Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سردار غلامرضا جعفری ظهر امروز در نشست ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان دفاع مقدس با روحیه خداباوری، اخلاص، خودباوری و مردم باوری بزرگترین حماسه ها و افتخارات را خلق کردند و معنویت اساس کار دفاع مقدس بود که با آن به پیشرفت و موفقیت های بزرگی دست پیدا کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از ضروت های مهم در گام دوم انقلاب اسلامی تقویت فرهنگ دفاع مقدس و بهره گیری از ارزش های دفاع مقدس است و قطعا با بهره گیری از نسخه شفا بخش دفاع مقدس میتوانیم در همه مقاطع پیروزی و موفقیت کسب کنیم.

فرمانده لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب (ع) در دفاع مقدس بیان کرد: همانگونه که حضرت زین العابدین(ع) و حضرت زینب کبری(س) واقعه عاشورا را تبیین کردند و موجب ماندگاری حماسه های حسینی شدند امروز رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس رسالت مهمی در قبال انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید بر عهده دارند.

جعفری ادامه داد: تبیین حماسه های دفاع مقدس مهمترین رسالت پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس است که به نوعی باید جهاد تبیین در این خصوص اتفاق بیفتد و نسل جوان بتواند از این گنج گران بها به خوبی بهره برداری کند.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی بعد از گذشت سالیان سال فرهنگ های ارزشی در بین مردم را احیا کرد که اوج آن در دفاع مقدس رقم خورد و امروز دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف برگرفته از مکتب دفاع مقدس و فرهنگ های ارزشی است.

فرمانده لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب (ع) در دفاع مقدس بیان کرد: رسالت رزمندگان‌ و پیشکسوتان با جهاد تبیین حماسه های دفاع مقدس تکمیل خواهد شد و لذا امروز ما وظیفه داریم این مکتب ارزشمند را به خوبی به نسل جدید جامعه معرفی کنیم.

جعفری گفت: مکتب دفاع مقدس آینده درخشان ایران اسلامی را بیمه خواهد کرد و جامعه اسلامی را از شر تهدیدات دشمنان نجات می دهد.

وی افزود: توجه به تاریخ شفاهی دفاع مقدس و بیان خاطرات ،حماسه ها و فداکاری ها یکی از مهمترین روش های بهره برداری از گنج دفاع مقدس است که باید در مرحله اول اتفاق بیفتد و در مراحل بعدی تولیدات فرهنگی و هنری از آنها بهره برداری شود.

فرمانده لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب (ع) در دفاع مقدس اظهار کرد: خوشبختانه استان مرکزی در حوزه فعالیت های دفاع مقدس پیشرو و پیشگام است و حتی در بسیاری از اقدامات زیرساختی گوی سبقت را ربوده که جای تقدیر دارد.

جعفری خاطرنشان کرد: اهتمام‌ فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی به تبیین فرهنگ‌ دفاع مقدس و تلاش های قابل تقدیر در بسیاری از اقدامات نشان از اهمیت مسئله دفاع مقدس دارد و لذا دغدغه های وی ستودنی است و می تواند به عنوان الگو برای سایر استان ها مورد استفاده قرار گیرد.

وی اضافه کرد: برگزاری کنگره شهدای استان مرکزی با بیش از ۶ سال برنامه ریزی فصل جدیدی در فعالیت های دفاع مقدس در استان رقم زده و خوشبختانه این استان در جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس عملکرد قابل قبولی دارد که باید با قوت ادامه دار باشد.

فرمانده لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب (ع) در دفاع مقدس گفت: بنده در چندین استان که بازدید هایی داشتم و در جریان‌ اقدامات قرار گرفتم استان مرکزی پیشتاز بوده و حجم عظیمی از اقدامات در بخش های مختلف در سطح استان انجام‌شده که جای تقدیر دارد.

جفعری ادامه داد:‌امروز استان مرکزی تجربیات ارزشمندی در حوزه فعالیت های دفاع مقدس دارد و این باید به عنوان یک الگو در اختیار دیگران قرار گیرد.

در حال به روزرسانی...

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس استان مرکزی انقلاب اسلامی سردار غلامرضا جعفری فعالیت های دفاع مقدس دفاع مقدس استان مرکزی دفاع مقدس حماسه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۷۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلسه‌ای با حضور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با هیئت امناء یادمان شهدای هویزه درباره مسائل یادمان و تسهیلگری در حل مشکلات یادمان هویزه برگزار شد.

در ابتدا مسئولین و اعضا هیئت امناء یادمان شهدای هویزه گزارشی از فعالیت‌های خود در ایام اوج جنوب کشور ارائه کردند و مشکلات و انتظارات خود را جهت بهسازی و خدمت رسانی بهتر به زائرین شهدا را اعلام کردند.

سرهنگ حسین زاده ضمن گرامیداشت شهدای هویزه علی الخصوص شهید علم الهدی و قدردانی از زحمات خادمین و مسئولین این یادمان عنوان کرد:پشتیبانی از یادمان‌ها و فعال سازی و پای کار آوردن ظرفیت هیئت امنا‌های یادمان‌ها در دستور کار ستاد مرکزی راهیان نور کشور میباشد.

وی افزود:ستاد مرکزی به دنبال فعالسازی ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و دولت در راستای حل مشکلات و مسائل یادمان‌ها میباشد.

در این جلسه معاون مهندسی ستاد مرکزی راهیان نور کشور مهندس حمید صادقی و معاون دولت ستاد مرکزی راهیان نور کشور سید ایمان یاراحمدی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • حسینی: امروزه فریاد حمایت از غزه در غرب طنین‌انداز شده است
  • فعالسازی ظرفیت‌های دولت در پشتیبانی از یادمان‌های دفاع مقدس
  • دستاوردهای ایران، همرده با کشورهای پیشگام در حوزه‌ جنگ‌افزارسازی است
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است