Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالرضا جانگران نژاد رییس بسیج جامعه پزشکی خوزستان گفت: طرح شهید سلیمانی برای کاهش موارد بیماری کووید ۱۹ و افزایش واکسیناسیون در خوزستان اجرا می‌شود و قرار است این طرح با شتاب بیشتر به صورت پایلوت در چهار شهرستان آبادان، بهبهان، اندیمشک و شوشتر به همراه اهواز اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بعد از یک هفته اطلاع رسانی، در مدت ۲ هفته عملیات تیم‌های رهگیری، نظارتی، حمایتی و واکسیناسیون کرونا با سرعتی بیشتر و گسترده در این مناطق اجرایی می‌شود و تلاش می‌شود ضمن شتاب بخشی به روند اجرای طرح شهید سلیمانی، واکسیناسیون سیار نیز با سرعت بیشتری انجام شود همچنین با اعزام تیم‌های عملیاتی به مناطق دورافتاده خوزستان ضمن شناسایی بیماران کرونایی کار واکسیناسیون نیز انجام می‌شود.

جانگران نژاد تصریح کرد: ۷۶۰ تیم سیار واکسیناسیون در استان خوزستان وجود دارد که طی سه هفته حدود ۱۹۰ هزار دُز واکسن کرونا تزریق کرده و این روند همچنان در حال انجام است و ۱۶ مرکز واکسیناسیون مستقل در خوزستان وجود دارد ضمن اینکه بقیه مراکز به صورت مشارکتی در حال فعالیت هستند.

این مقام مسئول گفت: روند بیماری کووید ۱۹ در خوزستان کاهشی و آمار ابتلا و بستری پایین آمده است. از آنجا که احتمال می‌رود در هفته‌های آینده دوباره شاهد پیک جدید کرونا باشیم، باید فرصت را غنیمت شمرده و پیشگیری‌های لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تست کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۵۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟

به گزاش پارس نیوز ، با اعلام کارگروه اضطرار آلودگی هوای خوزستان، مدارس و دانشگاه‌های نوبت عصر برخی شهرستان‌های اهواز، باوی، حمیدیه، دشت آزادگان، هویزه، شوش، کرخه و کارون به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

 فعالیت آموزشی تمامی مدارس در این شهرستان‌ها بر روی سامانه شاد انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • تکمیل زیرساخت‌های شهرک دارویی بیضا شتاب می‌گیرد
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان