Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@20:25:46 GMT

مخالفت ژاوی با بازگشت آلوز به بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۷۴۲۴

مخالفت ژاوی با بازگشت آلوز به بارسلونا

سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا مخالفت خود را با بازگشت دنی آلوز به این تیم اعلام کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا روز گذشته مدعی شده بودند دنی آلوز 38 ساله که پس از قهرمانی با تیم زیر 23 سال برزیل در المپیک 2020 توکیو از تیم سائوپائولو جدا شد و  بازیکن آزاد به شمار می‌رود، قصد دارد به بارسا بازگردد و قرار است تا یکشنبه هفته آینده ملاقاتی با مدیران باشگاه بارسلونا در اسپانیا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شبکه تلویزیونی «Esport3» کاتالونیا اما با انتشار گزارشی اعلام کرد ژاوی سرمربی جدید بارسلونا که پیش از این گفته می‌شد از امضای قرارداد با دنی آلوز استقبال می‌کند، با بازگشت این بازیکن به نوکمپ مخالفت و بی‌میلی خود را برای به خدمت گرفتن این مدافع برزیلی اعلام کرده است. طبق این گزارش سرمربی پیشین السد قطر می‌خواهد روی استفاده از بازیکنان جوان برای پشتوانه‌سازی برای آینده تمرکز کند و آلوز را بازیکنی مُسن می‌داند.

دستیاران ژاوی در بارسلونا مشخص شدند + عکس

دنی آلوز که بین سال‌های 2008 تا 2016 در عضویت بارسلونا بود و به این تیم برای کسب 23 جام مختلف از جمله 6 قهرمانی در لالیگا و سه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد، اخیراً در مصاحبه‌ای گفته بود در صورت نیاز حاضر است به این تیم کمک کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ژاوی بارسلونا ژاوی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت

سرمربی پیشین بارسلونا و اتلتیکو مادرید از دنیا رفت

طرفداری | سزار لوئیس منوتی که سال‌ها روی نیمکت تیم ملی آرژانتین نشست، در 85 سالگی درگذشت.

فدراسیون فوتبال آرژانتین درگذشت سزار منوتی که تیم ملی این کشور را به قهرمانی جام جهانی 1978 رساند را تایید کرده است. منوتی که در سال 1982 از هدایت آلبی‌سلسته کناره‌گیری کرد، سرمربی بارسلونا شد و در سال 1983 این تیم را به قهرمانی کوپا دل ری رساند. او در ادامه سرمربیگری در تیم‌هایی چون اتلتیکو مادرید، بوکاجونیورز، ریورپلاته، سمپدوریا و چند تیم مکزیکی و آرژانتینی دیگر را تجربه کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • بازگشت ستاره‌ای که پدرش عاشق ژاوی بود!‏
  • پیام بارسلونا به مارتین زوبیمندی: تو اولویت ما هستی اما پول نداریم
  • عشق به بارسلونا در خون او جاری است؛ ژاوی سیمونز می‌خواهد برگردد!
  • ۲ ستاره جذاب در فهرست خرید ژاوی به چشم می‌خورد
  • ساندرو راسل: بهترین و موفق‌ترین رئیس تاریخ بارسلونا هستم
  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • سرمربی ژیرونا: این دو بازیکن بارسلونا را می‌خواهم
  • ایجنت ویتور روکه: ژاوی به یامال، کوبارسی و فرمین فرصت داد، اما هیچ‌وقت به روکه اعتماد نکرد!
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!