Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@20:06:10 GMT

بعید می‌دانم مربی تیم ملی ایتالیا شوم

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۸۱۳۸

بعید می‌دانم مربی تیم ملی ایتالیا شوم

سرمربی رئال کار در رده ملی را دوست ندارد و ترجیح می دهد در رده باشگاه فعالیت کند.

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی یکی از بهترین مربیان ایتالیایی در دو دهه اخیر بوده است. آنچلوتی در فرانسه، ایتالیا، انگلیس و آلمان سابقه قهرمانی لیگ را دارد و با رئال و میلان نیز توانسته لیگ قهرمانان را ببرد. کارلتو می تواند با قهرمان کردن رئال در لالیگا اولین مربی باشد که در 5 لیگ معتبر اروپایی توانسته فاتح لیگ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آنچلوتی در بازگشت به رئال مادرید نتایج خوبی کسب کرده است و تیم او با یک بازی کمتر در رده دوم جدول رده بندی لالیگا قرار دارد.

 

 

 

 

او همواره یکی از گزینه ها برای مربیگری تیم ملی کشورش نیز مطرح بوده اما آتزوری فعلا با روبرتو مانچینی روند بسیار خوبی دارند و اخیرا در یورو 2020 نیز قهرمان شدند.

 

آنچلوتی درباره احتمال جایگزینی روبرتو مانچینی گفت:« مربیگری باشگاهی را بیشتر از تیم ملی دوست دارم. درباره بر عهده گرفتن مسئولیت در تیم ملی فکر کرده ام اما بعید می دانم این اتفاق رخ دهد چون من دوست دارم هر روز به تمرین بروم و با بازیکنان در ارتباط باشم.»

 

 

 

 

او درباره این سوال که چه بازیکنانی شانس کسب توپ طلا را در سال 2021 دارند، گفت:« کریم بنزما شایستگی این جایزه را دارد. او بازیکن بسیار توانایی است البته رقیبانی مثل مسی، رونالدو، انگولو کانته و جورجینیو دارد.»

 

 

کارلو آنچلوتی (سرمربی) رئال مادرید کریم بنزما تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی(سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید کریم بنزما تیم ملی ایتالیا روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین

دروازه بان بلژیکی شانس این را دارد که همین فصل دوباره درون دروازه رئال مادرید بایستد. 

طرفداری | تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید پس از بهبودی کامل از دو مصدومیت زانو، آماده بازگشت برای بازی‌های پایانی فصل است. این خبر را کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، روز پنجشنبه اعلام کرد.

آنچلوتی با احتیاط در مورد وضعیت کورتوا صحبت کرد که به دلیل پارگی رباط صلیبی در ماه آگوست و پارگی مینیسک در ماه مارس، در این فصل بازی نکرده است. البته در دو بازی آینده این تیم مقابل رئال سوسیداد و بایرن مونیخ، بعید است خبری از حضور کورتوا باشد. با این حال، دروازه‌بان بلژیکی شاید بتواند از هفته آینده برگردد. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش گفت:

برای چینش تیم در آینده باید با دقت فکر کنم. خستگی را نمی توان نادیده گرفت. کورتوا حالش خوب است، هفته آینده در دسترس خواهد بود و می‌تواند مقابل کادیز بازی کند.

مصدومیت کورتوا ضربه سختی برای امیدهای رئال مادرید در این فصل تلقی می‌شد، اما لونین اوکراینی جانشین خوبی بوده است و در غیاب این بازیکن بلژیکی، خود را به عنوان انتخاب اول جلوتر از کپا آریزابالاگا، دروازه‌بان سابق چلسی، ثابت کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • سلطان گولر: رئال تسلیم جواهر ترک
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • کارلتو یک جام تا بلعیدن رکورد زیدان
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • از مورینیو، دشان و آنچلوتی تا آلونسو، کلوپ و فان خال؛ کدام مربیان بزرگ به همکاری با لیورپول «نه» گفتند؟