Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:15:46 GMT

کارتن خواب‌ها در کرمانشاه جمع آوری می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۷۵۰۴

کارتن خواب‌ها در کرمانشاه جمع آوری می‌شوند

فضل‌الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تصمیمی که در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گرفته شده، افزون بر ۲ اردوگاه فعال در جاده‌های سراب نیلوفر و ماهیدشت کرمانشاه، ۲ سرپناه دیگر به ظرفیت ۲۰۰ نفر برای پناه به کارتن خواب‌های کرمانشاه راه اندازی می‌شود.

وی افزود: سرپناه‌های شبانه با همکاری شهرداری، بهزیستی و شورای مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه به منظور جمع‌آوری معتادان و متکدیان در محدوده‌ی پل ولایت تا سه‌راهی فرهنگیان فاز ۲ شهر کرمانشاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: قراردادهای اولیه راه اندازی ۲ سرپناه جدید با بخش خصوصی منعقد و هزینه‌های نگهداری با کمک شهرداری و شورای مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تأمین خواهد شد.

رنجبر با اشاره به نظارت بهزیستی به راه اندازی این گرمخانه‌ها ادامه داد: برای انتقال معتادان و متکدیان به محل سرپناه‌ها شهرداری چند دستگاه مینی‌بوس و ون اختصاص داده و با نگهداری شبانه از این افراد از آن‌ها پذیرایی لازم صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: برخی از شهروندان و خیرین نذورات خود را در همین محدوده پارک شاهد، پل ولایت تا سه‌راه فرهنگیان فاز ۲ توزیع می‌کنند و سبب استقرار تعداد بیشتری متکدی در مسیر عبور گردشگران شده‌اند، از شهروندان و خیرین درخواست داریم که نذورات خود را به مؤسسه‌های خیریه یا درب منازل افراد تحویل دهند.

کد خبر 5349130

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه فرمانداری کرمانشاه فضل الله رنجبر کارتن خواب گرمخانه شورای مبارزه با مواد مخدر جمع آوری متکدیان کارتن خواب ها ویروس کرونا بوشهر گرگان واکسن کرونا آمار کرونا کرمانشاه اردبیل بارش باران سیستان و بلوچستان ایلام استانداری تهران بارندگی مراسم تودیع و معارفه استانداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران گفت: بخش‌هایی از اراضی بایر و فضا‌های بی دفاع شهری در ناحیه سه این منطقه به محل تجمع معتادان متجاهر، کارتن خواب‌ها و انواع آسیب‌های اجتماعی تبدیل شده بود که برای جلوگیری از گسترش این مکان‌ها ضمن شناسایی نقاط آلوده، این مکان‌ها تسطیح و پاکسازی شد.

حسین اخگر پور افزود: با اجرای این عملیات، ۱۴ هکتار از اراضی منطقه ۱۹ در محدوده کوره‌های آجرپزی پاکسازی شد.

به گفته این مسئول ، در محل‌های پاکسازی و تسطیح شده، گشت زنی مستمر انجام می‌شود تا از تبدیل دوباره این محل‌ها به محل تجمع معتادان متجاهر، کارتن خواب‌ها و انواع آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند