Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@10:04:46 GMT

عملیات عمرانی آزاد راه ارومیه _تبریز تسریع یابد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۷۶۲۵

عملیات عمرانی آزاد راه ارومیه _تبریز تسریع یابد

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: روند عملیات عمرانی آزاد راه ارومیه _تبریز تسریع یابد.

آیدین رحمانی امروز ۲۰ آبان در جلسه کمیسیون ایمنی راه ها که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، افزود: روند عملیات عمرانی آزاد راه ارومیه تبریز جهت بهره مندی مردم استان ازاین پروژه تسریع یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تا اتمام کامل آزاد راه  ارومیه تبریز هزینه نگهداری این پروژه بااداره  راهداری است، تصربح کرد: یک انتقاد جدی از شرکت ساخت و ساز و توسعه حمل ونقل کشور به دلیل  عدم توجه به اتمام پروژه آزاد راه ارومیه تبریز دارد داریم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه هرچند قطعات یک و ۲ آزاد راه در استان ما قرار دارد ، یاد آورشد: باید توجه شود کلیه مسیر و تاثیرات اقتصادی این آزاد راه  در این استان  نمود می یابد بنابراین انتظار داریم هرچه زودتر قطعات ۳.۵و نواقصات قطعه ۴رفع شود.

رحمانی با تاکید به ساماندهی ورودی شهرهای استان اظهار کرد: ۵۱ درصد تصادفات و ۲۵درصد فوتی ها در وردی ارومیه رخ می دهد که باید برای رفع مشکلات این بخش توجه شود.

وی ادامه داد: اقدامات سازه ای و عمرانی مسیرهای ورودی شهرها باید با تامین اعتبار و منابع و اقدامات فوریتی برطرف شود تا شاهد کاهش تلفات و تصادفات باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی ازادراه ارومیه به تبریز آزاد راه ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل هلال‌احمر آذربایجان غربی از غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه خبرداد.

حمید محبوبی گفت: ساعت ۱۵:۳۰ عصر جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در مسیر رودخانه نازلوچای ارومیه ۲ نفر غرق شدند.

وی با بیان اینکه ۲ تیم جستجو و نجات هلال احمر شهرستان ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: با حضور امدادگران در محل مشخص شد که دو تن وارد آب شده و جان خود را از دست داده اند. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر آذربایجان‌غربی، محبوبی اظهار کرد: امدادگران پس از جستجو ۳ ساعته به پیکر یکی از غرق شده ها دسترسی پیدا کردند و پس از خارج کردن فرد، آن را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

وی ادامه داد: تلاش برای پیدا کردن پیکر نفر دوم ادامه دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهرداری ارومیه از اعتبارات ملی محروم مانده است
  • سامانه بارشی وارد آذربایجان شرقی می‌شود
  • وکیل در آذربایجان شرقی
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • غرق شدن ۲ جوان در رودخانه نازلوچای ارومیه
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • اجرای ۸۰ طرح مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • دستور لازم برای رفع مشکلات آزاد راه پیامبر اعظم(ص) داده شده است