Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس گروه استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز از مقام‌آوری دانشجویان این دانشگاه در بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، امیرمحمد احدی،رئیس گروه استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به کسب عنوان دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز در مرحله نهایی بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور بیان کرد: در این دوره از المپیاد «علی شریفی» در رشته‌ مهندسی مواد موفق به کسب  رتبه‌ ۳ کشوری و «سینا برزگر» در رشته‌ روان‌شناسی حائز رتبه‌ ۵ کشوری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی افزود: همچنین «رضیه امیری‌منش» و «صدیقه سخی‌پور» در رشته‌ الهیات به ترتیب رتبه‌های ۹ و ۱۱، «مریم مزرعه» در رشته‌ی جفرافیا و برنامه‌ریزی شهری رتبه‌ ۱۲ و «امیرمحمد امیری» در رشته‌ سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت رتبه‌ ۱۳ کشوری را کسب کردند. 

 

رئیس گروه استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز، بیان کرد: امسال سه دانشجوی سال سوم دانشگاه «نادیا طرفی طاهری» و «نسیم طهماسبی علیجانوند» در رشته‌ علوم تربیتی به ترتیب رتبه‌های ۱۷ و ۱۹ و «محمد مسی بیگی فراشاه» در رشته‌ مهندسی برق رتبه‌ ۱۷ کشوری را به دست آوردند. 

 

احدی اضافه کرد: به دلیل تداوم شرایط بیماری کرونا در کشور مرحله‌ نیمه‌نهایی المپیاد علمی دانشجویی کشور مردادماه امسال به‌صورت منطقه‌ای با حضور ۱۳۱ داوطلب از دانشگاه‌های استان برگزار شد و پنج نفر برتر هر رشته در منطقه برای شرکت در مرحله‌ نهایی المپیاد به سازمان سنجش آموزش کشور معرفی شدند.

 

وی افزود: مرحله‌ نهایی(کشوری) بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی کشور نیز مردادماه امسال به دلیل تداوم این بیماری در مناطق دهگانه برگزار شد که در این مرحله ۸۵ دانشجو در منطقه ۱۰ کشوری شرکت داشتند.

 

رئیس گروه استعدادهای درخشان دانشگاه شهید چمران اهواز، گفت: داوطلبان این دوره در ۲۳ رشته‌ «زبان و ادبیات فارسی»، «علوم جغرافیایی»، «علوم اقتصادی»، «الهیات و معارف اسلامی»، «علوم تربیتی»، «حقوق»، «روان‌شناسی»، «علوم زمین»، «شیمی»، «فیزیک»، «آمار»، «ریاضی»، «مهندسی برق»، «مهندسی شیمی»، «مهندسی صنایع»، «مهندسی عمران»، «مهندسی مکانیک»، «مهندسی مواد و متالوژی»، «مهندسی کامپیوتر»، «مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات)»، «طراحی صنعتی»، «زیست‌شناسی»، «سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت» حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اهواز دانشگاه چمران اهواز المپیاد علمی دانشجویی المپیاد علمی دانشجویی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۸۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: خوابگاه دانشجویی ملکی پسرانه دانشکده پرستاری طبس به همت صندوق رفاه دانشجویان و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و با هزینه ۲ میلیارد تومان بهسازی شد.


صالحی نیا افزود: این خوابگاه با زیربنای تقریبی ۷۰۰ مترمربع دارای ۱۴ سوئیت است که اکنون ۸۴ دانشجوی پسر دانشکده پرستاری طبس، در آن مستقر شدند.

دیگر خبرها

  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • آئین تجلیل از، برترین‌های المپیاد‌های علمی دانش آموزی در بابل
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی