Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران ؛ پریسا الیاسی (فیلمنامه‌نویس) - پخش فصل هشتم خندوانه آغاز شده و قرار است، هفته‌ای چهار شب مهمان خانه‌های‌مان باشد. ساختن هشت فصل از یک مجموعه کار آسانی نیست و تجربه نشان داده که تولید کارهای دنباله‌دار در ایران معمولا با شکست مواجه می‌شود. احتمالا تنها کار موفق دنباله‌داری که به ذهن همه‌ ما می‌رسد؛ مجموعه پایتخت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فصل هشتم در حالی شروع شده که فصل هفت این مجموعه اقبال سری‌های قبلی را نداشت و با استقبال مخاطبان هم روبه‌رو نشد. در این شرایط، ساختن فصل هشت کمی عجیب و دور از ذهن به نظر می‌رسید اما رامبد جوان با اقرار به این‌که هنگام ساخت فصل قبلی، انرژی همیشگی را نداشت؛ قول داد که فصل کم‌فروغ قبلی را در سری جدید جبران کند. البته رامبد جوان پیش از این هم نشان داده که اهل ریسک است. خندوانه‌ای‌ها، هنگام ساخت فصل چهارم، عروسک جناب‌خان که از محبوب‌ترین شخصیت‌های تلویزیونی و شاه‌کلید ورود خندوانه به خانه‌‌های مردم بود را نداشتند اما رامبد جوان تصمیم گرفت این ریسک را بکند و خندوانه را یک فصل بدون حضور مهره‌ اصلی‌اش ادامه بدهد.

خندوانه با یک ایده ساده کلید خورد: خنداندن مردم! و طی هفت فصل و حدود ۸۰۰قسمت توانست با آیتم‌های مختلف و خلاقانه، مانند خنداننده‌شو، لبآهنگ، ادابازی و .... این مهم را تا حدودی به انجام برساند. خندوانه در عین حال که مخاطبان گسترده‌ای دارد اما در همان حال، مخالفان سرسختی هم دارد؛ مخالفانی که اتفاقا ایده‌ کلی خندوانه را زیر سوال می‌برند و به‌نظرشان الکی خندیدن و خندیدن به هر قیمتی آن‌هم در شرایطی که سخت می‌شود موضوعی برای شادمانی پیدا کرد؛ بی‌معناست.

این دودستگی و اختلاف عقیده را در سطح وسیع‌تری هم می‌توان دید. گروهی که به دنبال روزنه‌ای هرچند کوچک برای شادی و خوشحالی و فرار از غم و غصه روزگار هستند و گروه دیگر که خوشی‌های کوچک و خندیدن‌های الکی را آن هم در روزهایی که غم و غصه و سختی احاطه‌مان کرده؛ عین بی‌مسئولیتی می‌دانند.

شاید فصل هشتم خندوانه تکلیف ما را روشن کند! بخندیم و شاد باشیم و جماعت الکی‌خوش به نظر برسیم یا با هجوم غم و غصه دست‌و‌پنجه نرم کنیم؟! آن‌چه مسلم است؛ شکست دادن غم و غصه است؛ فقط باید راهش را پیدا کرد!

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: غم و غصه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۷۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک

فرانسه امنیت مرزی فرودگاه‌های پاریس را پیش از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ افزایش خواهد داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مقامات فرانسوی تصمیم گرفته‌اند تعداد مرزبانان فرودگاه ها را تا 1900 نفر افزایش دهند و همچنین اقداماتی علیه رانندگان غیر قانونی که بدون سفارش قبلی از طریق اپلیکیشن، مسافران را مستقیماً از فرودگاه می‌برند، انجام دهند.

ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک

آملی اودیا کاسترا، وزیر ورزش فرانسه با تایید این موضوع گفت: در هفته‌های اخیر دستگیری‌ها و بازرسی‌های اضافی رشد داشته است. تجربه فرودگاه اولین و آخرین خاطره‌ای خواهد بود که ورزشکاران، رسانه‌ها از سراسر جهان و بازدیدکنندگان متعدد آن را با خود خواهند برد. همچنین برنامه‌هایی برای بسته شدن حریم هوایی پاریس به مدت شش ساعت در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 داریم.

18 هزار سرباز فرانسوی در طول بازی‌ها در پاریس مستقر می‌شوند که 3 هزار نفر از آنها به نظارت هوایی اختصاص خواهند داشت. این تعداد علاوه بر 35 هزار افسر پلیس مدنظر قبلی است.

المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست 2024  (5 تا 21 مرداد سال جاری) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خندیدن گردشگر روس به سقوط ارزش ریال (عکس)
  • پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • ببینید | سکانس جنجالی سرو مشروبات الکی در سریال خبرساز تلویزیون!
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به دانشگاه است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • سید محمد خاتمی: کشور در شرایط حساسی به سر می‌برد/ چشم امید ما برای عبور از بحران‌ها و گشودن افق‌ها به نهاد دانشگاه و دانشگاهیان است/ اولین کار مجلس هفتم تثبیت قیمت‌ها بود و دیدیم که تورم روز به روز افزایش پیدا کرد
  • دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • اعترافات تکان دهنده عضو گروهک انصارالفرقان + ویدئو | هم این دنیا را خراب کردم هم آن دنیا را | ۱۱ تومان ارزش نداشت دماغ کسی را خون کنم!
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران