Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:10:21 GMT

انجام خدمات پست بانک در مناطق روستایی همدان

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۷۸۶۵

انجام خدمات پست بانک در مناطق روستایی همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی فرزاد در دیدار خود با رئیس پست بانک کشور و اعضای هیئت مدیره، که در دفتر استاندار صورت گرفت، اظهار کرد: فعالیت‌ها و همکاری‌های بیشتری با پست بانک کشور در استان، در قالب یک تفاهم نامه انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه حمایت و پشتیبانی مالی پست بانک می‌تواند به توسعه و ایجاد اشتغال در استان کمک کند، ادامه داد: پست بانک کشور با ارائه تسهیلات می‌تواند نقش مؤثری در اشتغال روستایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان با اشاره به اینکه پست بانک کشور مناطق روستایی بیشتری در استان همدان را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد، افزود: تقویت و ارتقا سیستم ارتباطات استان مورد توجه باشد و زیرساخت‌های ارتباطی در مناطق روستایی تقویت و گسترش یابد.

کد خبر 5349361

منبع: مهر

کلیدواژه: استاندار همدان پست بانک همدان علیرضا قاسمی فرزاد ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا واکسن کرونا کرمانشاه اردبیل بارش باران سیستان و بلوچستان ایلام بارندگی استانداری قم استانداری تهران شیوع کرونا پست بانک کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ وحیدی: انسداد مرزها با پشتکار بیشتری انجام می‌شود

وزیر کشور در حاشیه جلسه هیئت دولت: کار انسداد مرز در مقاطع مختلفی دنبال شده و گاهی اوقات رها شده است که اکنون با تصمیمات مهم رئیس‌جمهور منابع جدیدی پیش‌بینی شده است که این کار با همت بیشتری انجام شود.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • موضوع ناترازی بانک‌های خراسان شمالی در جلسه هیات دولت مطرح می‌شود
  • عملکرد ضعیف برخی بانک‌های‌ دولتی قم در ارائه تسهیلات مسکن
  • به روز رسانی نقشه شهر همدان
  • پیگیری بیمه شورای روستایی در کشور
  • استخدام ۲۰۰ نفر در دهیاری‌های استان بوشهر
  • نقشه شهر همدان به‌روزرسانی می‌شود
  • فیلم/ وحیدی: انسداد مرزها با پشتکار بیشتری انجام می‌شود
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات