Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد جواد موحد مدیر روابط عمومی علوم پزشکی شهرستان جهرم گفت: گروه آموزش و ارتقاء سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم اقدام به برگزاری جشنواره فیلم دانش آموزی کرده است.

او  بیان کرد: جشنواره فیلم دانش آموزی با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و مقابله با این بلای خانمان سوز با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان جهرم فراخوان داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موحد با اشاره به اینکه فیلم ها باید تاثیرگذار و با محتوای صمیمانه و خطاب به گروه دانش آموزی تولید شود، تصریح کرد: تصویربرداری به وسیله گوشی همراه و به صورت افقی انجام شود.

مدیر روابط عمومی علوم پزشکی شهرستان جهرم ادامه داد: دانش آموز باید در ابتدای فیلم، نام و نام خانوادگی، سن و نام مدرسه خود را اعلام کند.

او  مدت زمان بیشتر  فیلم ها را ۶۰ ثانیه  دانست و مهلت ارسال آثار را تا پایان آبان ماه برشمرد.

موحد  با اشاره به اینکه آثار برگزیده در صفحات رسمی و خبری روابط عمومی دانشگاه در معرض نمایش قرار می گیرد، افزود: همچنین به نفرات منتخب جوایزی اهداء می شود. 

منبع: شبستان

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی جشنواره فیلم دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۷۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دبیر جشنواره گفت: پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد با شرکت ۱۴ گروه از هنرمندان عرصه تئاتر در مساجد سراسر کشور قرار است از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ماه در شهرستان بافق استان یزد برگزار شود.    موتورچی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره پانزدهم «خانه هنرم مسجدم» است افزود: از بین کار‌های رسیده چهارده اثر نهایی شده و به اجرا در خواهد آمد.   وی ادامه داد: افتتاحیه در کنار مزار شهدای گمنام شهر بافق خواهیم داشت و اجرا‌ها هم در امامزاده عبدالله خواهد بود.   موتورچی گفت: هر گروه بعد اجرای داوری سه اجرا در مساجد بافق و یزد خواهند داشت، مساجد یزد و امامزاده‌ها شاهد اجرا‌ها خواهند بود.    وی بیان کرد: در طول جشنواره برای بچه‌های انجمن نمایش بافق دو کارگاه طراحی کردیم و آنجا کارگاه نمایشنامه‌نویسی و دوره کارگردانی برگزار می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • ۲۳ ایده به مرحله نهایی جشنواره «ایده‌شو» دانش‌آموزی راه یافت
  • تشریح جزئیات برگزاری جشنواره سرود فجر/ سرود تقویت می‌شود
  • جشنواره فرهیختگان جوان فردا آغاز می‌شود
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • جشنواره دانش‌آموزی فرهیختگان جوان ۱۹ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند/ ایجاد شبکه پژوهشی قوی و منسجم در بخش دانش‌آموزی
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق