Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@23:28:03 GMT

صیادمنش به امید گلزنی وارد شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۵۸۲۰۸

صیادمنش به امید گلزنی وارد شد

مهاجم ۲۰ ساله تیم ملی ایران یکی از تعویض‌های هجومی در دیدار با لبنان بود.

به گزارش "ورزش سه"، اللهیار صیادمنش پس از نمایش خوبی که در دیدارهای اخیر زوریا لوهانسک در لیگ برتر اوکراین و لیگ کنفرانس اروپا داشت، به‌عنوان جانشین مهدی طارمی به اردوی تیم ملی ایران دعوت شد و در دیدار امروز مقابل لبنان به زمین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این ملی‌پوش جوان در پنج مسابقه اخیر زوریا لوهانسک اوکراین پنج مسابقه اخیر تیمش در اوکراین و اروپا مجموعا ۵ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده که این عملکرد خوب او کاری کرده تا اسکوچیچ پس از دعوتش به تیم ملی، در دیدار با لبنان به‌عنوان یکی از امیدهای گلزنی وارد زمین کند.

 

صیادمنش در دقیقه ۷۱ جای سعید عزت‌اللهی را در ترکیب تیم ملی گرفت تا این تغییر هجومی ایران را به گل اول و تساوی و شاید هم برتری برساند و از سوی دیگر میدانی برای خودنمایی اللهیار هم باشد.

 

این مهاجم ۲۰ ساله که در دیدارهای مرحله مقدماتی جام جهانی به تیم ملی دعوت نشده بود، آخرین بازی خود با پیراهن ایران را در مسابقه دوستانه مقابل سوریه که هشت ماه قبل برگزار شد، انجام داد و حالا دوباره فرصت بازی برای تیم ملی را به دست آورده است.

الهیار صیادمنش اوکراین زوریا لوهانسک تیم ملی ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهیار صیادمنش اوکراین زوریا لوهانسک تیم ملی ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم عجیب اللهیار شکست

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و ششم ژوپیر لیگ و ششمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا در بلژیک، تیم فوتبال وسترلو در حالی که اللهیار صیادمنش را پس از سه مسابقه دوباره در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت 22:15 شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم پلانت گروپ آرنا به مصاف خنت، تیم صدرنشین در این مرحله رفت.

اللهیار صیادمنش که در 6 بازی دور رفت فصل 24-2023 برای هال سیتی در چمپیونشیپ و در 12 مسابقه دور برگشت برای وسترلو در ژوپیر لیگ بلژیک به میدان رفته ولی موفق به گلزنی یا ثبت پاس گل نشده بود، در بازی با خنت به این روند پایان داد.

مهاجم ایرانی وسترلو در دقیقه 2 دیدار شنبه شب مقابل خنت روی توپ برگشتی در محوطه جریمه حریف، شوت‌زنی کرد که ضربه پای چپ او در میانه راه را لوکاس استاسین تبدیل به گل کرد تا تیمش با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتد.

پاس گل اللهیار صیادمنش در پایان بازی دستاوردی برای وسترلو نداشت و این تیم در نهایت با نتیجه سه بر دو در دیدار خارج از خانه مقابل خنت شکست خورد تا 17 امتیازی و در قعر جدول مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک بماند.

اللهیار صیادمنش در دیدار مقابل خنت سیزدهمین بازی فصل خود در ژوپیر لیگ را انجام داد و اولین پاس گل‌اش را پس از یکسال به ثبت رساند.

دیگر خبرها

  • حضور سرزده دبیرکل ناتو در کی‌یف با وعده افزایش جریان تسلیحات
  • حضور غیرمنتظره دبیرکل ناتو در کی‌یف با وعده افزایش جریان تسلیحات
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد/ استولتنبرگ: ارسال سلاح
  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • اپل آی‌دی بسیاری از کاربران در سراسر جهان غیر فعال شده است
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست