Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@19:50:56 GMT

دستگیری جاعلان اسناد و مدارک در کوهدشت

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۸۰۸۸

دستگیری جاعلان اسناد و مدارک در کوهدشت

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، سرهنگ "نبی اله قاسمی" فرمانده انتظامی کوهدشت با اعلام این خبر بیان داشت: در پی شکایات افرادی  مبنی بر جعل اسناد توسط افرادی سودجو، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی از صحت اخبار مطمئن شده و در اقدام بعدی موفق به شناسایی متهمان و محل اختفای آنان شده و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه ۲ کلاهبردار را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی کوهدشت افزود: متهمان درتحقیقات صورت گرفته ابتدا منکر هرگونه جرمی شدند، اما در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به جرم خود مبنی بر جعل و کلاهبرداری با استفاده از جعل امضاء با شگرد‌های متقلبانه اعتراف کردند.

قاسمی با اشاره به تحویل متهمان به مراجع ذی صلاح، بیان داشت: هرگونه اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبرو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در صورت برخورد با این گونه موضوعات این است در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۸۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به‌صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه‌ریزی ازپیش‌طراحی‌شده مقتول را تحت‌نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله‌گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می‌رساند و سریعاً از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی لرستان، بیان کرد: مأموران پس هماهنگی قضائی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

سردار الهی با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرده و گفت متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6090441

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل
  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری سارقان لوازم خودرو در چیتگر
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد