همواره در پروژه ها به عنوان مثلث کارفرما، پیمانکار و مشاور همکاری نموده است اما در این پروژه عامل چهارمی نیز دخیل بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درگیر بودن عوامل بیشتر را در دشوار بودن شرایط و بروز مشکلات بیشتر موثر دانست و گفت: امروزه حرکت جهانی به سمتی است که مشاور خود به طراحی و اجرای طرح می پردازد که این امر ضمن تسریع عملیات پروژه ، بروز اختلاف نظرهای احتمالی را کاهش می دهد. رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه در نظر است پروژه یکانات هنگام سفر مقام عالی وزارت به استان افتتاح گردد با این سابقه ذهنی که سازمان آب در حضور وزیر جهادکشاورزی وقت، تامین آب مورد نیاز این 1100 هکتار را متعهد شده و این امر علیرغم برخی کم و کاستی ها تا حدودی محقق گردیده است لذا تا یک ماه آتی بر تکمیل پروژه اعم از خط اصلی و هم شبکه فرعی داخل مزرعه تاکید نمود.

وی با اشاره به اینکه کلنگ زنی شهرک کشاورزی نیز در منطقه یکانات جزو برنامه های سفر وزیر محترم جهادکشاورزی به استان می باشد، اظهار داشت: از آنجاییکه طرح مذکور در داخل طرح یکانات واقع گردیده، از نظر زمین مشکل خاصی نخواهد داشت و مسائل آن در داخل وزارتخانه قابل حل خواهد بود. مهندس فتحی مشکلات مالی و عدم تزریق منابع را دلیل بروز مشکلات پیش آماده برای تمام ارکان دخیل در طرح دانست و ابراز داشت: پیگیریهای صورت گرفته از سوی مجری طرح آب های مرزی منجر به تزریق قطره چکانی منابع گردید و امکان پیشبرد طرح را فراهم آورد بطوری که در حال حاضر می توان در مورد تکمیل این طرح تصمیم گیری نمود.

وی افزود: خوشبختانه بعد از اقاله پیمان ، پیمانکارجدید با جدیت بیشتری کارها را دنبال کرده و ان شاءالله تا یک ماه فاز اول این پروژه به مساحت 1160 هکتار به بهره برداری خواهد رسید .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: جهادکشاورزی استان آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۷۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد

به گزارش جماران؛ دولت رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه با اکثریت آرا به بستن دفاتر شبکه الجزیره در اراضی اشغالی رای داد.

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که دولت او با اکثریت آرا تصمیم به تعطیلی شبکه الجزیره گرفته است.

منابع عبری زبان اعلام کردند علاوه بر تعطیلی دفاتر الجزیره در "اسرائیل"، این شبکه دیگر حق پخش در اراضی اشغالی به زبان‌های انگلیسی و عربی را هم ندارد و کارت خبرنگاران آن باطل شده و تجهیزات این شبکه نیز مصادره خواهد شد.

بر این اساس، سایت شبکه الجزیره نیز در اراضی اشغالی فیلتر خواهد شد.

 

حجم ویدیو: 2.61M | مدت زمان ویدیو: 00:00:13 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • منبع تغذیه طرح آبرسانی غدیر از دز به کرخه تغییر یافت
  • نخستین سامانه پایش هوشمند روشنایی معابر شبکه توزیع برق افتتاح شد
  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • اتمام مرمت و لایروبی دو رشته قنات کشاورزی در ورزقان
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • افزایش دبی آب در شبکه آبیاری دشت قزوین
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • اندیشکده مواسات در البرز افتتاح می شود
  • رژیم صهیونیستی فعالیت شبکه الجزیره در اراضی اشغالی را ممنوع کرد
  • سد کنجانچم دشت مهران پرآب شد